حجت مردانه زاده

آموزش خروجی گرفتن (Export) قالب،کامپوننت،ماژول و افزونه های جوملا از روی سایت جوملایی فعال

1 پست در این موضوع

joomla-extensions-development.png

سلام علیکم خدمت شما.

دیدم از انجمن دوستانی به دنبال این مسئله هستند امکاناتی که در سایت آنلاین و فعالشون کار کردند بتونند خروجی بگیرند و در سایت دیگری از اونها استفاده کنند.

برای اینکار یک افزونه بسیار خوب و کاربردی وجود داره که شما میتونید تک تک اجزای موجود در جوملا؛ چه امکانات و افزونه ها و قالبهای هسته ای و پیشفرض جوملا و چه سایر الحاقاتی که خودتون نصب کردید رو میتونید توسط این کامپوننت ویژه ؛ با کلیک Export بگیرید و در یک نسخه نصبی از همون سورس در دست داشته باشید تا بتونید در جای دیگری استفاده کنید.

کارایی این کامپوننت محدودیتی در استفاده  خروجی گیری از نوع الحاقات نداره .این قابلیت وجود داره که از یک قالب/فریم ورک/کامپوننت/ماژول/پلاگین و هرچیزی که در جوملاتون نصب شده یک Export بتونید ازش بگیرید.

راهنما:

به منوی کامپوننتش برید و لیست تمامی سورسهای موجود رو نشون میده. هرکدوم که مدنظرتون هست روش کلیک کنید سورس کاملش رو دانلود میکنه...

نکته: عموماً چون نوع فراخونی افزونه ها در فایل xml سورسهای مختلف متفاوت هست.یه تغییراتی میبایست انجام بدید.

بطور مثال:  در یک کامپوننتی در فایل xml ش مسیری که برای جایگذاری و قرارگیری فایلهای زبان مدیریت و کاربری تعریف شده به شکل زیر هست:

        <languages folder="admin/language">
            <language tag="en-GB">en-GB/en-GB.com_Name.ini</language>
            <language tag="en-GB">en-GB/en-GB.com_Name.sys.ini</language>
        </languages>

دراینجا مشخص شده که نصبکننده کامپوننت فایلها رو در مسیر JoomlaSite/administrator/languages  قرار بگیره حالا کاری که این کامپوننت نمیتونه تشخیص بده و به همین ترتیب خروجی میگیره ازش؛ عیناً از پوشه داخل کامپوننت یک مسیر بصورت administrator/language ایجاد میکنه.درصورتی که شکل صحیحی که توی بسته نصبی کامپوننت معرفی شده به شکل  زیر هست.

<languages folder="admin/language">

پس اگر با این موارد مواجه شدید؛ ملاک شما فایل ایکس ام هست. میبایست مطابق با همون فایلها و پوشه هاتون رو مسیربندی کنید و هر کدوم رو در سر جای خودش قرار بدید تا فایل نصبی از سورستون بطور صحیح ترتیب داده بشه.

تصویری از محیط کاربری این کامپوننت:

 extension_export_iib_1.png

ولی درکل کامپوننت بسیار کاربردی ای هستش.

توضیحات سازنده: 

http://ibrini.com/en/boutique/information/1

دانلود فایل:

com-extensionexportiib.zip

امیدوارم که به کار دوستان عزیز بیاد...

اگر سوالی بود پیرامون این مسئله همینجا مطرح کنید .اگر در توان و دانش ما باشیم؛ خوشحال میشیم که بتونیم راهنمایی ای انجام بدیم...

عرض ارادت...

حجت مردانه زاده

2 کاربر پسند شده

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری