seo.nonegar1

7 توصیه استفاده از بازاریابی محتوا و بهبود رتبه و سئو سایت در جستجوگرها در سال 2016

2 پست در این موضوع

7 توصیه استفاده از بازاریابی محتوا و بهبود رتبه و سئو سایت در جستجوگرها در سال 2016

در این مقاله برآنیم تا هفت نوع از بازاریابی محتوا را برای بهبود تکنیک های سئو سایت و استراتژی های بازاریابی محتوا برای ابقا در جایگاه مناسب نتایج موتورهای جستجو در سال 2016 را معرفی نماییم.

انواع سئو وب سایت در سال 2016

1-کیفیت بالای محتوا (محتوای معتبر)

2-استفاده از کلمات کلیدی

3-جاگذاری کلمات کلیدی در ادرس url

4-طراحی سایت از نوع mobile-friendly

5-سرعت بالای لود سایت

6-ترقی و ترفیع محتوا

7-خلاص شدن از صفحات تکراری

حال پس از معرفی این موارد به شرح آنها پرداخته تا با درک کافی و بکارگیری آنها در روند ساخت سایت، رتبه بندی سئو را در سال پیش رو ارتقا دهیم.

1- کیفیت بالای محتوا:

تکنیک های جدید جستجو، موتورهای جستجو را مجهز به تشخیص محتوا و مطالب یکتا وجالب و ممتاز نموده است. به علاوه تغییرات جدید الگوریتم های این موتورها حاکی از آن است که فرم طولانی محتوا یک هنجار گردیده است و یکی از ملاک های رتبه بندی و سئو وب سایت توسط موتورهای جستجو، محتوایی است که دارای تعداد کلمات بین 1500 تا 3000 عدد است و مخصوصا گوگل محتوای پویایی که شامل عناصر بصری چون عکس و ویدیو است را به محتوای ایستایی چون فقط متن، ترجیح می دهد.

2- استفاده از کلمات کلیدی:

یکی از نکات کلیدی بهینه سازی سایت، استفاده از کلمات کلیدی در عنوان و بدنه مطلب است. البته این موضوع نباید موجب وسوسه فرد برای استفاده مکرر از کلمات کلیدی گردد. بهترین شیوه بهره گیری از این امکان استفاده طبیعی و بجا در متن است.

3- جاگذاری کلمات کلیدی در آدرس url:

قبل از اقدام به این کار مطمئن شوید که url شما کوتاه بوده و تعداد کاراکتر آن بین 50 تا 60 و یا کمتر باشد تا نمایش و خوانایی آن افزایش یابد. از کلمات بهره بگیرید و از هر نماد ویژه از قیبل خط فاصله و حروف تصادفی و .. اجتناب کنید.

4- طراحی وب سایت از نوع mobile-friendly:

با توجه به آمار قابل توجه 3.65 بیلیونی کاربران جهانی موبایل و افزایش 43 درصدی این آمار به طور سالانه و بر طبق تغییرات الگوریتم گوگل در سال 2015 که سایت های mobile-friendly دارای رتبه بالاتری در موتورهای جستجو هستند پی به اهمیت این نوع طراحی برای هر سایتی خواهیم برد. استفاده از فونت هایی که اندازه مقیاس پذیر آنها با زوم کردن، متناسب تغییر می کنند و نیز استفاده از دکمه های راهنما برای یافتن اطلاعات مورد جستجو در این نوع طراحی وب سایت ضروری است.

5- سرعت بالای لود سایت :

هرچه سایت جالب یا سرگرم کننده باشد، آنچه درموفقیت سئو حیاتی است سرعت لود سایت است. بر اساس آمار دریافتی از سایت Usabilla.com، 50 درصد از کاربران انتظار لود سایت را در 2 ثانیه یا کمتر دارند. لود سریع سایت نیز کمک به رتبه بالاتر در نتایج جستجو سایت می نماید.

6- ترقی و ترفیع محتوا:

یکی از روش های ترقی و بهبود محتوا بهره گیری از سایت های معتبر و تاثیرگذار با استفاده از گذاشتن پست مهمان در بلاگ های آنها و یا درخواست از وب مسترهای آنها برای به اشتراک گذاری مطالب و محتوای سایت خود در شبکه های اجتماعی شان با مخاطبان بی شمارشان است.

7- خلاص شدن از صفحات تکراری :

سایت ممکن است به دلیل داشتن صفحه مخصوص پرینت دارای صفحات تکراری باشد که این صفحه های تکراری گامی منفی در روند بهینه سازی وب سایت خواهد بود. برای حل این مشکل می توان از تغییر مسیر

صفحه های تکراری به صفحه ای درست استفاده کرد و تگ روبرو را در کد html قرار داد. [‘’rel=’’ canonical’’]

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

سلام، معلومه شما خیلی به استفاده از بک لینک اعتقاد دارید که در همین سوال کوتاه خود نیز از بک لینک استفاده کرده اید. :128fs318181:

مبحث بک لینک هنوز در سئو سایت موثر است ولی روند تغییرات الگوریتم گوگل نشان دهنده تاکید بیشتر گوگل بر موارد بالا و تاثیر بیشتر انها در کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجو است.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری