majid.fathi

* پلاگین اتصال پروفایل گوگل و جوملا - تصویر نویسندگان سایت خود را به گوگل بیاورید. *

2 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

google-profile-show-author.png

حدود یک سال از امکان نمایش تصاویر نویسندگان وبسایت در گوگل می گذرد ولی هنوز افزونه و یا پلاگینی در مجموعه افزونه های جوملای جهانی دیده نمی شود. لذا تصمیم گرفتم این امکان را برای جوملا فراهم کرده تا امکان اتصال پروفایل گوگل و جوملای نویسندگان سایت به راحتی فراهم گردد. افزونه ی منتشر شده با تغییرات در یکی از افزونه های جوملا جهانی ایجاد گردیده است.

با نصب این افزونه، تصویر نویسنده ی مطلب جوملای شما به همراه توضیحاتی که نویسنده درباره ی خود داده است در پایین یا بالای مطلب جوملای شما به صورت یک باکس زیبا نمایش داده می شود. علاوه بر این ویژه گی این پلاگین در نمایش تصویر نویسنده ی شما در گوگل می باشد.

راهنمای نصب و استفاده :

قبل از نصب افزونه به قسمت مدیریت پلاگینهای جوملای خود رفته و پلاگین profile (کاربر - مشخصات) را فعال نمایید. پس از فعال شدن این پلاگین، تعداد فیلدهای ثبت نام شما افزایش می یابد. در تنظیمات این پلاگین ، درباره من و وب سایت را در حالت اختیاری قرار دهید. دیگر تنظیمات اختیاری می باشد.

در ابتدا باید ذکر نمایم که این افزونه ویژه ی جوملای 2.5 می باشد. افزونه را دانلود و نصب نمایید و سپس به تنظیمات جوملا رفته و پلاگین را فعال نمایید. تنظیمات پلاگین:

Show name: را در حالت real name قرار دهید.

نکته: جهت نمایش تصویر نویسنده در گوگل، نام نویسنده در پروفایل گوگل نویسنده و سایت شما یکسان باشد. (ترجیها نام خود را لاتین درج نمایید.) و همچنین وب سایت نویسنده ی مطلب نیز ادرس پروفایل گوگل نویسنده باشد، مانند این نمونه :https://plus.google.com/117473160447685133183 ،

جهت سهولت کاربران در ویرایش مشخصات خود در سایت، یک منو از نوع مشخصات کاربر ایجاد کرده و سپس به یک منو یا ماژول اختصاص دهید. (نمونه ی این ماژول را پس از ثبت نام در سایت و لاگین به سایت ما می توانید مشاهده نمایید.)

نویسنده ی مطلب می باید با رفتن به این آدرس : https://plus.google.com/me/about/edit/co و روی Add custom link کلیک کنید و آدرس وی سایت شما را وارد نموده و ذخیره نمایید.

Use Gravatar: در صورتی که می خواهید تصویر نویسنده در باکس توضیحات درج شود، روی yes قرار دهید . جهت نمایش تصویر نویسنده می باید گراواتر نویسنده فعال باشد. نحوی فعال سازی گراواتر قبلا توضیح داده شده است که می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

Show website: روی no قرار دهید.

Show description: جهت نمایش توضیحات نویسنده روی yes قرار دهید.

دیگر تنظیمات اختیاری می باشد.

با تشکر از امین پورسعید عزیز که زحمت تغییرات css را کشیدند و به زیباتر شدن ان کمک کردن

compat_25 دانلود پلاگین : http://jupload.ir/do.php?filename=joomlaforum.ir_13449425551.zip

دموی افزونه: http://webus.us/joomla-google-profile-plugin

ویرایش شده در توسط majid.fathi

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری