seo.nonegar1

راه هایی ساده برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت

1 پست در این موضوع

گوگل و دیگر موتورهای جستجو از سرعت بارگذاری صفحه وب سایت برای تعیین رتبه سایت استفاده می کنند ، پس داشتن سرعت بالا در بارگذاری امری ضروری است و در بهینه سازی سایت مهم می باشد . مطالعات نشان می دهد 40% کاربران ممکن است هنگامی که پس از 3 ثانیه صفحه مورد نظرشان را مشاهده نکنند صفحه فعلی را ترک کرده و به صفحات بعدی بروند.

چگونه می توان سرعت بارگذاری را افزایش داده و مشتری را راضی نگه داشت؟

زمانی بارگذاری سایتی سریع خواهد بود که در طراحی وب سایت آن صفحه از چند عکس و متن هایی ساده استفاده شده باشد. اگر به صفحات پیچیده تری نیاز دارید اسکریپت را به صورت برنامه واحد ادغام کنید و سعی کنید پلاگین را به حداقل برسانید ، اضافه کردن بیش از حد پلاگین ها نه تنها سرعت بارگذاری را کاهش می دهد بلکه شانس سقوط صفحه را افزایش و باعث خطر امنیتی می شود.

بنیاد:

قبل از اقدام به ایجاد هرگونه تغییری در طراحی سایت ، سرعت سایت را مورد بررسی قرار دهید و هوشیار باشید که بیشتر درخواست های http داخل یک سرور تشکیل می شوند .

HTTP مخفف پروتکل انتقال فوق متن است که تعیین می کند محتوا چگونه توزیع شده است. از YAHOO و YSLOW به منظور ایده پردازی برای افزایش سرعت سایت می توانید استفاده نمایید.

یکی دیگر از ابزار هایی که برای بررسی سرعت سایت می توانید از آن استفاده کنید GTmetrix می باشد . نکات ذکر شده برای سایت های وردپرس می باشند.

فشرده سازی فایل ها و اکسریپت:

با فشرده سازی فایل ها سرعت بارگذاری صفحات وب افزایش خواهد یافت . می توانید از برنامه های فشرده سازی رایگان به منظور کاهش بایت صفحات استفاده کنید که این امر نقشه به سزایی در سئو و بهینه سازی وب سایت و هم چنین بالا بردن رتبه شما در گوگل خواهد داشت.برخی از سرویس دهنده ها مانند APACHE در اختیار کاربران می باشد که با ارائه نکاتی مفید برای JAVA,CSS و HTML ساخته شده اند.

استفاده از CDN به منظور گسترش محتوا در سرور:

CDN گروهی از سرورهای واقع در سراسر جهان است. یک CDN می تواند حجم فایل ها را کاهش داده و سریع تر به منطقه ای در نزدیکی سرور ارسال کند .

هرچند CDN تنها نیاز به اضافه کردن یک کد ساده در طراحی و ساخت سایت دارد اما می تواند پر هزینه باشد.

CACHE مرورگر:

حافظه پنهان مرورگر به طور موقت از صفحات وب کپی می شود مانند عناصر html و تصاویر. بنا بر این برای دوباره لود شدن صفحات از cache آن ها استفاده می شود. برای اطلاعات خود تاریخ انقضا تعیین کنید ، این عمل به مرورگر در نگه داری اطلاعات در cache کمک می کند.

HTTP فعال:

دستور کار http به زبان ساده به شرح زیر است: دریافت ، ارسال و بستن. استفاده از http در تلفن های همراه آسان ولی اغلب با سرعت پایین می باشد. نوعی ترفند موجود است که بر این اساس می باشد: مرورگر ها و سرورها به توافقی در گرفتن و انتقال فایل ها رسیده اند. این بدان معناست که سرور ارتباط زنده شما را تا زمانی که در یک سایت هستید و صفحات http دیگری را باز می کنید ، حفظ خواهد کرد.

در خلاصه:

هرگاه قصد ایجاد تغییرات در سایت خود با اضافه کردن تصاویر ، مطالب و یا اسکریپت داشتید ، از خود این سوال را بپرسید که چگونه روی سئو سایت و سرعت سایت شما تاثیر خواهند داشت. مقرون به صرفه نیست که فقط برای داشتن اخرین نوآوری ها در سایت خود ، سرعت سایت را کند کنید زیرا این امر منجر به از دست دادن درآمدتان خواهد شد .

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری