seo.nonegar1

توقف هرچه سریعتر ترفندهای سئو کلاه سیاه-شماره 2

1 پست در این موضوع

توقف هرچه سریعتر ترفندهای سئو کلاه سیاه-شماره 2

در مقاله شماره 1 (توقف هرچه سریعتر ترفندهای سئو کلاه سیاه) در جهت آشنایی با این ترفندها و اثرات سوء آن در بهینه سازی سایت مواردی را لیست نمودیم که در ادامه باقی آنها را شرح می دهیم.

1-صفحات مبادله:

توقف کسب صفحات ایندکس شده و رتبه دار و سپس تغییر کلی صفحه و طراحی سایت. جایگزین این مورد، بروزرسانی مرتب صفحه، در حالی که تمام موضوعات صفحات بی نقص را، نگه داشته اید.

2-یادداشت های اسپم:

عدم ارسال لینک هایی به عنوان یادداشت های تصادفی در بلاگ ها برای افزایش کمیت لینک های داخلی و سئو داخلی، و در عوض ارسال یادداشت هایی که مناسب و مرتبط با ارسال های بلاگ و مقالات هستند.

3-بلاگ های اسپم:

عدم استفاده از نرم افزارهای تولید متن های منقضی در ساخت سایت که شامل عبارات کلیدی برای کسب بازدیدکننده کلیک کن روی تبلیغات. با صرف وقت و نگارش بلاگ ها و مقالات معتبر و تازه و یونیک(یکتا) مانع از انجام این اشتباه گردید.

4-اسپم های بازتاب یا دنبالک:

زمان انتشار مطلبی در وبلاگ خود، در صورت استفاده از مطالب وبلاگ دیگر و ارجاع به مطلب آن از طریق لینک، از نظر اخلاقی اعلام این استفاده، با بکارگیری اسپم های بازتاب یا دنبالک در طراحی وب سایت یا نوشته ای در انتهای بلاگ خواهد بود. حال با درک معنای این مورد توصیه به عدم سوءاستفاده از بازتاب ها برای لینک به بک لینک های غیرمرتبط در وبلاگ ها می گردد. اجازه دهید که نویسنده بلاگ ها از ارسال ها و پست هایی که از منابع مورداعتماد رجوع شده اند آگاه گردند.

5-اسپم های رجوع کننده:

عدم تبلیغ سایتی با ساخت درخواست های تکراری با استفاده از آدرس رجوع کننده تقلبی به سایتی که ارجاع پخش تبلیغ نیست.

6-مزرعه ای از لینک:

به جای پیدا کردن لینک از سایت هایی با محتوای بی کیفیت و غیرمرتبط درخواست لینک از سایت های با کیفیت بالا که ارتباط قانونی بین دو سایت نیز هست، برای بهبود دیده شدن در نتایج جستجو و سئو سایت استفاده کنید.

7-ربودن url:

هرگز به ثبت نام دامنه ای که گونه ای غلط املایی از نام دامنه رقیب یا برند مشهور دیگری است برای فریب بازدیدکنندگان نپردازید.

8-دامنه ای طولانی:

از ثبت نام دامنه ای با ترکیبی از تعدد کلمات تجاری بپرهیزید، و در عوض با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کاری خود، نام دامنه ای را انتخاب کنید که ماندگاری و به یادآوری آسانتری داشته و مرتبط با محتویات سایت است و گامی مثبت در بهینه سازی وب سایت خواهد بود.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری