seo.nonegar1

ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما

4 پست در این موضوع

ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما –قسمت اول

در زمان توسعه یک سایت، صفحه درباره ما چندان به رسمیت شناخته نمی شود. این موضوع به نحوی در تناقص با این حقیقت است که این صفحه یکی از پربازدیدترین صفحه های طراحی سایت است. در این مجال به بررسی دلیل اهمیت صفحه درباره ما در پروسه ساخت سایت می پردازیم.

دو دلیل عمده برای طراحی صفحه درباره ما در فرایند طراحی وب سایت مطرح است. اول، جلب توجه بازدیدکنندگان بالقوه به سایت و دلیل دوم، هدفی آموزنده است که تضمینی بر وفاداری و ماندگاری این دسته از بازدیدکنندگان است. در صورتی که سایت برای مقاصد تجاری طراحی شده باشد، این صفحه نقشی حیاتی در میزان موفقیت آن کسب و کار و نیز تضمینی بر روشی موثر در کسب مشتریان در آینده و افزایش ترافیک سایت و سئو سایت خواهد بود.

در کوتاه مدت، این صفحه همان نقطه قوتی است که شما را از سایر متخصصین در حوزه کاری مرتبط مجزا می نماید و این گونه اهمیت طراحی هرچه مناسب تر این صفحه مشخص می گردد.

هدف از طراحی صفحه درباره ما

بی تردید مهمترین هدف از طراحی این صفحه آگاه سازی بازدیدکنندگان از زمینه کاری و حوزه فعالیت سایتی است که بازدید می کنند. البته دلایل متعددی برای بازدید از این صفحه وجود دارد که شناسایی این دلایل نیز در طراحی مناسب این صفحه موثر خواهد بود. در موارد زیادی، بازدیدکنندگان سایت پاسخ بسیاری از سوال های متعدد خود را در این صفحه می یابند. در زمان سازماندهی محتوا برای این صفحه با درنظرگرفتن اصول سئو، همواره باید از فراهم سازی اطلاعاتی که مخاطبان را در سایت برای مدت زمان بیشتری نگه می دارد اطمینان کسب نمود.

ساخت صفحه (درباره ما) با هدف غیربازاریابی

این مهم را همواره به یاد داشته باشید که این صفحه باید فرصت برقراری تعامل و ارتباطی قوی با بازدیدکنندگان آینده نگر را فراهم نماید. این بخش از سایت در واقع نمایشی واقعی از شما خواهد بود و مجالی برای کشف سازمان یا کمپانی برای کاربران مختلف خواهد بود و دربرگیرنده این مفهوم است که این صفحه با هدف بازاریابی یا حوزه ای برای فروش طراحی نگردیده است.

در این صفحه می توان هر نوعی از محصولات یا خدمات یا کالاهای فروش ویژه را نامبرده و نمایش داد و اینگونه از تبدیل این صفحه به حوزه فروش خودداری نمود. موردی استثنا در این زمینه، زمانی است که شما بر روی کالا یا خدماتی غیر از حوزه فعالیت سایت تمرکز نموده اید و از این صفحه در جهت جلب توجه افراد به این مورد بهره ببرید.

ادامه

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما –قسمت دوم

در قسمت اول مقاله ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما، با هم دلایل اهمیت و ضرورت طراحی صفحه درباره ما را به عنوان بخشی حیاتی و مهم در پروسه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت بررسی نمودیم.

مخاطب سایت کیست؟

مخاطب به افرادی که بازدیدکننده سایت شما هستند اطلاق می گردد. توجه و تمرکز بر افراد به عنوان مخاطبان سایت و آنچه سبب حصول اطمینان از وفاداری آنها می گردد نیز بخش مهم دیگری از پروسه سئو سایت خواهد بود. علاوه بر آن، باید بر روی نوع مخاطبان مورد هدف، با توجه به حوزه و گستره کاری خود که شرکتی بزرگ یا کسب و کاری خرد است نیز تفکری خاص داشت.

در میان فاکتورهایی که در شناسایی مخاطب مدنظر است، می توان به سن و جنسیت و زمینه های فرهنگی و محل و ... اشاره کرد. در ساخت سایت، صفحه درباره ما حداقل برای سه نوع از بازدیدکنندگان اهمیت قابل توجهی دارد.

نوع اول: در پروسه طراحی سایت در صورت وجود محتوای مناسب و معتبر در صفحه درباره ما و دیگر صفحات وب سایت احتمال وفادارای و بازگشت مکرر بازدیدکنندگانی که برای اولین بار سایت را دیده اند، بیشتر می گردد. (تبدیل بازدیدکننده به کاربر)

نوع دوم: گروهی از افراد هستند که به طور منظم بازدید از سایت دارند. این دسته از افراد اغلب با صرف وقت، در سایت یا نرم افزارهای مربوطه ثبت نمام می نمایند. در این حالت صفحه درباره ما فرصت یافتن اطلاعات بیشتری در مورد سایت را در اختیار این دسته از افراد قرار می دهد.

نوع سوم: گروهی از افراد که شامل مخاطبان تجاری هستند. این دسته از افراد علاقمند به همکاری حرفه ای بوده و از حوزه تبلیغات می آیند و به عنوان نویسندگان محتوا فعالیت می کنند. بنابراین برای این دسته از افراد وجود صفحه درباره ما کمک شایانی برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات لازم با زمینه کاری شما و وب سایت خواهد نمود، تا در آینده در صورت تمایل به همکاری با شما به عنوان محقق و یا نویسنده شناخت کافی برای ارائه مقاله یا پست های وبلاگ و ... را داشته باشند.

اطلاعات اساسی به عنوان بررسی اجمالی در صفحه درباره ما

طراحی این صفحه پیچیده نبوده و تنها برای حفظ مختصری اطلاعات در ذهن بازدیدکننده خواهد بود. یکی از دلایل اهمیت وجود این صفحه برای بازدیدکننده، اطمینان خاطر یافتن از وجود فیزیکی و واقعی کمپانی اشاره شده در سایت است. افراد با دیدن آدرس واقعی و محل فعالیت شرکت به حقیقی بودن عرضه محصولات یا خدمات امیدوار گردیده و اینگونه درصد اعتمادسازی افزایش یافته و این اعتمادسازی در معرفی فرد به فرد سایت و در نتیجه افزایش ترافیک و سئو وب سایت موثر خواهد بود.

ادامه

Share this post


Link to post
Share on other sites

ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما –قسمت سوم

در پی ادامه مقاله ساخت سایت و طراحی صفحه درباره ما در دو قسمت قبل، به چند مورد باقیمانده از دلایل ضرورت و اهمیت طراحی این صفحه، اشاره می کنیم.

دلیل توجه کاربران به صفحه درباره ما چیست؟

چه دلیل مشخص و بارزی برای بازدید مرتب سایت از طرف بازدیدکننده وجود دارد. کشف این مهم در حوزه سئو سایت نیز لازم و ضروری است. پس از درک و شناسایی آن، با حفظ و ادامه همان شیوه در ساخت سایت از رضایت بازدیدکنندگان سایت اطمینان حاصل نمایید. بدیهی است یکی از دلایل بازدید مکرر سایت، علاقه مندی بازدیدکنندگان و کاربران به شیوه عملکرد صاحب سایت و افرادی که با او در طراحی وب سایت همکاری می نمایند و یافتن اطلاعات بیشتر درباره پیش زمینه اوست.

در مقیاس بزرگتر، این افراد مایل به شناختی مطمئن از کار و فعالیت با شخصی حقیقی هستند، فردی که با سرشت و خویی خوب، بیش از حد نیازمندی های کاربران را می شناسد و البته که تعداد درجه و جوایز کسب شده توسط فرد چندان اهمیتی در این زمینه ندارد. با طراحی این صفحه به مشتریان بالقوه این تضمین داده می شود که این یک سازمان یا موسسه ای است که قادر به شناسایی نیازهای آنهاست. ارائه اطلاعات مفید برای متقاعد نمودن مشتریان آینده نگر که چرا انتخاب این وب سایت ویژه، مناسب ترین گزینه است، بر عهده طراح سایت خواهد بود.

عکس عنصر تکمیل کننده صفحه درباره ما

حتما این جمله بارها شنیده شده که ارزش و بار معنایی یک تصویر با 1000 کلمه برابری می کند. بنابراین در زمان طراحی این بخش از سایت، نیاز به قراردادن عکسی از سازمان و مدیر آن که در بارگذاری و نام و توضیحات عکس اصول سئو رعایت شده باشد الزامی است. قراردادن تصویری از محل کار خود یا تصویری از خود، ذهنیت روشنی در افراد نسبت به صاحب سایت و فعالیت های وی ایجاد می نماید. البته نیازی به صرف وقت و هزینه بسیار برای داشتن بهترین عکس نیست، همین که عکسی باکیفیت که دربردارنده محل کار یا نمایی از شما در آن باشد کافیست. در باب رعایت نکات بهینه سازی سایت نیز بر کاهش حجم عکس که در سرعت لود سایت تاثیر مستقیم دارد، تاکید شده است.

اهمیت اطلاعات تماس

در بسیاری از نمونه های طراحی وب سایت صفحه ویژه ای به اطلاعات تماس اختصاص داده می شود که بر ضرورت آن نیز تاکید گردیده است. البته می توان بخش کوچکی از اطلاعات تماس را با ظرافت در صفحه درباره ما جایگذاری نمود. ایده اصلی در این زمینه نیز بر تبدیل کاربران سایت از حالت بازدیدکننده به مشتریانی است که اطلاعات تماس فوری برایشان فراهم شده است. یک راهکار نیز اضافه کردن بخش یا لینکی در این صفحه به صفحه تماس با ماست.

با توجه به زندگی در عصر شبکه های اجتماعی و حضور موثر در این شبکه ها که گام مثبتی در سئو وب سایت نیز هست، از میان اطلاعات فراهم شده در صفحه درباره ما، آدرس ایمیل و اطلاعات توییتر و فیس بوک نیز فراموش نشود. هرچه اطلاعات بیشتری از نحوه تماس با سازمان یا صاحب سایت فراهم گردد، شانس بیشتری در ساخت تماس های بازدیدکنندگان وجود خواهد داشت.

کلام آخر

روش طراحی صفحه درباره ما نوعی سلیقه شخصی است. با این حال، اطلاعاتی که فراهم می گردد تاثیر مستقیمی بر روی بازدید اشخاص از سایت و بهینه سازی وب سایت می گردد. انتخاب کلمات درست و ارائه چشم اندازی صحیح و توسعه ارتباط و تعامل با مشتریان و اعتمادسازی با ارزش های مشابه ضروری است.

Share this post


Link to post
Share on other sites

لطفا برای هر قسمت تاپیک جدا باز نکنید و توی همین تاپیک ادامه بدید

..:: هر سه تاپیک ادغام شد ::..

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری