1 پست در این موضوع

بسته نصبی خبری snmnews گیلان گرافیک


در این پست بسته نصبی خبری snmnews را جهت دانلود برای شما کاربران محترم قرار داده ایم.

بسته های نصبی ما ، بسته نصبی خارجی ترجمه شده نمی باشد.بلکه این بسته های نصبی کلا توسط گیلان گرافیک آماده شده است.(قالب ترجمه شده /کدنویسی قالب جهت مطابقت باطرح موردنظر ویرایش شده/سپس با آن قالب بسته نصبی ساخته شده|برخی از بسته ها نیز کلا قالب توسط خودمان کدنویسی شده)

مجموعه ها و منوهای لازم برای سایت ساخته شده ولی شما می توانید از تعداد آن ها بکاهید و یا به تعداد نامحدود به آن بیفزایید.کلا تمامی قسمت های سایت را می توانید به راحتی ویرایش،کم و زیاد نمایید.

به غیر از امکانات نصب شده ،ده ها افزونه در این بسته نصب شده که منتشر نشده اند و شما هرکدام را که بخواهید می توانید در نقطه دلخواه منتشر کنید.مانند اسلایدشو،محبوب ترین اخبار،آخرین اخبار،خبرخوان و ... ... ...

 

نمایی از صفحه اصلی سایت

 snmnews02.png

قسمت بالای صفحه اول سایت | بالای منو

سمت راست هدر سایت را مشاهده می فرمایید،روبروی آن اسلایدر مطلبی به رنگ آبی قرار دارد (می توانید رنگ آن را به راحتی به رنگ دلخواه تغییر دهید) که 15 عدد از آخرین اخبار کار شده بر روی سایت را به صورت اسلایدی نمایش میدهد.

زیر آن آخرین مطالب مجموعه های گفتگو،گزارش،یادداشت و مقالات نمایش داده می شود.

snmnews03.jpg

زیر منو

در عکس زیر منوی سایت را مشاهده می فرمایید که کاربر بر روی هرکدام کلیک کند به صفحه موردنظر هدایت می شود.زیر آن سه خبر آخر مجموعه سیاسی نمایش داده می شود که همیشه آخرین خبر این مجموعه سمت چپ آن سه خبر به صورت بزرگ به نمایش در خواهدآمد.

snmnews04.jpg

در ستون سمت راست منوی عمودی سایت قرار دارد که به صورت تصویری است از این منو می توانید به صفحات مقالات،یادداشت،گزارش،گفتگو و گالری تصاویر خبری سایت هدایت شوید.

snmnews05.jpg

در ستون سمت راست در زیر منوی تصویری منوی کاربری سایت قرار گرفته است که کاربران می توانند جهت ثبت نام در سایت،ورود به سایت،مشاهده و ویرایش پروفایل و فراموشی نام کاربری و رمز عبور از آن استفاده نمایند.

در زیر منوی کاربری بنر باکس تعبیه شده که شما می توانید تبلیغات خود را در این مکان نمایش دهید.این تبلیغات دارای یک مدیریت حرفه ای می باشد.شما می توانید برای هر مشتری یک مجموعه تعریف کنید و انتخاب کنید که بنر به چه مدت در سایت نمایش داده شود.به طور مثال اگر نمایش را بر روی یک ماه تنظیم کنید بنر پس از یک ماه به صورت اتومات از روی سایت برداشته می شود.ضمنا تعداد نمایش بنر و دفعات کلیک شدن بر روی آن نیز ثبت می گردد و شما می توانید یک گزارش کامل به مشتری خود بدهید.

snmnews06.jpg

در این قسمت سه خبر آخر مجموعه ورزشی نمایش داده می شود و آخرین خبر آن مجموعه در سمت راست آن سه خبر به صورت بزرگتر نمایش داده می شود.

snmnews07.jpg

در این قسمت سه خبر آخر تمامی مجموعه های خبری سایت نمایش داده می شود.

snmnews08.jpg

snmnews09.jpg

در انتهای صفحه آخرین عکس های درج شده در گالری سایت نمایش داده می شود.(8 تصویر آخر)

snmnews010.jpg

نمایی از صفحات داخلی سایت

نمایی از صفحه داخلی سایت را در تصویر زیر مشاهده می فرمایید.این صفحه، صفحه سیاسی سایت است که در سمت راست اخبار صفحه سیاسی را مشاهده می فرمایید و در سمت چپ بیست خبر آخر درج شده در سایت قابل مشاهده می باشد . رنگ قسمت آبی (ستون سمت چپ) از مدیریت به راحتی قابل تغییر است.

snmnews011.jpg

snmnews012.jpg

نمایی از صفحه ادامه مطلب

در بعضی از سایت ها حتما مشاهده نموده اید،زمانی که بر روی مطلبی کلیک می کنید تا آن را بخوانید به صفحه شلوغی هدایت می شوید که کلی باید بگردید تا مطلب را بیابید و بخوانید و کاملا گیج کننده است تا حدی که شاید اصلا شما را از خواندن آن مطلب منصرف کند ولی صفحات ادامه مطلب این سایت طوری طراحی شده که فقط مطلب در آن قرار دارد و کاربر را گیج و عصبی نمی کند.

snmnews013.jpg

امیدواریم از این محصول لذت ببرید.منتظر بسته های نصبی بعدی ما باشید.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری