sarj

تاپیک جامع آموزش تصویری پیکربندی آنتی ویروس،فایروال و پسورد منیجر کاسپراسکای

به نظر شما ادامه دادن این تاپیک مفید خواهد بود با وجود م   5 کاربر تا کنون رای داده اند

  1. 1. به نظر شما ادامه دادن این تاپیک مفید خواهد بود با وجود م

    • خیر،لزومی نداره!!!بروی تاپیک های دیگر وقت بگذارید.
    • بلی،تاپیک را ادامه دهید.

لطفا وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام نمایید تا بتوانید رای خود را در نظر سنجی ارسال نمایید.

9 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

با سلام و کسب اجازه از اساتید عزیزم آقایان طالبی،افضلی و گلشنی

باتوجه به اینکه اکثر دوستان از افت سرعت پس از نصب کاسپراسکای گلایه مند هستند و این موضوع مربوط به عدم کانفیگ مناسب با سیستم مورد نظر هست.

توی این تاپیک قصد دارم تا اونجایی که بتونم آموزش کاملی از کانفیگ کاسپراسکای (نسخه Pure 2.0 که به تازگی وارد بازار شده است)رو بزارم امیدوارم مفید واقع بشه.

فقط دوستان لطف کنند اگر سوالی داشتند،سوالات رو در تاپیک جداگانه ای بپرسند که نظم تاپیک بهم نخوره.ان شاء اله سعی میکنم(اگر برسم تا امشب اولین ویدئو رو قرار بدم؛البته بخاطر محدودیت حجم آخر شب ها آپلود میکنم).

امیدوارم مفید واقع بشه.

ویرایش شده در توسط sarj
تکمیل

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

ارسال شده در (ویرایش شده)

کاسپراسکای شرکتی روسی که در زمینهٔ امنیت کامپیوتر فعال است.این شرکت در سال ۱۹۹۷ توسط ناتالیا کاسپیرسکی و یوگنی کاسپیرسکی به وجود آمد. دفتر اصلی آن در مسکو در روسیه است و در برخی از کشورها نمایندگی رسمی دارد.

در حال حاضر طبق رده بندی سایت toptenreviews کاسپراسکی جز ۳ آنتی ویروس برتر دنیاست.(چه از لحاظ قابلیت شناسایی ویروس و چه از لحاظ گستردگی مخاطبان در سراسر دنیا.)

طبق اعلام سایت رسمی شرکت کاسپراسکای این شرکت هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد.

بطور کلی محصولات این شرکت به سه دسته کلی تقسیم می شود:

1.محصولات متناسب نیاز کابران خانگی

2.محصولات متناسب شرکت های کوچک

3.محصولات متناسب نیاز شرکت های تجاری

محصولات متناسب نیاز کابران خانگی

Kaspersky PURE 2.0:شامل امکانات آنتی ویروس،فایروال،پسورد منیجر و کنترل اینرنت و صفحه کلید مجازی و...

Kaspersky ONE:یک بسته شامل یک لایسنس برای پی سی،مکینتاش،آندروید تبلت و...

Kaspersky Internet Security 2012:

Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition:این بسته بیشتر در زمینه وب گردی کاربرد داره برای استفاده از حساب های بانکی(تقریبا منشعب شده از اینترنت سکوریتی هست)

Kaspersky Anti-Virus 2012:

Kaspersky Anti-Virus 2011 for Mac:

Kaspersky Mobile Security:

Kaspersky Tablet Security:

2.محصولات متناسب شرکت های کوچک

Kaspersky Small Office Security:که نیازمند حداقل یک سرور است امکانات آن تقریبا متشابه اینترنت سکوریتی است

3..محصولات متناسب نیاز شرکت های تجاری

1.For Small Business:برای شرکت های با تعداد کمتر از 100 سیستم کلاینت

2.For Large Business:برای شرکت های با تعداد بیشتر از 100 سیستم کلاینت

مزیت اصلی این نسخه آنالیز Real-Time سرور و کلیه کلاینت هاست که طبق پیشنهاد خود شرکت باید سرورهای قدرتمندی رو در اختیار داشته باشید تا جوابگویی خوبی داشته باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در سایت سازنده

صفحه دانلود از سایت سازنده

ویرایش شده در توسط sarj

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

از مهمترین و پرکاربردترین نسخه های خانگی کاسپراسکای سه نسخه:

1.Anti-Virus

2.Internet Security

3.PURE

می باشد.

این قیاس رو در سایت خود کاسپراسکای می توان یافت.

ردیف اول (از سمت چپ) مربوط به نسخه Pure و بعدی مربوط به نسخه Internet Security و اخرین ردیف مربوط به Anti-Virus می باشد.

24265609722296118501.png

با این اوصاف ما مطالب رو برپایه نسخه PURE 2 بیان میکنیم که هم جامعیت بیشتری نسبت به سایر نسخه ها دارد و هم جدیدترین نسخه کاسپراسکای می باشد.

ویرایش شده در توسط sarj
تکمیل

Share this post


Link to post
Share on other sites

ویژگی ها:

محافظت ویژه در برابر خطرهای اینترنتی

با ترکیب آخرین تکنولوژی های آنتی ویروس – که بر روی کامپیوتر شما اجرا می شود – مزیت های گسترده ی تکنولوژی ابری با آنتی ویروس Kaspersky PURE 2.0 قابل دسترسی است. این محصول نسبت به محصولات تنها وابسته به تکنولوژی ابری پیشنهاد می شود چون امنیت بالاتری را فراهم می کند. این محصول شما را در برابر سایت های فیشینگ ونرم افزارهای مخرب در زمانی که بصورت آنلاین خرید می کنید، کارهای بانکی آنلاین را انجام می دهید و در شبکه های اجتماعی مشغولیت دارید، ایمن نگه می دارد.

محافظت از تمام اعضای خانواده

ویژگی های خاص و ممتاز این محصول به شما کمک می کند فرزندان و اطلاعتتان را محافظت کنید. شما می توانید دسترسی به اینترنت، برنامه ها، بازی ها ووب سایت ها را کنترل کنید، بعلاوه اینکه شما می توانید پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی را محدود و یا از وجود آن ها با خبر شوید. کسپرسکی ناب ویرایش 2.0 این قابلیت را دارد تا از سرقت شماره کارت های اعتباری و شماره تلفن های شما در فضای مجازی جلوگیری کند.

محافظت از اطلاعات با ارزش شما

ویژگی های پیشرفته ای که به شما کمک می کند تا هنگامی که به اینترنت متصل هستید اطلاعات محرمانه ی خودتان را امن نگه دارید. این محصول این قابلیت را دارد تا پسورد امن (پسوردی که از نظر امنیتی سطح بالایی داشته باشید) تولید و رمزهای عبور شما را در یک فضای امن و رمز شده ذخیره کند. این محصول به شما این امکان را می دهد تا بصورت اتوماتیک به وب سایت ها و برنامه هاlogin کنید. آخرین تکنولوژی های ضد فیشینگ ازسرقت اطلاعات شما در اینترنت جلوگیری می کند، همچنین ویژگی کیبورد مجازی شما را مطمئن می سازد که شماره کارت های اعتباری شما توسط سارقان اینترنتی ربوده نخواهد شد.

*مدیریت رمز عبور برای سیستم ها ، برنامه ها و جستجو گرهای 64 بیتی قابل استفاده نیست.

محافظت از دارایی های دیجیتالی شما

Kaspersky PURE 2.0 امکان تهیه نسخه های پشتیبان به صورت زمان بندی و برنامه ریزی شده را دارد. نسخه های پشتیبان را می توان بر روی یک درایو خارجی یا یک USB ذخیره کنید تا عکس ها، موزیک ها و سندهای مالی خودتان را محافظت کنید تا در برابر مشکلات سخت افزاری هارد دیسک یا سارقان اینترنتی در امان بماند. برای اطمینان بیشتر شما می توانید به راحتی اطلاعات حساس و محرمانه ی شخصیتان را نیز رمز گذاری کنید.

برای بهبود عملکرد کامپیوتر شخصی شما

کامپیوتر شما فایل های حذف شده و آنچه قبلا توسط جستجوگر خود مشاهده کرده اید را ذخیره می کند و این می تواند روی عملکرد امنیتی تاثیر گذارد. این محصول فایل های حذف شده و اطلاعات جستجو گر شما را بصورت دائمی پاک می کند و همچنین فایل های موقتی، کوکی ها و آنچه در سطل زباله سیستم وجود دارد را پاک می کند و در نتیجه به عملکرد کامپیوتر شما بهبود می بخشد.

به آسانی امنیت خود را مدیریت کنید – مدیریت چند کامپیوتر همزمان

با این محصول مدیریت کردن امنیت تمام کامپیوترهای شخصی اعضای خانواده راحت تر شده است. کسپرسکی ناب ویرایش 2.0 این امکان را به شما می دهد تا فعالیت های پویش و به روز رسانی، تهیه نسخه پشتیبان و اعمال دستورات امنیتی را به راحتی انجام دهید و همچنین بر تمام کامپیوترها نظارت داشته باشید و مراقب عملکرد فرزندان خود نیز باشید، شما تمام این فعالیت ها را با کامپیوتری می توانید انجام دهید که در حال استفاده از آن هستید.

امتیازات:

محافظت چند لایه ... قدرت تکنولوژی ابری + قدرت کامپیوتر شما

محافظت چند لایه ترکیبی از آخرین تکنولوژی امنیتی – که بر روی کامپیوتر شما اجرا می شود - بعلاوه ی سرعت، کارآیی و امنیت جهانی اطلاعات شما است که توسط تکنولوژی های ابری تامین می شود. Kaspersky PURE 2.0 با تهدیدات سریعتر و موثر تر برخورد می کند.

کنترل گر سیستم ... حفاظت در برابر نرم افزار های مخرب

کنترل گر سیستم فعالیت های مشکوک را دائما مورد بررسی قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد تا اگر نرم افزارهای مخرب تغییراتی را به وجود آورده بودند سیستم خود را به حالت قبل برگردانید.

مشاور فایل ... پیام لحظه ای از ابر

با کلیک روی عبارت " ارسال به KSN (شبکه امنیتی کسپرسکی) " شما می توانید اطلاعات مربوط به آلودگی فایل ها، فایل های اجرایی، برنامه ها یا متن ها را بصورت آنی دریافت کنید. این اطلاعات که شما آن ها را از ابر دریافت می کنید شامل : نام فایل، سایز، تاریخ ایجاد و تاریخ آخرین تغییرات، میزان آسیب پذیری، امضای دیجیتالی، اطلاعات جغرافیایی، توزیع آن وموارد دیگر می باشد.

کنترل شبکه ی خانگی ... مدیریت ساده تر چند کامپیوتر

کسپرسکی ناب ویرایش 2.0 دارای امکانات کنترلی شبکه ی خانگی است، این خاصیت به شما این امکان را می دهد تا مدیریت و حفاظت چند کامپیوتر را توسط یک کامپیوتر انجام دهید. امکانات مدیریت شبکه ی خانگی به شما این توانایی را می دهد تا اسکن فایل ها، فعالیت های به روز رسانی و تهیه نسخه پشتیبان، تعیین سطوح امنیتی، مدیریت لایسنس را به صورت متمرکز مدیریت کنید. این محصول حتی این امکان را به شما می دهد تا قسمت کنترل والدین را از راه دور نیز کنترل کنید.

مدیریت رمز عبور ... آسان و امن

تنها کافی است شما یک رمز عبور اصلی را به یاد آورید تا Kaspersky PURE 2.0 مراقب دیگر رمزهای عبور شما باشد- این کار با تولید رمزهای عبور امن، رمز گذاری اطلاعات کاربری و login کردن به سایت و برنامه ها به صورت اتوماتیک صورت می گیرد.

کنترل های والدین ... امن برای فرزندان شما

کسپرسکی ناب ویرایش 2.0 این امکان را به شما می دهد تا هنگامی که در حال کار کردن با کامپیوتر شخصی خودتان هستید از راه دور بر کارهایی که فرزندانتان انجام می دهند مانند فعالیت های آنلاین، گفتگوهای گروهی (گروه های چت)، نظارت داشته باشید. Kaspersky PURE 2.0 به شما کمک می کند این اطمینان را حاصل کنید که فرزندان شما بصورت امن به اینترنت متصل هستند، حتی زمانی که شما در کنار آنها حضور ندارید.

تهیه نسخه پشتیبان و بازگرداندی اطلاعات ... حفاظت از اطلاعات با ارزش شما

ویژگی تولید نسخه ی پشتیبانی و بازگردانی آن به شما کمک می کند که از اطلاعات با ارزش خود مانند عکس، موزیک و اسناد مالی در برابر خطر سرقت، گم شدن یا آسیب دیدن سخت افزاری هارد دیسک، اطلاعات شما ایمن بمانند. شما همچنین می توانید اطلاعات حساس و شخصی خودتان را رمز گذاری کنید، با کسپرسکی ناب ویرایش 2,0 بیشتر از همیشه امن خواهید بود.

Share this post


Link to post
Share on other sites

باسلام خدمت تمامی دوستان عزیز

متاسفانه به دلیل مشکلات شخصی که برام پیش اومده فعلا نمیتونم تاپبک رو ادامه بدم ایشااله بعد حل مشکل در خدمت همه دوستان عزیز خواهم بود

التماس دعا:128fs318181:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

کاسپر به هر سیستم 30 رو مهلت تست محصولاتش رو بصورت کامل میده(حتی آپدیت و پشتیبانی) بعد از این 30 روز کاربر باید تصمیم بگیره که این محصول رو نیاز داره یا نه.

نسخه قبلی pure فقط 7 روز مهلت تست داشت اما این نسخه همون 30 روز مثل سایر نسخه ها رو داره.

اگر بخواهید بصورت قانونی از این محصولات استفاده کنید باید لایسنس یک ساله رو خریداری کنید(نسخه pure در حدود 160 هزار تومان هست)اما راه هایی برای دور زدن این لایسنس ها هست که صرفا جهت آموزش بیان میکنم.توصیه میکنم لایسنس رو خریداری کنید.

راه هایی که میشه لایسنس ها رو دور زد:

1.Trial Reseter:که مهلت تست رو مجدد برای شما تمدید میکند و هرچقدر توی نت گشتن هنوز برنامه ای برای نسخه pure 2.0 که این کار رو به درستی انجام بده پیدا نکردم(یکی دو مورد بود تست کردم اما جواب نداد)

2.:Key File:مشابه نسخه هایی خواهد شد لایسنس خریداری کردند(فقط پشتیبانی نخواهد داشت):37:

تو پست های بعدی آموزش Key File رو خدمت دوستان ارائه خواهم داد.

ویرایش شده در توسط sarj
نظم و کوتاهی تاپیک

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوستان عزیزی که به هردلیلی تمایل دارند آموزش ها رو زودتر پیگیری کنند از این لینک که در سایت اصلی هست استفاده کنند.book

آموزش ها کاملا بصورت مالتی مدیا و زبان انگلیسی بسیار روان و ساده هست.

با این اوصاف بنده فکر نمیکنم لزومی داشته باشه این تاپیک رو ادامه داد اما یه نظر سنجی ایجاد میکنم لطف کنید نظراتتون رو بدید که ادامه بدیم یا نه چون من تا حالا اصلا به این قسمت سایت Kasper توجه نکرده بودم و منبع بنده فایل pdf موجود در سایت شرکت بود.

موفق باشید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

دست شما درد نکنه دوستان بعد از 80 بازدید مضاف بر بازدیدهای قبلی تنها 4 نظر اضافه شده.:heey:

یعنی هیچکس نظری نداره؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

داداش چه جوری Key File رو میشه بدست آورد و از داخل برنامه چه جوری میشه استفاده کرد ؟؟

ویرایش شده در توسط drsmsco

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری