seo.nonegar1

آیا مرگ کلمات کلیدی در سئوسایت حقیقی است؟

1 پست در این موضوع

آیا مرگ کلمات کلیدی در سئوسایت حقیقی است؟

در پاسخ به این سوال که کدام از دو مورد موضوع یا کلمه کلیدی از اهمیت بیشتری برخوردار است، توصیه به مطالعه این مقاله می گردد. این سوال اخیرا مبنای بحث ها و اختلاف نظرهای بسیاری در زمینه سئو سایت گردیده. ایده مورد بحث این است که از زمان بروزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار در سال 2013، گوگل به طرز صحیحی قادر به درک و شناخت زبان طبیعی است و به راحتی قادر به شناسایی اصطلاحات مشابه بوده و اینگونه سبب کاهش نگرانی نویسندگان و کارشناسان سئو وب سایت از تغییرات کوچک در کلمه بندی و جمله سازی محتوا برای بهره گیری از عبارات و کلمات کلیدی مدنظر می گردد. مردم نیز بر این استدلال هستند که این مهم بیشتر در مورد مفاهیمی است که گوگل تفسیر خواهد کرد، صرف نظر از انتخاب کلمه.

در ادامه با طرح یک آزمایش درصدد بررسی صحت این ادعا و استدلال بوده تا حقیقت مشخص گردد.

آزمایش

با طرح و انجام آزمایشی به دنبال پاسخ حقیقی این مهم بوده که آیا جستجو با موضوع یکسان (ولی با عبارات کلیدی متفاوت) همان نتیجه را در پی خواهد داشت؟ بدین منظور 10 گروه از 10 کلمات کلیدی متفاوت ایجاد کرده که کلمات کلیدی هر گروه از نظر مفهوم با دیگر کلمات آن گروه قرابت معنایی داشته باشد. این کلمات کلیدی نیز بر اساس طیف وسیعی از حجم جستجو انتخاب شده اند. برای مثال در زیر یک گروه از کلمات کلیدی که حاوی مترادف های عبارت (طراحی سایت حرفه ای) است، لیست شده است.

1-طراحی سایت حرفه ای

2-حرفه ای ترین طراحی سایت

3-طراحی سایت برای حرفه ای ها

4-نمونه طراحی سایت حرفه ای

5-حرفه ای ترین شرکت طراحی سایت

6-بررسی حرفه ای بودن طراحی سایت

7-ساخت سایت با حرفه ای ترین طراحان سایت

8- چگونه طراحی سایت حرفه ای داشته باشیم؟

9-کدام طراحی سایت حرفه ای است؟

10-چه زمانی سایت دارای طراحی حرفه ای خواهد بود؟

برای این 100 کلمه کلیدی (10 گروه ده تایی) با استفاده از ابزار ردیابی رتبه، نتایجی استخراج شد، که بکارگیری صحیح این نتایج تاثیر مثبت و موثری در سئو و بهینه سازی وب سایت خواهد داشت.

بالاترین امتیاز مربوط به گروهی بود که بیشترین تطابق ترتیب و معنا را در عبارات کلیدی هدف داشتند و کمتر از تقطیع کلمات کلیدی در عبارت سازی استفاده کرده بودند. اما نمی توان تاثیر مستقیم و کارآمد عبارات کلیدی هرچند با اندکی تغییر و تقطیع در واژه هایش و در یک کلام (موضوع و مفهوم) را به هنگام جستجو موضوعی در گوگل انکار کرد.

تجزیه و تحلیل اخیر حکایت از اهمیت یکسان موضوعات و کلمات کلیدی در روند طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت دارد.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری