seo.nonegar1

ضرورت استفاده از سایت مپ

1 پست در این موضوع

ضرورت استفاده از سایت مپ

در صورت طراحی سایت جدید و یا بروزرسانی اخیر صفحات وب سایت، استفاده از سایت مپ در موفقیت و بهینه سازی سایت حیاتی خواهد بود. اگرچه هنوز هم بدون وجود سایت مپ امکان اداره سایت هست ولی بزودی نقشه سایت یکی از روش های استانداردی خواهد شد که یک سایت باید به موتورهای جستجو ارائه دهد. اگرچه بدیهی است خزنده های موتورهای جستجو صفحات وب را ایندکس خواهند نمود و نقشه سایت رویه خزنده ها را به طور کامل استاندارد نخواهد کرد، اما منطقی است که بپذیریم اهمیت نقشه سایت روز به روز افزایش خواهد یافت و یکی از فاکتورهای اصلی سئو وب سایت خواهد شد.

یکی از مزایای نقشه سایت، کمک به دسته بندی محتوای سایت است. اگرچه موتورهای جستجو به هیچ عنوان موظف به دسته بندی یک صفحه در یک مجموعه مشخص نیستند و یا تطبیق کلمه کلیدی ویژه به همان گونه که صاحب سایت درخواست دارد، نیستند.

این را به یاد داشته باشید که با بکارگیری نقشه سایت ممکن نیست که به محض استفاده از آن مزایای بسیاری در سایت و سئو آن مشاهده شود اما قطعا در بهبود الگوریتم ایندکس نمودن موتورهای جستجو تاثیر مثبتی خواهد داشت.

در باب ضرورت استفاده از نقشه سایت، این جمله بس که در صورت بهره بردن از سایت مپ در ساخت سایت، سرعت ایندکس شدن در موتورهای جستجو بیشتر و بیشتر خواهد شد.

تولید و ارائه سایت مپ

گام های لازم در روند داشتن نقشه سایت، 1) نیاز به ایجاد آن 2) اپلود آن در سایت و در نهایت اعلام آن به گوگل می باشد.

بسته به مهارتهای فنی، دو روش برای ایجاد نقشه سایت وجود دارد: یک روش دانلود و نصب سازنده سایت مپ است و روش دوم استفاده از ابزار سازنده سایت مپ به صورت آنلاین.

در روش اول در عین سخت بودن، کنترل بیشتری بر روی خروجی وجود دارد. روش دوم با داشتن ابزارهای آنلاین رایگان بسیار، روشی ساده تر است. بعد از ایجاد سایت مپ نوبت اپلود آن در سایت و اعلام وجود آن به گوگل می باشد و برای این منظور داشتن اکانت گوگل و تایید خود به عنوان صاحب مشروع سایت ضروری است.

در حال حاضر نقشه سایت توسط یاهو و msn پشتیبانی نمی گردد و یا حداقل در فرمت XML ای که مورد استفاده گوگل است نمی باشد. البته یاهو به وبمسترها در طراحی وب سایت اجازه ارائه فایل متنی با لیستی از URL ها را داده در حالی که MSN فاقد این امکان است. به احتمال زیاد این وضعیت در یاهو و ام اس ان در آینده ای نه چندان همانند گوگل خواهد شد و نقشه سایت به عنوان ابزار قدرتمند سئو سایت خواهد بود و نمی توان آن را نادیده گرفت.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری