reza jafari

*هدیه روز پدر* افزونه پشتیبانی کاربران سایت

5 پست در این موضوع

تقریبا سیستم پشتیبانی در جوملا را همه با کامپوننت آر اس تیکت می شناسند.اما افزونه ای که امروز منتشر می شود. رقیبی بسیار سرسخت و جدی برای این کامپوننت است ! کامپوننت Freestyle support portal یکی از قوی ترین کامپوننت های تیکتینگ و پشتیبانی و نظردهی جوملاست.

این کامپوننت که در واقع تلفیقی از چندین کامپوننت از جمله : بخش پشتيباني براي تيكت زدن توسط كاربران و مديريت تيكت ها, دانش نامه, پرسش و پاسخ (سوالات متداول), اطلاعيه ها و اعلان ها, واژه نامه, نظرات، انتقادات و پيشنهادات می باشد و برای اولین بار در ایران به صورت کامل فارسی ساز شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته .

از جمله خصوصیات بارز این کامپوننت و برتری آن نسبت به آر اس تیکت می توان به امکان خصوصی سازی و کاستومایز کاردن بسیار زیاد آن اشاره کرد!

كامپوننت Freestyle Support Portal يك افزونه كامل براي ايجاد بخش پشتيباني در سايت است که شامل دانش نامه، سوالات متداول، اطلاعيه ها، واژه نامه، بخش پشتيباني با تیکت، نظرات، انتقادات و پيشنهادات و ویژگی های بسیاردیگری می باشد. قابلیت تنظیم، حرفه ای و مقرون به صرفه بودن و آسان بودن استفاده از خصوصیات این کامپوننت است.

امکانات جدیدی که در گروه های تیکت قرار گرفته اند، به کاربران این امکان را می دهند که تیکت ها و سایر موارد را به اشتراک بگذارند.همچنین امکان چک کردن یک حساب ایمیل برای تیکت های ساپورت شده نیز به طور کامل فراهم شده است.

شما می توانید تمام بخش های کامپوننت را سفارشی سازی کنید تا کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیازشان را پیدا کنند.در صورتی که کاربری نتواند اطلاعات مرتبط را در بخش سوالات متداول، دانش نامه یا واژه نامه پیدا کند، می تواند یک تیکت از طریق سیستم پشتیبانی با تیکت ارسال کند.

علاوه بر این بخش نظرات و اطلاعیه ها به شما این امکان را می دهد که نظرات کاربران و بازخورد آنها یا اطلاعیه های خود را نمایش دهید.از کامپوننت های مربوط به اطلاعیه برای به روز نگه داشتن کاربران خود با آخرین اخبار سایتتان می توانید استفاده کنید.

لینک دمو:

Support Portal

لینک دانلود:

http://uploadboy.me/7kfhcjwi5eyi/Freestyle Support Portal2.5.2.2034_j3x.zip.html

1 کاربر پسند دیده است

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

بنده نصب کردم متاسفانه با زبان اصلی انگلیسی نصب شد ، آیا میتوان از تنظیمات نسبت به تغییر زبان به فارسی اقدام کرد یا خیر ؟ 

Share this post


Link to post
Share on other sites

باسلام.

دوست عزیز سورس تجاری و بهمراه فارسی ساز از این افزونه موجود هست.در صورت نیاز؛ از طریق پیام خصوصی در ارتباط باشید.

موفق و سربلند باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری