seo.nonegar1

تاثیر منفی کاربران جعلی رسانه های اجتماعی در نام تجاری شما

1 پست در این موضوع

طبق آمار بدست آمده امروزه استفاده از رسانه های اجتماعی در استراتژی کسب کار بسیار تاثیر گذار بوده اند و نقشی مهم در بهینه سازی وب سایت و سئو ایفا می کنند . در طراحی و ساخت سایت رسانه های اجتماعی حفظ امنیت کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است ، بر همین اساس رسانه های اجتماعی سعی بر مبارزه با حساب های جعلی دارند. به طور مثال به تازگی در فیس بوک حساب های تکراری مورد بررسی قرار می گیرند. اما الگوریتم آن ها هنوز به میزان کافی پیشرفته نیست. برخی از حساب های جعلی شبکه های اجتماعی را به سختی می توان شناسایی و متوقف ساخت.

چرا کاربران جعلی برای کسب و کار گزینه بدی می باشند؟

کاربران جعلی به دنبال برقراری ارتباط با پست ها و نام تجاری شما در رسانه های اجتماعی نیستند ، بنابراین باعث تعامل کمتر و رتبه ای پایین در فید خبری خواهند شد که تاثیر منفی در سئو سایت را نیز به همراه خواهند داشت. کاربران جعلی شبکه های اجتماعی نام تجاری شما را لکه دار خواهند کرد به همین منظور داشتن طرفدارانی حقیقی در شبکه های اجتماعی نیازمند تلاش می باشد.

در اینجا 4 مرحله ضروری ذکر شده که می توان با استفاده از این موارد از جذب پروفایل های جعلی به کسب و کار خود جلو گیری کنید ، می توان بیان کرد این امر قدمی به نسبت مهم در سئو وب سایت و بهینه سازی سایت نیز می باشد.

مرحله 1: عملکرد کاربران شبکه های اجتماعی خود را مورد ارزیابی قرار دهید.

بخش کوچکی از کاربران هر کسب و کاری جعلی می باشند. یکی از نشانه های این امر حضور کمرنگ آن ها در فعالیت های رسانه های اجتماعی است. از این رو شما می توانید با بررسی و شناسایی کاربرانی با نظرات و فعالیت کمتر به حساب های جعلی برسید . در نتیجه حساب های جعلی منجر به ترافیک کمتر و کاهش درآمد حاصل از رسانه های اجتماعی می شوند.

مرحله 2: بررسی حساب های مشکوک.

اگر از رسانه های اجتماعی نتیجه مطلوبی نمی توانید کسب کنید به احتمال زیاد تعداد بسیاری کاربر جعلی دارید. از ابزار و یا استراتژی های موجود که اغلب رایگان نیز می باشند برای بررسی حساب های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

مرحله3: Report حساب های جعلی.

در طراحی سایت شبکه های اجتماعی قسمتی برای report درنظر گرفته شده است که ساده ترین راه برای حذف کاربران جعلی استفاده از همین گزینه می باشد. از آنجایی که درخواست های report به طور روزمره به شبکه های اجتماعی فرستاده می شود ، رسانه های اجتماعی معمولا برای پاسخ به این درخواست ها زمان مشخصی را در نظر گرفته اند. این زمان به شما اجازه انتخاب مراحل بعدی را خواهد داد.

مرحله 4: بررسی مجدد مخاطبانی که از طریق تبلیغات جذب شده اند.

با استفاده از استراتژی ارائه هدیه می توان به تعداد زیادی کاربر در زمان کم رسید . اما خود چالش بزرگی است. شما در معرض خطری بزرگ خواهید بود ، ایم امر نه تنها بر منافع مالی بلکه بر نام تجاری شما نیز می تواند تاثیر بگذارد. از محصولاتی خاص برای هدایا استفاده کنید ، شاید این جوایز مخاطب کمتری را جذب کنند اما مشتریان وفادار شما خواهند شد.

در نتیجه می توان بیان کرد مخاطبان جعلی شاید برای اولین بار تاثیر خوبی داشته باشند ولی در دراز مدت باعث از بین رفتن نام تجاری و کاهش عملکرد شما خواهند شد.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری