bimehsara

پیامد های حذف برچسب های ایندکس شده

4 پست در این موضوع

سلام

در شرایطی که وضعیت سایت خوب بود تصمیم گرفتم برچسب هایی را که قبلا در صفحات ایجاد کرده بودم را بر اساس یک منطق و نظم جدیدی تغییر بدهم در نتیجه مجبور شدم برچسب های قدیمی را که ایندکس شده بودند حذف کنم و برچسب های جدید و مشترک ایجاد کنم به عنوان مثال تمام صفحاتی که مرتبط با موضوع بیمه شخص ثالث بود برچسب "بیمه شخص ثالث " انتخاب کردم این در حالیست که قبلا برچسب " ثالث" هم داشتم حال سوال این است که با توجه به افت سایت :

 

1- آیا اساسا کاری که انجام داده ام صحیح بوده ؟ برای کاهش عوارض این موضوع چه باید کرد ؟

1- تکلیف برچسب های قدیمی حذف شده چیست ؟ با آنها چه کنم ؟

با تشکر فراوان

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

اگر سایت تون رو قبلا در کنسول سرچ گوگل معرفی کردید با اکانت گوگل وارد بخش search consol بشید و لینک های سایت تون رو اونجا درست کنید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

برای صفحات سایت من بیش از 2500 صفحه در گوگل ایندکس شده است که با توجه به اندازه سایت این تعداد خیلی زیاد است و بسیاری از این لینک ها اشتباه هستند و به صفحه 404 میروند. خیلی از لینک ها با تگ درست شده اند. چجوری می تونم این صفحات اضافی رو پاک کنم؟

زیر هر صفحه سایت مطالب مرتبط داشتم که با توجه به تگ هایی که تعریف کرده بودم نمایش داده می شدند. بعد از به وجود آمدن این مشکل قابلیت تگ و نمایش موارد مرتبط رو غیر فعال کردم.

این مشکل روی سئو سایت تاثیر منفی داره؟

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

برای پاک کردن صفحات اضافه از search consol گوگل استفاده کنید.

مورد دوم اثر چندانی بر سئو نداره. چون اصولا مطالب مرتبط با زیاد شدن تعداد مطالب می تونن متغیر باشن

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری