faceit

گوشی های پیکسل گوگل ، ابر موبایل هایی برای مقابله کردن با آیفون 7 !

1 پست در این موضوع

گوگل تصمیم دارد که خط تولید گوشی های پیکسل را با خط تولید گوشی های نکسوس جایگزین کند تا از این طریق تغییرات ایجاد شده در استراتژی گوشی سازی خود را به همگان نشان دهد از این رو می توان گفت که گوشی جدید به نحوی اولین گوشی رسمی ساخته شده توسط این سازنده می باشد .

گوگل به تازگی از یک گوشی 5 اینچی با نام پیکسل و یک گوشی 5.5 اینچی با نام پیکسل XL رونمایی کرده است که به نوعی اولین گوشی هایی می باشند که به طور کامل توسط این سازنده ساخته شده اند . پیکسل اولین گوشی مجهز به گوگل اسیستنت ( Google Assistant ) ، دستیار مجازی جدید این سازنده که در پخش کردن آهنگ ها ، پیدا کردن تصاویر و رزرو سازی رستوران از طریق فرامین صوتی به کاربر کمک می کند ، می باشد . 

ریک اوسترلوح ، رییس گروه سخت افزاری تازه شکل گرفته گوگل در رویداد مطبوعاتی سانفرانسیسکو به مخاطبان خود گفت که گوگل می خواهد از محصولاتی مانند پیکسل استفاده کند تا نرم افزارهای خود را راحت تر به سخت افزارهایش متصل سازد ؛ راهبردی که توسط اپل از اولین زمان تاسیسش دنبال شد . 

اوسترلوح می گوید : " ساختن سخت افزار و نرم افزار در کنار یکدیگر به ما کمک می کند که از تمام قابلیت های گوگل اسیستنت استفاده کنیم ؛ یک راهکار طبیعی که مدت زمان زیادی است که به دنبال آن هستیم . "

همان طور که گفته شد نام پیکسل قرار است از این به بعد توسط گوگل برای کروم بوک ها و تبلت های این سازنده نیز مورد استفاده قرار گیرد . این نام قرار است جایگزین نام نکسوس شود که از سال 2010 برای مجموعه ای از محصولات رنج متوسط این سازنده استفاده می شد .

به نظر می رسد که گوگل می خواهد به طور هم زمان در کنار عرضه گوشی های جدید نام خود را نیز در صنعت ساخت سخت افزار گسترده تر کند ؛ گوشی های جدید نیز قرار است که تعداد کاربران گوگل را افزایش دهند و علاوه بر این یک اکوسیستم جدید را در اطراف موتور جست و جوی این سازنده خلق کنند ؛ برای مثال از این گوشی ها قرار است در کنار اسپیکرهای هوشمند Google Home به عنوان ابزاری که در آینده می خواهند نام و موتور جست و جوی این سازنده را بیشتر بر سر زبان ها قرار دهند ، استفاده شود .  

گوشی های جدید پیکسل قیمت بیشتر و سخت افزارهای قوی تری دارند و به نظر می رسد که برای رقابت کردن با گوشی های پیشرفته ای مانند آیفون 7 اپل و گلکسی S7 سامسونگ طراحی شده اند ؛ با وجود این هنوز این نام برای بسیاری از کاربران ناآشنا می باشد و به همین دلیل این سازنده باید بیشتر در زمینه معرفی و بازاریابی این دو محصول کار کند و از تجربه های قبلی خود بهره بگیرد .

اگر که این گوشی ها بتوانند به موفقیت های بزرگی دست یابند وضعیت چندان خوبی برای سایر سازندگانی که می خواهند از سیستم عامل اندروید گوگل استفاده کنند پیش نمی آید ؛ البته تصمیم گوگل مبنی بر فروش موتورولا تاحدی این مشکل را برطرف کرده است . 

جان داوسون ، تحلیل گر پژوهشی موسسه جک داو ( Jackdaw ) ، می گوید : " رابطه گوگل با گوشی سازانی مانند سامسونگ همیشه پیچیده بوده با وجود این رونمایی از محصولات جدید این سازنده این رابطه را باز هم پیچیده تر کرده است زیرا گوگل با دو گوشی و یک دستیار مجازی جدید وارد میدان شده است ؛ محصولاتی که توسط سامسونگ نیز ساخته می شوند . "

مدیران اجرایی گوگل به میزان زیادی در مورد دوربین های قدرتمند و تخت گوشی های جدید خود اطلاع رسانی کرده اند . در این صحبت ها در زمینه تصاویر دقیق ، سرعت زیاد شاتر و تثبیت سازی تصویر به منظور ارائه عکس ها و فیلم هایی با کیفیت تر نیز مطالبی بیان شده است . 

گوگل برای جلب کردن توجه عاشقان حرفه عکاسی و فیلم برداری گوشی پیکسل را در یک مدل خاص با حافظه ذخیره سازی نامحدود فیلم و تصویر نیز عرضه کرده است . این سازنده علاوه بر این ابزار جدیدی را در اختیار کاربران گوشی های آیفون گذاشته است که انتقال اطلاعات از طریق گوشی های پیکسل را برای این افراد ساده تر می سازد . پیکسل علاوه بر این قابلیت پشتیبانی هدست جدید VR دی دریم ( Daydream ) گوگل را نیز دارد . 

پیش فروش این دو گوشی جدید از امروز و پروسه صادر سازی آن از دو و یا سه هفته آینده آغاز می گردد . گوگل اعلام کرده است که می خواهد دو گوشی جدیدش را در دو مدل مجهز به حافظه های 32 و 128 گیگابایتی و در سه رنگ مشکی ، نقره ای و آبی وارد بازار کند . نمایندگی انحصاری فروش این دو گوشی هوشمند در ایالات متحده به شرکت وریزون ( Verizon ) داده شده است با وجود این مدل باز شده ( unlocked ) این دستگاه ها نیز توسط خود سازنده به فروش می رسد .  

MZ124304_1475613523.JPG

 

MZ124303_1475613435.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری