seo.nonegar1

راهنمایی های اساسی برای شروع سئو محلی

1 پست در این موضوع

راهنمایی های اساسی برای شروع سئو محلی

اگر به دنبال روشی سودمند برای شناسایی برند و نام شرکت بر اساس محل و موقعیت جغرافیایی مکان کسب و کار خود هستید باید از روش های سئو محلی پیروی نمایید. با استفاده از ip موقعیت جغرافیایی بازدیدکننده و کاربر مشخص می گردد ولی در صورت تشخیص موقعیت و مکان جغرافیایی کسب و کار و سازمان باید سئو سایت را بر اساس شیوه های جستجوی محلی بهینه نمود.

در زیر 4 مورد از بخش های اساسی برای آدرس دهی در زمان شروع بکارگیری استراتژی جستجو محلی را دنبال کنید:

1-از وب سایت خود شروع کنید

ساده ترین راه کسب اطلاعات جزیی و مهم درباره مکان شرکت یا محل فعالیت ، مراجعه کاربران و موتورهای جستجو به وب سایت است. اطلاعات مهمی چون آدرس، شماره تماس، ساعت کاری و .... را به آسانی می توان در زمان طراحی سایت با ترکیب کردن، در (صفحه تماس با ما) یا (صفحه درباره ما) قرار دهید.

در صورت چند مکانه بودن محل جغرافیایی کسب و کار، توسعه جامع تر استراتژی محتوای محل در فرایند ساخت سایت با موارد زیر دارای اهمیت است:

1-راهنمای (directory) مکان قابل خزیدن برای موتورهای جستجو

2-صفحات فرود منطقه یا مکان ویژه

3-محتوای منحصربفرد و یکتای محل سکونت محور

4- بهینه سازی کلمات کلیدی جغرافیای هدف و منظور

5-نشانه گذاری داده های ساخت یافته محلی

6-ارائه طراحی وب سایت ریسپانسیو و mobile friendly از اطلاعات محل با قابلیت کلیک بر روی شماره تماس

2- دایرکتوری های محلی

برخی سایت ها چون گوگل و بینگ دارای دایرکتوری های محلی هستند. ایجاد اطلاعات محلی و بروزرسانی آن به منظور قرارگیری در بالاترین مکان های دایرکتوری محلی از قبیل Google My Business و Bing Places for Business و Yelp و YP وYellowBook. تاثیر مثبتی در افزایش بازدید و بهینه سازی سایت خواهد داشت. البته باید از سازگار بودن اطلاعات محل در تمام لیست ها اطمینان حاصل کنید.

3- افزایش فهرست های محلی

برای کنترل فهرست های محلی نیاز به اضافه کردن اطلاعات بیشتر و فراتر از اطلاعات عمومی، استفاده از متن های توصیفی و تصاویر مکان خاص و استفاده از بازخوردهای کاربران در فرم دیدگاه هاست.

4-بروز رسانی اطلاعات محلی

برپایی داده های محلی اولیه و یا پاکسازی آن تنها اولین گام این فرآیند است. با تهیه لیستی مرتب شده از لیست های محل محور یا محتوا و یا ... روشی استاندارد در بروزرسانی تغییرات اطلاعات جزئی از قبیل ساعت کاری، شماره تماس و ... پیدا کنید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری