seo.nonegar1

انواع محتوا در استراتژی بازاریابی تولید محتوا

1 پست در این موضوع

انواع محتوا در استراتژی بازاریابی تولید محتوا

تولید و خلق محتوا همانند جعبه ای از شادی است که بسته به توان خود در جهت بهینه سازی سایت قابل بهره برداری است. کلمات دارای قدرت عظیمی هستند، بگونه ای که با استفاده از آنها مخاطب را جذب نموده، لبخند را بر لب نشانده یا غمگین نموده و یا با کلمات همچون اسلحه ای قلب مخاطب را نشانه گرفته تا تاثیر مطلوب را در جهت اهداف سایت بگذارد. شغل تولید کننده محتوا (نویسنده) تمیز دادن و مرتب نمودن محتوا از میان همه مطالب و محتواهای درهم و برهم و آشفته است.

برندهای مختلف بعد از طراحی سایت با استخدام نویسنده های حرفه ای برای تولید بهترین محتواها سعی در ارتقا سئو سایت و افزایش رتبه بندی آن هستند. البته تمامی صاحبان سازمان ها قادر به پرداخت هزینه های بالا برای کسب محتوای معتبر نیستند.

بدون نگرانی، در حال حاضر خود فرد با مطالعه و درک انواع تولید محتوا در جهت اهداف سازمان، نیز می تواند به بازاریابی محتوا بپردازد. نگارش محتوای معتبر و مناسب به سختی طراحی وب سایت نیست و تنها نیاز به اصطلاحا بال و پر دادن به قوه تخیل و نگارش خود، برای به پرواز درآوردن ایده های ناب و محتوای غیرتکراری است.

در این مقاله به معرفی انواعی از محتواها پرداخته که در ترکیب استراتژی بازاریابی محتوا و سئو وب سایت قابل بهره برداری است.

بلاگ:

با ایجاد امکان بلاگ گذاری در روند ساخت سایت و نگارش بلاگ در مورد موضوع جاری یا موضوعات مورد علاقه افراد، لایک و اشتراک گذاری و ترافیک بیشتری را برای سایت ایجاد کنید.

اینفوگرافیک:

با بهره گیری از اینفوگرافیک که تصویری خلاصه شده یا نموداری از مطالب همراه با جزییات است، روند مشاهده و به خاطرسپاری مطلب را سریعتر نمایید.

ویدیو:

به دلیل به خاطرسپاری آنچه که مردم می بیندد استفاده از ویدیو جالب، تاثیر زیادی در انتقال مطلب و کلمات مدنظر شما خواهد داشت.

Meme:

ایده یا مفهومی که می تواند در فرمت تصویر یا ایمیل یا ویدیو باشد که ویروس مانند از شخصی به شخص دگیر در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی پخش می گردد. استفاده از meme تاثیر فراوانی در کسب مخاطبین مفید و ارتقا سئو دارد.

شخصیت های کارتونی و کمیک:

استفاده از شخصیت های به یادماندنی کارتونی یا کمیک در روند بازاریابی تولید محتوا برای جذب مخاطب مفید خواهد بود.

مصاحبه با رهبران و نماینده های حوزه کاری:

در هر زمینه کسب و کار و خدمات، رهبران و نمایندگان موفقی وجود دارند که با مصاحبه با این افراد فعال در حوزه کاری خود، مردم را نسبت به محصولات و خدمات خود اگاه تر نماییم.

کتاب الکترونیکی:

با استفاده از ebook حاوی متن جالب و مناسب در زمینه محصولات و خدمات، آگاه سازی کاربران را تسهیل نمایید.

با ترکیب تکنیک های بالا در ایجاد محتوا گویا سبدی مملو از گل های مختلف فراهم کرده اید که انواع نیازهای مخاطب را در آن لحاظ نموده اید و گام بزرگی در بهینه سازی وب سایت خود برداشته اید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری