mahdi711

کامپوننت ایجاد مسابقه چهار گزینه ای

7 پست در این موضوع

سلام

دوستان بعد مدتها من بالاخره کامپوننتی که میخواستم رو پیدا کردم

فارسی

نسخه بتا

boxtick.png

اینم لینک اصلی سایت مورد نظر

لینک دانلود

ویرایش شده در توسط mahdi711

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

توضیحات افزونه

کامپوننتی که هم اکنون پیش رو دارید کامپوننت مسابقات چهارگزینه ای می باشد .

توسط این کامپوننت می توان مسابقات تستی و چهار گزینه ای را طرح کرد و به سادگی افرادی که پاسخ صحیح به سوالات را داده اند شناسایی کرد.

در ادامه به تصاویری از این محصول و نمایش نحوه کار این کامپوننت می پردازیم.

ابتدا کامپوننت را نصب و پس از نصب به وارد کامپوننت می شویم .

اولین گام برای استفاده از این کامپوننت ساخت مجموعه می باشد .

به بخش مجموعه ها می رویم و یک مجموعه می سازیم .

در گام بعدی باید سوالات خود را مطرح کنیم پس به بخش سوالات می رویم .

در بخش سوالات کلید جدید را برای طرح یک سوال انتخاب می کنیم.

وارد صفحه طرح سوال شده ایم . ابتدا مجموعه مورد نظر را انتخاب می کنیم و سپس در کادر بعدی متن سوال را مطرح می کنیم و پس از آن چهار گزینه که به عنوان گزینه های انتخابی هستند را در کادر های مشخص وارد می کنیم و در کادر آخر شماره پاسخ صحیح را وارد می کنیم و در اخر کلید ذخیره سازی را فشار می دهیم.دقت داشته باشید که تعداد سوالات موجود در یک مجموعه می توانند بی شمار باشند و این سوالات همه یک مسابقه یا امتحان به حساب خواهند امد. و هر فرد با شماره ملی خود فقط می تواند یک بار در مسابقه شرکت کند.

خوب اکنون سوالات مسابقه طرح شده است و می خواهیم مسابقه را برای بازدید کنندگان سایت منتشر کنیم برای این کار به بخش منو ها می رویم تا منوی مورد نظر را برای مسابقه درج کنیم .

به منوی مورد نظر مراجعه می کنیم و گزینه منوی جدید را انتخاب می کنیم و از صفحه باز شده کلید جدید را انتخاب می کنیم . در این صفحه از کادر نوع گزینه منو کلید انتخاب را می زنیم و از بخش مسابقه چهار گزینه لینک یک مجموعه سوال را انتخاب کنید را فشار می دهیم و از بخش تنظیمات مورد نیاز یک مجموعه سوال را انتخاب می کنیم و ذخیره می کنیم . مسابقه با موفقیت منتشر شد .

برای پاسخګویی به سوالات به سایت مراجعه می کنیم از لینک ای که ایجاد کرده ایم وارد مسابقه می شویم مشخصات را وارد می کنیم و به سوالات پاسخ می دهیم و کلید ذخیره را می زنیم اطلاعات در سیستم ثبت شد .

دوباره به بخش مدیریت وارد می شویم تا پاسخ کاربر را مشاهده کنیم .به بخش کاربران مراجعه می کنیم در این بخش افرادی که به سوالات پاسخ داده اند همراه با گزینه های انتخابی و درست و غلط بودن گزینه مشخص شده است.

راهنما و اسکرین شات به زودی

این نسخه نسخه الفا می باشد و نسخه نهایی و استیبل به زودی منتشر خوهد شد

Share this post


Link to post
Share on other sites

این کامپوننت با source gurdian مشکل داره ...

ارور من :

Fatal error: SourceGuardian Loader - This protected script does not support version 5.4.16 of PHP. Please contact the script author about this problem. Error code [07] in D:\xampp\htdocs\1\tmp\install_52273f2b66cc4\install\script.php on line 7

میشه یه راهنمایی بکنید..

با تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites

باید سورس گاردین را روی لوکال هاست نصب کنید. معمولا روی هاست ها نصب هست

Share this post


Link to post
Share on other sites

کامپوننت جالبی هست تقریباً همونی هست که نیاز داشتیم .

فقط ایرادی داره هنگامی که نصب می کنی خطای : ایراد در ساخت منوی مدیریت رو می ده و اینکه هنگامی که کاربر به سوالات پاسخ می ده توی بخش مدیریت روبروی پاسخ کاربری تصویری رو مشاهده می کنی که لینک شکسته داره در ضمن بعضی از متن ها ترجمه نشدند یا ترجمشون درست نیست مثل گزینه ارسال پاسخ که اینچنینه : submit query لطفاً راهنمایی کنید .

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری