ma22

مقایسه دز هیکاشاپ

9 پست در این موضوع

سلام.من به هبکاشاپ تجاری نصب کرده ام.و برای هر محصول توی قسمت توضیحاتش مشخصه هاشون نوشتم.وقتی توی حالت مقایسه دو محصول کنار هم قرار میگیره مشخصاتشون نمایش داده نمیشه.میشه راهنماییم کنید؟

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

هیکا دو نوع مشخصه داره.

نوع اول چیزایی که به واسطه تغییر اونها، قیمت محصول تغییر میکنه. مثلا رم لپ تاپ، حافظه داخلی موبایل

نوع دوم چیزایی که به واسطه اون، قیمت تغییر نمیکنه، مثل سایز و رنگ لباس.

این نوع خصوصیت هارو به همراه گزینه هاش باید جدا تعریف کنید. بعد هنگام تعریف کالا، گزینه مناسب رو قرار بدید

اینطوری در لیست مقایسه، این گزینه ها نمایش داده میشه.چیزی که شما دارید مینویسید توضیحات نوشتاری کالا هست که به این منظور نیست

1 کاربر پسند دیده است

Share this post


Link to post
Share on other sites

میشه یکم راهنماییم کنید؟نمیدونم باید چکار کنم

Share this post


Link to post
Share on other sites

فکر میکنم بهترین راه برای شما نگاه کردن به مستندات خود هیکاشاپ در سایتش می باشد که همه موارد را همراه با تصویر توضیح داده است .

Share this post


Link to post
Share on other sites
در در ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ه‍.ش. در 02:16، Masood Ashoori گفته است :

هیکا دو نوع مشخصه داره.

نوع اول چیزایی که به واسطه تغییر اونها، قیمت محصول تغییر میکنه. مثلا رم لپ تاپ، حافظه داخلی موبایل

نوع دوم چیزایی که به واسطه اون، قیمت تغییر نمیکنه، مثل سایز و رنگ لباس.

این نوع خصوصیت هارو به همراه گزینه هاش باید جدا تعریف کنید. بعد هنگام تعریف کالا، گزینه مناسب رو قرار بدید

اینطوری در لیست مقایسه، این گزینه ها نمایش داده میشه.چیزی که شما دارید مینویسید توضیحات نوشتاری کالا هست که به این منظور نیست

سلام.

من هم مستندات هیکاشاپ را دیدم ولی پیدا نکردم

نوع دوم چیزایی که به واسطه اون، قیمت تغییر نمیکنه، مثل سایز و رنگ لباس.کجا باید وارد بشه؟؟

؟؟

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
در در ۱۳۹۴/۱۱/۲۶ ه‍.ش. در 11:17، farsian گفته است :

فکر میکنم بهترین راه برای شما نگاه کردن به مستندات خود هیکاشاپ در سایتش می باشد که همه موارد را همراه با تصویر توضیح داده است .

فکر میکنم اولین چیزی که به ذهن هر کسی میرسه همینه. پس اگر اینجا مطرح میشه منتظر جواب فلسفی شما نیست!!

خسته نباشی بابت راهنمایی

Share this post


Link to post
Share on other sites

احیانا محصولات رو برای مقایسه از دو مجموعه مختلف انتخاب نکردید؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام 

شما در هیکا دو حالت میتونید داشته باشید یکی ایجاد کاستوم فیلدهاست که از منوی view و فیلدهای سفارشی قابل دسترسی هست و بعدی ایجاد خصوصیت ها و ویژگیهاست که از منوی مprodutcs قابل دسترسی هست. در بخش اول شما فیلدهای محصولاتتون مثلا سایز صفحه،میزان رم،هارد و.... ازین دست پارامترها رو ایجاد میکنید.در حالت دوم خصوصیاتی که  جز تنوع جنسی شما هسند مثل رنگهای شما مثلا سه رنگ مختلف دارید که کاربر در زمان سفارش اونها رو یکیشونو انتخاب میکنه

اگر اینها رو ایجاد خودشون بصورت خودکار در صفحه مقایسه تون نمایش داده میشن

موفق و سربلند باشید

 

1 کاربر پسند دیده است

Share this post


Link to post
Share on other sites
در 8 ساعت قبل، khajehsaeidi گفته است :

سلام.

من هم مستندات هیکاشاپ را دیدم ولی پیدا نکردم

نوع دوم چیزایی که به واسطه اون، قیمت تغییر نمیکنه، مثل سایز و رنگ لباس.کجا باید وارد بشه؟؟

؟؟

 

 

من یکی دوهفته هست که به شدت با هیکاشاپ درگیر هستم و تا حدودی تونستم کارمو راه بندازم اگر منظورتون اینه که مشخصات قابل تغییر برای قیمت رو چطور وارد محصولات هیکاشاپ کنید

همونطور که دوستان گفتن به طور کلی 2 نوع مشخصه داریم : اولی مشخصه متغیر هست که نشانگر انواع مختلف از یک جنس و قیمت های مختلف هست ( مثلا در دیجی کالا رنگ رو انتخاب میکنید یا ضمانت رو انتخاب میکنید قیمت محصول عوض میشه ) - دومی مشخصه ی فیلد هست که توضیحات یک محصول رو به ما میده که مثل توضیحات میمونه و مشتری نمیتونه اونها رو تغییر بده و فقط در حد آگاهی مشتری هست ( در همون دیجی کالا میبینید پایین محصول در یک جدول بزرگ مشخصات اون محصول رو نوشته که معمولا در قسمت مقایسه اینها میاد برای محصولات مختلف)

نحوه ایجاد در هیکاشاپ :

  • اولی مشخصات متغیر : از قسمت محصولات > مشخصات
  • دومی مشخصات اطلاعاتی محصول : از قسمت نمایش > فیلد های مشتری

نحوه وارد کردن این اطلاعات در محصول :

اولی : بعد از اینکه مشخصات رو در هیکاشاپ وارد کردید وارد قسمت ایجاد محصول بشید در قسمت پایین برای مشخصات متغییر با قیمت این قسمت رو کامل میکنیدyek.PNG.63b6eacf85633a36d77f8c171e996c72.PNG

مهم** بعد از کامل کردن مطلب رو فقط ذخیره میکنید ، وقتی ذخیره کردید یک تب جدید در صفحه محصول اضافه میشه به این شکل

do.thumb.PNG.38d0614050275cefd6582a9645ec0a80.PNG

در این قسمت میتونید قیمت های مختلف رو اعمال کنید برای یک محصول

 

دومی : متغییر های اطلاعاتی ، بعد از اینکه این مشخصات رو در هیکاشاپ ایجاد کردید وقتی در صفحه ایجاد محصول هستید تمامی این مشخصات رو در قسمت فیلد مشتری نشون میده که به راحتی میتونید از اون قسمت وارد کنید . مثلا در سایت دیجیکالا برای یک محصول تلفن همراه میبینید نوشته سال تولید ، میزان رم ، و ... به صورت جدول اطلاعات رو به ما نشون میده و در صفحه مقایسه این مطالب دیده میشن نکته مهم اینه که وقتی این مشخصات رو در هیکاشاپ ایجاد میکنید (نمایش > فیلد مشتری ) در ابتدا ذخیره رو بزنید سپس یک منو ظاهر میشه که نوشته این اطلاعات رو در کجاها نشون بدم ( صفحه محصول ، صفحه مقایسه ، صفحه فاکتور و .... ) اونجا تنظیم میکنید که در کجاها نشون بده

 

من تا این حد اطلاعات داشتم اگر تخصصی باشه اساتید بهتر راهنمایی میکنن من تازه با هیکا دارم کار میکنم . امیدوارم مفید واقع بشه

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری