seo.nonegar1

چگونگی تغییر URL ورود به WordPress

1 پست در این موضوع

چگونگی تغییر URL ورود به WordPress

با توجه به دلایل امنیتی و افزایش احتمال آسیب پذیری و هک سایت توسط هکرها، وبمسترهایی که سیستم مدیریت محتوا را در طراحی سایت سیستم وردپرس انتخاب کرده اند، مبادرت به انتقال و یا تغییر صفحه ورود پیش فرض نموده تا هم از لحاظ امنیتی ریسک خطر را کاهش دهند و هم از لحاظ جذب مخاطب و بهینه سازی سایت موثر باشد.

حال پس از بیان این مقدمه وارد مراحل عملی انجام این مهم در فرایند ساخت سایت می گردیم.

همان طور که احتمالا حدس زده اید در طراحی وب سایت این کار با کمک از یک پلاگین(افزونه) امکان پذیر است.

پلاگین های زیادی برای این منظور وجود دارد که سه مورد از کاربردی ترین آنها که در سئو وب سایت نیز موثر است، نمونه های زیر است:

1-Custom Login URLش

HC Custom WP-admin URL-2

WPS Hide Login-3

که در اینجا به اختصار پلاگین WPS Hide Login را معرفی نموده. این پلاگین فوق العاده سبک بوده و باعث down شدن سایت یا بالا نیامدن آن نمی گردد و از جهت سئو سایت نیز این پلاگین توصیه می گردد. این پلاگین آدرس پیش فرض را پاک نمی کند، بلکه به سادگی آن را از دسترس خارج می نماید. در عوض دسترسی کاربران به ادمین وردپرس از طریق آدرسی است که جدیدا ایجاد شده. یکی از مزیت های استفاده از این پلاگین در بازگشت آدرس ورود به حالت پیش فرض قبلی، بعد از پاک کردن این پلاگین است.

برای نصب این نرم افزار مراحل زیر را رفته: ابتدا در بخش داشبورد وردپرس بر روی گزینه Plugins و بعد روی Add New رفته و پلاگین موردنظر را جستجو و انتخاب نموده و گزینه نصب و سپس اکتیو را زده و اینگونه مراحل نصب و فعال سازی آن به پایان می رسد.

نکته کلیدی: به محض زدن دکمه اکتیو، پلاگین، دسترسی به آدرس صفحه پیش فرض ورود wp-admin و wp-login را خواهد بست و آدرس صفحه ورود به مدیریت را به آدرس پیش فرض Example Domain تغییر خواهد داد. حتما به محض تغییر، آدرس ترجیح داده شده و جدید را یادداشت نمایید، چون شما قادر به دسترسی به سایت از روش استاندارد نخواهید بود. برای ورود آدرس دلخواه باید در گام آخر بر روی دکمه setting و سپس گزینه General رفته و در پایین صفحه در فضای خالی آدرس ورود مدنظر را تایپ نموده و سپس دکمه ذخیره را زده. حال در صورتی که آدرس ورود پیش فرض قبلی را در مرورگر وارد نمایید با پیغام خطا روبرو خواهید شد ولی با تایپ آدرس جدید همان صفحه آشنای ورود به مدیریت سیستم وردپرس را در مرورگر مشاهده خواهید کرد.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری