seo.nonegar1

لینک های Nofollow فاکتور مثبت یا تخریب کننده در بهینه سازی سایت؟

1 پست در این موضوع

لینک های Nofollow فاکتور مثبت یا تخریب کننده در بهینه سازی سایت؟

لینک سازی همیشه در عرصه رقابت کسب و کارهای اینترنتی مهم بوده و نشانه قدرت و اعتماد به وب سایت است. لینک سازی نقش بزرگی در برندسازی و شهرت کسب و کار و نیز جذب بازدیدکنندگان بیشتر دارد. از زمان ضروری شدن لینک سازی در فرایند بهینه سازی سایت، بسیاری از شرکت های طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت به ارائه خدمات لینک سازی می پردازند.

لینک ها بر دو نوع هستند: دوفالو و نوفالو (DoFollow وNoFollow )

تفاوت این دو اینگونه است که لینک های دوفالو اجازه دنبال کردن لینک ها را به ربات های موتورهای جستجو داده و لینکهای نوفالو اجازه این دنبال نمودن لینکها را نداده و گویی مانعی بر سر راه ربات های موتورهای جستجو هستند.

بدون شک لینکهای دوفالو از سایت های مرتبط تاثیر فوق العاده ای در سئو سایت دارد ولی همیشه بحث بر سر اهمیت و تاثیر لینک های نوفالو است. هر دو نوع این لینک ها به یک اندازه مهم هستند و تا زمانی که دیده شوند برای افزایش ترافیک و سئو مفید هستند.

اکنون بیشتر در مورد اهمیت لینک های نوفالو بدانیم:

لینکهای نوفالویی که از سایت های معروف با طراحی وب سایت معتبری کسب شده نه تنها باعث ایجاد آگاه سازی خدمات سایت شده بلکه سبب تعامل با مخطب می گردد. بنابراین با ساخت بیشتر لینک های نوفالو و استفاده آنها در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها و هرجای دیگر نتیجه آن را در سئو وب سایت مشاهده خواهید کرد.

1-تشویق بازدیدکنندگان به کلیک بر روی لینک:

لینک ها باید به قدری وسوسه انگیز باشند که بازدیدکننده به محض دیدن آن بر رویش کلیک نماید، برای این منظور به استفاده از عنوان های گیرا و جذاب توصیه می گردد.

2-مخاطبین خود را افزایش دهید:

با افزایش مخاطبین و تعامل با آنها، بازدید از لینکهای نوفالو خود را افزایش داده و حتی درخواست مطالعه بخش لینک شده را داشته باشید. در صورت تشخیص معتبر بودن محتوا توسط بازدیدکننده امکان اشتراک گذاری آن نیز وجود دارد.

3-اطمینان حاصل کردن از مرتبط بودن لینک ها:

یکی از مهمترین جنبه های لینک های نوفالو مرتبط بودن محتوای آن است.

4-نگارش محتوای مرتبط:

برای افزایش کلیک لینکها و کاهش نرخ bounce rate نیاز به محتوای مرتبط با عنوان لینک است. از عنوان های گمراه کننده لینکها بپرهیزید.

5-بهینه سازی صفحات ورودی:

زمانی که بازدیدکننده با کلیک بر روی لینک وارد سایت شده و مشغول مطالعه محتوا است، با استفاده از لینک های داخلی به دیگر صفحات در مرحله ساخت سایت، سعی در نگه داشتن مخاطب در سایت نمایید.

خلاصه:

عموما افراد بیشتر بر بهره گیری از لینک های دوفالو تکیه می کنند. اما هدف مفید بودن کسب لینک از دامنه های مرتبط، خواه دوفالو یا نوفالو، است. گوگل هرگز سایت هایی که لینکهای زیادی دارند را جریمه نخواهد کرد.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری