Joomlashop

قالب خبری و چند منظوره SJ HealthMag

3 پست در این موضوع

قالب خبری و چند منظوره SJ HealthMag


SJ HealthMag یک قالب خبری و چند منظوره برای سیستم مدیریت محتوای جوملا می باشد. منطور از وازه چند منظوره این می باشد که شما می توانید از این قالب علاوه بر سایت های خبری در مووعات دیگر نیز استفاده نمایید. SJ HealthMag دارای دو نوع طرح بندی و شیوه نمایش می باشد که شما می توانید بر طبق سلیه خود یکی را انتخاب نمایید و مورد استفاده قرار دهید. این بسته نصبی کاملا واکنش گرا بوده و شما در تمامی دستگاه ها از این قالب نمایش بهنیه ای را مشاهده خواهید کرد. این قالب دارای 5 رنگ بندی کاملا مجزا می باشد که شما می توانید از هر کدام که می خواهید براحتی استفاده نمایید. از سایر ویژگی های SJ HealthMag می توان به مکا منوی این بسته نصبی اشاره کرد که با استفاده از آن می توانید هر نوع سبک منویی را پیاده سازی نمایید.در این بسته نصبی یک جستجو گر پیشرفته جایگذاری شده است که به پویاتر کردن سایت شما کمک شایانی می نماید.در این بسته نصبی از کامپوننت کی2 استفاده شده است که موجب افزایش قدرت مدیریت محتوای سایت می شود.

demo-view.jpg

یک شروع ساده و کاربردی:
یکی از الزامات هر سایت خبری آن است که امکانات پایه و لازم را در درسترس ترین قسمت ها قرار بدهد.که این مربوط به UX می شود. کاربران دوست دارند امکاناتی که نیاز دارند را در سریع ترین زمان پیدا کنند و وقت را هدر ندهند. در این بسته نصبی امکانات لازم کاربران در همان ابتدا درج شده است تا کاربران هنگام مرور سایت شما دچار سرگیجه نشوند. جستجوی،لینک سریع،منوی سایت و ... در همان ابتدای کار در اختیار کاربران شماست.

sj-healthmag-header.jpg 

 

اسلایدری کاربردی و قدرتمند:
بعد از هدر قالب چیزی که به چشم می آید یک اسلایدر به حق کاربردی و قدرتمند می باشد. شما رد این بخش می توانید مطالبی را به کاربران معرفی کنید که مطالب و اخبار داغ روز می باشند و حتمالا کاربران برای دریافت اطلاعات در مورد آن اخبار به سایت شما مراجعه کرده اند. به طور مثال فکر کنید در شهر اتفاقی افتاده است و تمامی جو شهر در مورد آن خبر است. حال شما می توانید مطالب مرتبط با آن اتفاق را در این بخش درج کنید تا کاربران بتوانند در همان لحظات ابتدایی جذب سایت شما شوند.

 sj-healthmag-slider.jpg

 

چند ویژگی در یک نگاه:
در ادامه مرور سایت چندین ویزگی وجود دارد که ما آن ها را قصد داریم در یک بررسی اجمالی معرفی کنید. ابتدا به شیوه نمایش مطالب ویژه سایت می پردازیم. این همان موقعیتی است که مطالب ویژه شما بر اساس تاریخ انتشار در آن نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که وظیفه این بخش صرفا نمایش مطالب ویژه سایت می باشد نه آخرین مطالب سایت...
نوع نمایش مطالب ویژه در این قالب بسیار جذاب و خاص بوده و می تواند به منجر به جلب بیش از پیش کاربران سایت شما شود.
در سمت راست مطالب ویژه یم موقعیت ماژول کاملا منحصر بفرد دیده می شود.راین بخش همواه 4 مطلب آخر مجموعه های سایت شما در دسترس کاربران قرار می گیرد.کاربران می توانند با تغییر مجموعه بدون تازه سازی صفحه، 4 مطلب آخر هر مجموعه را  بسادگی مشاهده نمایند. همچنین در سمت چپ این بخش مطالب محبوب سایت در دسترس کاربران قرار گرفته است.

sj-healthmag-featured-articile.jpg

 

 

مطالب پربازدید و دو ویژگی:
یکی از بخش های جذاب این قالب قسمت مطالب برتر هفته می باشد.در این قسمت یک اسلایدر درج شده است که وظیفه آن نمایش مطالب داغ و پربازدید سایت شماست.امکانی که در بیشتر سایت های خبری دیده شده است و می توان گفت بخش جدا ناپذیری از سایت های خبری می باشد. همچنین در ستون های کناری دو ماژول نیز دیده می شود که یکی از آن ها وظیفه نمایش آخرین مطالب و آخرین دیدگاه ها را به صورت سربرگ گونه دارد و دیگری یک ماژول گالری تصاویر می باشد.

 

یک فوتر در انتهای کار:
طبق استاندارد های طراحی، این قالب نیز کار خود را با یک فوتر استاندارد و کاربردی به پایان رسانده است. طراحان سعی کرده اند در فوتر این بسته نصبی امکاناتی را در اختیار کاربران قرار بدهند که آن ها همان را می خواهند. امکانات نظیر شبکه های اجتماعی،اسلایدر،اطلاعات تماس و ....

 

 

sj-healthmag-footer.jpg


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

با سلام و ضمن تشکر از توجه شما

 

شما می تونید قالب و افزونه های استفاده شده در این قالب رو به صورت مجزا در سایت خود نصب کنید و در نهایت یک سایت شبیه به چیزی که در پیش نمایش وجود دارد را مشاهده نمایید.

 

جوملا شاپ - فروشگاه قالب جوملاافزونه جوملا

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

در 6 ساعت قبل، sajadz گفته است :

راه ساده تری نداره؟ مثلا مطالب رو انتقال بدم روی قالب جدید؟ مثلا j2xml میشه این کار رو کرد؟ 

با روش های مختلف می تونید این کار رو انجام بدید. می تونید جداول رو از پایگاه داده به سایت جدید وارد کنید و یا از افزونه هایی که کار انتقال محتوا و ... را بر عهده دارند استفاده کنید.

در 6 ساعت قبل، sajadz گفته است :

روش شما رو رفتم ی بار با یک قالب دیگه اما خیلی تداخل داشت. 

خوب باید بررسی کنید و ببنید با چه مواردی تداخل داشته. اینکار کمی زمان بر است و نباید در انجام کار عجله بخرج داد.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری