nekouy7nk

چند سوال مهم در مورد استفاده از جوملا(help)

2 پست در این موضوع

سلام دوستان لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر

1-اگر در جوملا چند نویسنده داشته باشیم یا مدیر تبلیغات بخوایم اضافه کنیم آیا آنها باید از لوگین اصلی استفاده کنند یا باید یه لاگین جداگانه مثل باقی کاربران(یکم پیشرفته تر)درست کنیم؟

2- اگر نویسندگان از لاگین جداگانه استفاده می کنند آیا باید یک قالب اختصاصی با منوی اختصاصی برای آنها ایجاد کنیم یا نیازی به قالب و ... نیست؟

3-صحفه لوگین نویسندگان را به همه کاربران نشان دهیم یا یک صحفه اختصاصی درست کنید و آدرسش را برای نویسندگان ارسال کنیم تا دیگر نیازی به نمایش لوگین در سایت نباشد؟

4-به نظر شما اشکالی ندارد که یک افزونه را زیاد استفاده کنیم مثلا من برای منو هفت ایتم دارم و هر ایتم به یک صحفه متصل هست حالا من میخوام که برای هر صحفه لوگوی سایتم را رنگ آمیزی مختلف کنم،یعنی باید هفت نمونه لوگو داشته باشم و هفت بار یک ماژول را به کار بگیرم که لوگو را در فلان صحفه نشان بده و ...؟ آیا استفاده زیاد از ماژول ها تاثیر منفی نداره؟ در ضمن به غیر از لوگو شاید بخوام هدر سایتم در صحفات مختلف تغیر رنگ بده باید هفت ماژول دیگه به کار بگیرم تا این کار انجام بشه. الان ما 14 ماژول به کار گرفتیم. فرض کنید در صحفه اصلی 7 تبلیغ گذاشتید یعنی هفت ماژول تبلیغات استفاده کردید .الان ما 21 ماژول استفاده کردیم. فرض کنید وب سایت شما رتبه خوبی را در گوگل آورد و خواستید تبلیغات در هر کدام از صحفات داخلی متفاوت با صحفات دیگر و صحفه اصلی باشه. یعنی باید برای هفت صحفه و هفت تبلیغ در هر صحفه 7*7=49 ماژول استفاده کنید و اگر بخواید در هر صحفه باکس بیشترین بازدید و باکس تصادفی و متن و منو و... بگذارید در مجموع ممکنه شما از 100 یا 200 یا 300 یا بیشتر ماژول استفاده کنید این روند بر وب سایت تاثیر منفی نداره؟

با تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

با سلام خدمت شما...

1-کامپوننتی که در هسته برای مدیریت کلیهی امور کاربری استفاده میشه کامپوننت com_users هست که کلیه فرآیندها اعم از ثبت نام و وررود و ویرایش اطلاعات کاربری و...در همین کامپوننته هسته ای انجام میشه. پس شما اساساً نمیتونید لوگین دیگیری غیر از این افزونه داشته باشید. اما میتونید برای صفحه ورود از یک قالب دیگری استفاده کنید. یا view منوی ورود رو استایل اختصاصی بدید در قالب مورد استفاده. و اساساً میتونید به هر منو در جوملا یک قالب مجزا انتساب بدید و این کار هیج مشکل یا خللی در مدیریت سایت براتون ایجاد نمیکنه.

2-میتونید یک قالب داشته باشید ولی برای بخشهای مختلف با سفارشی سازی و کاستومایز View مربوط به اون کامپوننت طرح دلخواهتون رو پیاده کنید. و یا اساساً یک یا چند قالب مختلف برای منوهای مختلفتون داشته باشید.

3-سناریوی ورود برای کلیه اعضاً یک محل و یک مسیر هست.این نوع دسترسی هست که بعد از ورود کاربر رو از یک فرد ثبت نام شده با نویسنده و مدیرسایت متمایز میکنه و ارتباطی به شرایط و محل ورودش نداره

4-خیر . اساس هسته جوملا بر داینامیک بودن هست. هیچ فرقی نمیکنه شما 1ماژول یا منو و مطلب داشته باشید یا 100000 تا ماژول و منو و مطلب...هسته این ها رو نشون میده حالا با هر کم و کیفی هستند. اما مسئله ای که مورد نظر باید قرار بگیره این هست (برای ایتم های بسیار بالای دیتا) که آیا ظرفیت دیتابیس تون اجازه میده یا خیر؟ این محدودیت رو میبایست در این بخش بررسی کنید. و نکته دیگر اینکه استفاده بسیار زیاد از ماژول های مختلف در یک صفحه صرفاً بیشتر در سرعت نمایش سایتتون تاثیر گذار هست نه اینکه فرقی در ایندکس شدن در گوگل و...داشته باشه.

موفق باشید و سربلند

1 کاربر پسند دیده است

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری