Payam.Hayati

مشورت برای مهاجرت یا ماندن و راه اندازی کسب و کار در ایران؟

4 پست در این موضوع

سلام به همه اساتید ، دوستان و کاربران گرامی

فرصتی برای مهاجرت به استرالیا (ویزای مهارت) پیش اومده ، طبق مشاوره های صورت گرفته هزینه کلی انجام امور حدود 30 میلیون تومان می باشد ، همچنین پس از رسیدن به خاک استرالیا مدتی رو باید کارهای غیر مرتبط با رشته و گرایش خودم جهت آشنایی با محیط و کسب تجربه انجام بدم ، در این مدت هم به دنبال کار بهتر و مرتبط باشم. دوستی حدود 6 ماه پیش اقدام کرد و پس از گذراندن دو ماه الآن توانسته در یک شرکت IT با حقوق 8000$ استرالیا مشغول به کار شود.

اما ترس بنده از این هست این مدت کارکردن در رشته غیر مرتبط مثل پیتزا زنی طولانی شود ، هیچکس هم تضمین نمی کند که کار مناسب هم تراز با رشته و مهارت خود پیدا کنید.

مکان ، غذا و راهنمایی را فامیل مطمئنی تضمین کرده است تا شروع و پیدا کردن کار مناسب حمایت کند.

از این گذشته من می توانم با این بودجه شرکت خودم رو در اینجا راه اندازی کنم و برای خودم کار کنم ، اما نرسانات و بی سامانی های بازار ، رابطه ها ، بازار خراب کن ها که تعداشون کم نیست در شهرستانها ، اکثر شرکت ها را وادار به انجام پروژه ها با قیمت هایی خیلی کمتر از ارزش واقعی کرده اند و این روند معلوم نیست تا کجا ادامه دارد... .

فکر کار در تهران هم به سرم خورد که بیام و رزومه خودم رو به شرکت ها ارائه بدم و آنجا مشغول به کار شوم اما نمی دانم وضعیت کار و حقوق یک طراح و برنامه نویس وب در تهران به چه شکل هست و همچنین آینده کاری.

مهارت ها :

- CIW (طراحی و برنامه نویسی وب html,css,js,jquery,Joomla,php,Bootstrap,asp.net web form)

-MCSD (برنامه نویسی ویندوز اپ با زبان C# , SQL)

در php مباحث شی گرایی انجام داده ام اما با فریمورک خاصی مثل Yii و ... در php کار نکرده ام.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

از همه عزیزانی که زمان گذاشتن و متن را مطالعه کردند و بنده را از تجربیات و پیشنهاداتشون بی نصیب نگذاشتند بی نهایت ممنونم.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

با سلام آقا پیام عزیز

امیدوارم که تصمیمی بگیرید بدور از احساسات و باعث پیشرفت و موفقیتتون بشه

اما بنظر بنده با 30 میلیون می تونید بهترین شرکت با ارائه بهترین خدمات در زمینه it فعالیت کنید.

اصلا هم نگران کار خراب کن و رابطه ها و ... نباشید اگر کارتون + تبلیغات + پشتیبانی عالی باشه مطمئن باشید که سر سال نرسیده این دو مورد را کنار زدید.

با تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites

بدون شک استرالیا بهترین گزینه هست. شرایط شما کاملا برای مهاجرت ایده آل هست . با چیز هایی که الان و گذشته از شما میدونم.. در سایر کشور ها برخلاف اینجا کار عار نیست. حتی مدت طولانی تری هم در یک رستوان مشغول باشید باز هم شرایط به نفع شماست. ولی در این مدت از تخصص خودتون دور نشید. بهترین هارو براتون آرزو میکنم. پیشرفت هر دوستی باعث خوشحالی ما هم هست

Sent from my HTC One max using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

درود بر شما

شما 3 انتخاب دارین . اول مهاجرت و شغل احتمالی پردرآمد در آینده ای نزدیک . دوم راه ادازی کسب و کار در تهران و سوم راه اندازی کسب و کار در شهر خودتون .

شاید در آینده ای نزدیک قوانین مهاجرت تغییر کنه یا قوانین ویزای مهارت تغییر کنه و اگه شما مورد دیگه ای رو انتخاب کرده باشین دیگه به گزینه اولتون دسترسی ندارین

ولی در نظر بگیرین الان در خود تهران هم با 30 میلیون سخت بشه کسب و کاری راه اندازی کرد چون شما هزینه ماهیانه اجاره دفتر و شارژ برق و آب و تلفن و اینترنت و کارمند و تبلیغات رو هم که در نظر بگیرید خب میبینید 30 تومن یه هزینه معمولی هست

براتون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین گزینه پیش پاتون رو انتخاب کنین و در همه مراحل زندگی موفق باشین

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری