seo.nonegar1

اهمیت جنبه های بصری در طراحی سایت

1 پست در این موضوع

جنبه های بصری تاثیرقابل توجهی بر طراحی وب سایت دارند. طبق آمار یک وب سایت خوب متشکل از: 1/3 هنر ، 1/3 کسب و کار و 1/3 علم می باشد. توسعه دهندگان همواره برای کسب سود بیشتر برای نام تجاری و هم چنین سئو و بهینه سازی وب سایت خود در تلاش اند که این مسئله به چالش بزرگی میان طراحان تبدیل شده است.

تصورات اشتباه از طراحی وب سایت:

تصور عموم از طراحی وب سایت تنها استفاده از رنگ ها ، اشکال ، بافت ، فونت و ... می باشد که این مسئله باوری می باشد. طبق آمار موارد ذکر شده فقط 1/5 از طراحی یک وب سایت را به خود اختصاص می دهند.

5 امر ضروری که کاربران برای مقابله با مشکلات کسب و کار باید بدانند:

1) معماری تخصصی و متناسب با اطلاعات

2) طراحی تعاملی

3) قابلیت استفاده مهندسی

4) طراحی بصری

5) نمونه های اولیه مهندسی

فکر کردن به کاربران نهایی:

هدف اصلی پروژه کسب رضایت بازدیدکنندگان است. همیشه کاربران را در مرکز توجه قرار داده و سعی داشته گلچینی از بهترین تجربیات خود را به صورت لذت بخش و موثر در اختیار کاربران بگذارید. البته نباید توجه به رضایت کاربران باعث غفلت از نیاز های کسب و کار شود . باید تعادل بین این دو را بیابید. از دیدگاه کاربران فکر کردن کار دشواری است اما برای داشتن نتیجه ای بهتر در سئو سایت و بهینه سازی سایت نیازمند آن می باشید. بازخورد را در تمام طول آماده شدن سایت در نظر داشته باشید زیرا پاسخ تمام سوالات شما در این بازخورد ریشه دارد.

توسعه مطالب آموزنده:

یکی دیگر از استراتژی های طراحی و ساخت سایت مدرن ، توسعه مطالب آموزنده می باشد. برای رفتن به گامی بالاتر در دنیا تجارت نیازمند ارائه مطالب آموزنده به کاربران تازه کار می باشید. برخی از وب سایت ها این مسئله را روابط عمومی و برخی دیگر بازاریابی محتوایی می نامند.

پشتیبانی از دستگاه های مختلف:

صحبت از طراحی سایت مدرن نیز یکی دیگر از جنبه های مهم در دنیای تجارت محسوب می شود به عبارت دیگر اندازه وب سایت در دستگاه های نمایش با سایز های مختلف در سراسر جهان مد نظر ما می باشد. امروزه بسیاری از کاربران از دستگاه تلفن همراه خود برای جستجو و اکثر فعالیت های اینترنتی استفاده می کنند. در حالی که چند سال پیش نداشتن پشتیبانی در دستگاه های مختلف نقطه ضعفی بسیار کوچک محسوب می شد و توجه چندانی به آن نمی شد امروزه توجه نداشتن به این موضوع خطر مرگباری برای هر کسب و کار خواهد بود.

گام هایی اساسی در تغییرات Responsive یک وب سایت:

1) اهمیت ترافیک تلفن های همراه و تاثیر آن در سئو وب سایت را دست کم نگرفته و وب سایت خود را با اندازه ایده آل لمسی تنظیم کنید.

2) اعمال تغییرات در طرح بندی صفحات

3) فشرده سازی و تغییر اندازه تصاویر

فرهنگ آزمایش:

هنگام شروع کسب و کاری و یا یک یک پروژه آماده به تحویل عدم استفاده از آزمایش می تواند واقعا مضر باشد. مطالعات نشان داده عدم تست یک وب سایت تاثیر منفی بر عملکرد کسب و کار خواهد داشت. داشتن یک تست به شما کمک خواهد کرد دیدگاهی نسبت به نتیجه ارائه محصولات داشته باشید. البته ممکن است نتیجه آن طور که تست نشان می دهد پیش نرود اما به طور کل می توان گفت موفقیت متغییری قابل اندازه گیری بوده و با انجام آزمایش می توان تا حدودی به نتیجه واقعی نزدیک شد.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری