seo.nonegar1

چگونه از سایت خود در برابر جریمه های گوگل محافظت کنیم؟

3 پست در این موضوع

اگر می پندارید جریمه های گوگل تنها زمانی که گوگل الگوریتم خود را تغییر می دهد اتفاق می افتد ، کاملا در اشتباه اید. این جریمه ها عمدتا به دلیل استفاده مکرر از اسپم یا هرزنامه مانند خرید لینک ، پاک کردن محتوا ، ارائه محتوای بی کیفیت و ... ابلاغ می شوند.

به عنوان مثال آیا جریمه معروف JC Penny گوگل را به خاطر دارید؟ هنگامی که گوگل متوجه زیاده روی JC Penny در رویه کلاه سیاه سئو مثل خرید لینک گردید ، این سایت جریمه شد و موقعیت خود را در صفحات بالای گوگل از دست داد. البته همیشه جریمه ها به دلیل هرزنامه ها نیست و ممکن است گاهی دلیل آن سهل انگاری نیز باشد. به عبارت دیگر وقتی بک لینک نداشته باشید ، گوگل سایت شما را هرزنامه تلقی کرده و شما را جریمه می کند که این اتفاق تاثیری منفی در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما خواهد داشت.

قبل از بررسی روش های حفاظت با انواع جریمه ها آشنا می شویم.

انواع جریمه در گوگل:

1. جریمه دستی یا اقدامات هرزنامه : بسیاری از جریمه های گوگل به صورت خودکار اتفاق می افتند اما برخی جریمه ها توسط داوران و نیروی انسانی اعمال می شوند. زمانی که سایت شما جریمه دستی شود در داشبورد وب مستر برای شما هشداری ظاهر می شود ، هم چنین این هشدار توسط ایمیل نیز به دست شما خواهد رسید.

2. جریمه الگوریتمی : این جریمه هنگام به روز رسانی الگوریتم گوگل اتفاق می افتد. از آنجایی که این الگوریتم ها همیشه در حال اجرا هستند ، سایت هایی که در طراحی سایت خود این الگوریتم ها را در نظر نگرفته و دستور العمل گوگل را نقض کنند جریمه خواهند شد. بر خلاف جریمه دستی ، در این نوع جریمه ایمیلی دریافت نخواهید کرد. اگر متوجه کاهش ترافیک سایت به طور ناگهانی شدید ، جریمه الگوریتمی می تواند دلیل آن باشد.

حال به بررسی روش های محافظت می پردازیم.

1) بر مشخصات لینک خود نظارت کنید:

گوگل روش های زیر را به عنوان اسپم می شناسد:

خرید و فروش لینک

تبادل لینک

مقالات ارسالی

استفاده بیش از حد از انجمن و ارسال نظر

کمپین های بزرگ مهمان

ربات های گوگل این کمپین ها را به راحتی شناسایی کرده و سایت های مورد نظر از سوی گوگل جریمه خواند شد. لینک سازی مهم ترین فعالیت در سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت است. برای ساخت این لینک ها به طراحی و ساخت سایت قدرتمندی نیاز دارید هم چنین محتوایی با کیفیت موثر ترین نکته برای ایجاد لینک خواهد بود.

2) مبارزه با سئو منفی:

اگر سایت های اسپم به سایت شما لینک دهند و گوگل متوجه شود ممکن است این اتفاق را به عنوان کیفیت پایین سایت شما تلقی کند. بنابراین اگر متوجه لینک دادن سایت ای اسپم به سایت خود شدید این لینک ها را رد کرده و لیستی از آن ها ساخته و برای گوگل ارسال کنید. مبارزه با سئو منفی گامی مهم در حفاظت سایت در مقابل جریمه های گوگل است.

3) ارائه محتوای مفید ، غنی و منحصر به فرد:

گوگل موارد زیر را به عنوان مطالب ضعیف در نظر می گیرد :

محتوای تولید شده به صورت خودکار

صفحاتی با کلمات کلیدی کم

محتوایی با کیفیت پایین و کپی شده از مطالب وبلاگ ها

سعی کنید در طراحی وب سایت خود از موارد ذکر شده استفاده نفرمایید زیرا در صورت مشاهده آن ها از سوی گوگل ، به طور قطع در خطر جریمه خواهید بود.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

سپاس گذار بسیار عالی و جامع بود

باسلام و احترام محضرتان

تشکر بابت مطالب زیبا

بازم بسیار قدرتمند ظاهر شدید

سایت بسیار زیبایی دارید..

قالب سایت هم خیلی زیباست

افتخار ما آشنایی با شماست

امیدواریم روزی باشما همکاری کنیم

****

ویرایش شده در توسط Masood Ashoori

Share this post


Link to post
Share on other sites
سپاس گذار بسیار عالی و جامع بود

****

درصورت نقض مجدد قوانین انجمن .حساب شما مسدود می شود. تبلیغات فقط در امضا مجاز است. اخطار آخر.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری