farsiwebhost.com

عکسی گرفته شده از یک روح بزرگ اسرار آمیز توسط فضانورد آی اس اس iss

1 پست در این موضوع

[attach=config]1982[/attach]

تاریخ 12 ژوئیه 2012 - تصویر بالا ، عکس گرفته شده توسط هیئت اعزامی 31 نفره فضانوردان در ایستگاه فضایی بین المللی آی اس اس iss پدیده عجیب و مبهمی را در جو نشان می دهد که به عنوان روح قرمز معلق شناخته یا نام گذاری شده است .موقعیت مکانی اندکی بالاتر از فلش یا نور رعد برق بالای منطقه میانمار

اسناد اولیه در رابطه با این پدیده عجیب برای اولین بار در سال 1089 ارائه شده است که توضیح مختصری درباره این روح بزرگ قرمز می دهد ، بنابر توضیحات این اسناد روح قرمز نور چشمک زنی است حاصل از فعالیت نوری که با ترشحات رعد و برق و طوفان بسیار قوی همراه هستند ، اگر چه مکانیسم دقیق و علل ایجاد انها هنوز ناشناخته و در حاله ایی از ابهام هستند.

نقل قول از اخبار : نزدیک به آذرخش نوری وجود دارد که ممکن است نقشی اساسی در وضعیت آب و هوا داشته باشد

تصویری که مشاهده می کنید بخشی از یک توالی مرور زمان است که ازعکس های بدست آمده از ایستگاه بین المللی آی اس اس می باشد . به دلیل آنکه روح بزرگ قرمز ( اسمی که بر روی این پدیده گذاشته شده است ) ماهیتی گریزان از خود دارد و بالای رعد و برق اتفاق می افتد مشاهده آن از روی زمین بسیار مشکل می باشد.

برای چند دهه خلبانان مشاهدات مختلف و عجیبی را گزارش کرده بوده اند از نوری چشمک زن بالای مرکز طوفان و رعد و برق تا زمانیکه عکسی با وضوح بالا از این پدیده ارائه شد

برخی ار تجزیه تحلیل ها این پدیده را سیگنالی از دنیای موجودات فرازمینی می دانند

این تحلیل ها به دلیل نوع این پدیده و احتمال تاثیر آن بر جو زمین می باشد. زیرا تغییرات در جو و طوفان نیازمند تکنولوژی بسیار پیشرفته ایی می باشد .

روحهای قرمز معمولا به صورت خوشه های چند تنی از پیچک قرمز که از پایین به بالای مرکز طوفان یا رعد وبرق در بالای منطقه فلش یا نورانی پدیدار می شوند. گاهی اوقات وسعت انها به 55 مایل یا 99 کیلومتردر مناطق مختلف می رسد.

فضانوردان و دانشمندان همچنان در حال بررسی این پدیده ( روح بزرگ قرمز ) هستند و تاکنون نظریه های مختلفی در این باره منتشر شده است .:33::37::1dco2x0p1lilzhfpg1t:ooof:

ترجمه ، ویرایش و گردآوری : پی سی مرکز ( منبع ترجمه : Discovery )

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری