Phantom Wolf مهمان

مراقب ایمیل های جعلی باشید

3 پست در این موضوع

از کلیه کاربران فعال در حوزه فضای مجازی می*خواهیم قبل از انجام اقدامات خواسته شده در ایمیل*های دریافتی، محتویات ایمیل را با فرستنده چک کنید.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: کارشناس پلیس فتا ناجا گفت: Fake Email یا ایمیل جعلی، امروزه یکی از شیوه*های است که کلاهبرداران اینترنتی به منظور گمراه کردن و سوء استفاده از کاربران اینترنتی بکار می*گیرند.

در این روش کلاهبرداران، ایمیلی را برای قربانی ارسال میکنند که به ظاهر دارای آدرس معتبر و مهمی می باشد. بطور مثال کلاهبردار از آدرس*های ایمیل جعلی سازمان*های دولتی و یا دوستان شما برایتان ایمیل با محتوای فریبنده می*فرستند. در متن این ایمیل*ها معمولا از شما خواسته می*شود که به لینک خاصی مراجعه نموده و یا اطلاعات مورد نظر کلاهبردار را برای وی ارسال نمایید، یا پولی را به حساب مورد نظر وی واریز کنید. این شیوه با توجه به امکانات، نرم افزار*ها و گستردگی فضای مجازی غیر قابل تصور نیست. لیکن هوشیاری کاربران این حوزه مهمترین عامل پیشگیری از وقوع اینگونه جرایم می*باشید.

این کارشناس پلیس فتا اعلام کرد: از کلیه کاربران فعال در حوزه فضای مجازی می*خواهیم قبل از انجام اقدامات خواسته شده در ایمیل*های دریافتی، محتویات ایمیل را با فرستنده چک کنید، زیرا عدم توجه به این امر ممکن است موجب گردد تا فرد به قربانی بدل شده و در نهایت متوجه شود که این ایمیل از سوی افراد سودجو به منظور گمراه کردن و یا کلاهبرداری ارسال شده و جبران خسارت وارده بر وی دشوار می*باشد.

منبع:

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

بعضی مواقع تو سایت چندین نظر ثبت میشه!!که به ضاهر اسپم میاد.سیستمش چطوریه؟برای جلوگیری از این کار چ باید کرد؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری