CO-2014

سوال در مورد کامپوننت املاک و سوبی پرو

6 پست در این موضوع

درود

دوستان عزیز ، قالب sj elisting که با سوبی پرو ساخته شده و یک دایرکتوری املاک هست چه تفاوتی با کامپوننت های املاک مثل این سه نمونه داره ؟

OS Property

FW Real Estate

IProperty

منظورم اینه که کارایی کدوم بهتر و مناسبتر هست سایت املاک با سوبی پرو یا سایت املاک با این کامپوننت ها ؟

من دارم یه سایت میزنم در همین زمینه که سایت آگهی املاک نیست و فقط به معرفی کامل املاک و ارائه مشخصات میپردازه. درواقع بانکی از اطلاعات املاک هست.

برای تصمیم گیری و شروع کار نیاز به راهنمایی شما دارم.

برای استفاده از این کامپوننتها باید قالب رو خودم طراحی کنم ؟ یا باید از قالبهایی که این کامپوننتها روی اونها ست شدن استفاده کنم ؟

سپاس.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

باسلام

اوصولا وقتی دنبال یک امکان و سرویس تخصصی هستیم .دو راه داریم یا اینکه از یک سیستم تخصصی در همون موضوع مدنظرمون استفاده کنیم و یا از سیستم های مشابه، اقدام به شبیه سازی اون سیستم کنیم.که خب طبیعیه که هیچوقت نمیتونیم انتظار داشته باشیم که اون سیستم تمامی ریزجزئیات و ریزه کاریهای مورد نظر امکان خاصمون رو داشته باشه و بتونه رفع کنه.

یک مثال میزنم برای شما:

تصور کنید همین انجمن اگر قرار بود بروی یک وبسایت جوملایی و کامپوننت انجمن سازش کیوننا - Kunena راه اندازی بشه و بالا بیاد.درسته که جوملا قویه و درسته که انجمن سازش هم امکانات بسیار زیادی داره، اما دقت کنید آقا واقعا میتونست امکانات و ریزه کاریهای بسیار زیادی که یک سرویس انجمن ساز میبایست داشته باشه رو داشته باشه؟

مطمئناً اینچین نیست!

شما توی پنل کاربری و مدیریتی سیستم تخصصی انجمن سازی مثل وی بالتین آپشن های بسیار بسیار بسیار زیادی دارید که مثلا در یک سیستم غیرتخصصی مثل جوملا و در یک افزونه ای که اون محیط رو شبیه سازی کرده؛ صرفاً یه بخش از امکانات یا یک سطح کوچیک و عمومی ای از امکانات رو مدنظر قرار داده.

الان در مثال شما ، سوبی پرو یک سیستم دایرکتوری ساز هستش و در قالبی که کار شده تنها چیزی که داره، صرفاً یک سری فیلدهای مرتبط با ملک در نظر گرفته شده و مابقی موارد هم بصورت دستی و اچ تی ام ال هستش.

مثلا در سورس های اختصاصی املاک(یه موردی که بالا فرمودید) کاربر میتونه :

  • از سایت خرید کنه و سفارش آنلاین و پرداخت داشته باشه .
  • هیستوری ای از پرداخت های موفق /غیرموفق و..داشته باشه
  • حالا مختلف اتوماسیون بصورت خودکار؛ فروخته شده/معلق/در حال قرارداد و... داشته باشه

شما توی سیستمی مثل سوبی پرو چنین چیزایی رو ندارید.اما در سیستم هایی که در بالا ذکر کردید؛ همگی به دلیل اینکه کامپوننت اختصاصی املاک هستند؛ این موارد داخلشون بطور هسته ای موجوده...

موفق باشید و سربلند

Share this post


Link to post
Share on other sites

قالبی که با سوبی پرو برای املاک طراحی و کاستومایز شده ترو تمیزتر و قالبی که با کامپوننت املاک طراحی شده تخصصی تره

حالا این قالب اسمارت اد آنز با این همه سابقه اومده از سوبی پرو که یک دایرکتوری سازه استفاده کرده و از کامپوننت تخصصی استفاده نکرده دلیلش چیه؟ در صورتی که با استفاده از اون کامپوننتهای تخصصی تو قالبهاش یه درصدی از توسعه دهندگان کامپوننت ها بگیره.

ولی این حرف شما رو هم قبول دارم که یه کامپوننت تخصصی امکانات بیشتری رو در اختیار میذاره تا یه غیرتخصصی مثل سوبی پرو

ولی این رو هم باید در نظر داشت که ما واقعا چقدر از سایت املاک انتظار داریم (شکیل بودن یا حرفه ای بودن) بنظرم من چیزی که هر دو اینا رو با هم داشته باشه رو ندیدم. اگه هست که ممنون میشم معرفی کنید

Share this post


Link to post
Share on other sites
حالا این قالب اسمارت اد آنز با این همه سابقه اومده از سوبی پرو که یک دایرکتوری سازه استفاده کرده و از کامپوننت تخصصی استفاده نکرده دلیلش چیه؟ در صورتی که با استفاده از اون کامپوننتهای تخصصی تو قالبهاش یه درصدی از توسعه دهندگان کامپوننت ها بگیره.

یک علت و بزرگترین علت این هستش که کامپوننتهای تخصصی ای که معرفی کردید همگی تجاری هستند و نسخه ی تستی و رایگانی هم ارائه ندادند سازنده هاشون که شکرتهای طراح قالب بخوان از اون سورس تستی استفاده کنند.

مثل هیکاشاپ یک نسخه ی استارتر داره که تمامی شرکت های طراحی قالبی که برای هیکاشاپ قالب زدند؛ از نسخه ی استارتر استفاده کردند.

و قالبهایی که زده میشه اکثرا برای سورسهای کاملا رایگان یا دارای ورژن رایگان زده میشه...

داریم سعی میکنیم یکی مورد که ترکیبی از هر دو باشه رو آماده کنیم....!!!

گر صبر کنید ز غوره حلوا سازید.... howit

Share this post


Link to post
Share on other sites

مهندس مردانه زاده عزیز

با شناختی که از شما و سابقه کارهاتون دارم ، مطمئن هستم این بسته هم مانند قالبهای قبلی، کاری با عیار بالا و کاربردی خواهد بود. امیدوارم هرچه زودتر منتشر بشه.

پیشاپیش بهتون خسته نباشید میگم.

Share this post


Link to post
Share on other sites

مهندس یه سوال دیگه هم داشتم. ممنون شما خواهم بود اگه در این مورد هم راهنمایی فرمایید.

الان اگه بخوام از کامپوننت OS Property استفاده کنم از چه نوع قالبی استفاده کنم بهتره ؟ قالب رو باید چگونه با افزونه ست کنم ؟ منظورم اینه که نیاز به کدنویسی داره ؟ آیا باید از ابتدا یه قالب برای اون طراحی بشه ؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری