kianesfahan

مشکل با ار اس تیکت حتی نسخه سایت پاستل

7 پست در این موضوع

با عرض سلام .

در این تایپیک مشکل خودمان را با نسخه rs ticket pro rev8 اعلام کردیم . دوستان فرمودند که چون وارز هست و از جایی دانلود کردید شاید این مشکل باشد .

امروز گفتیم بذاریم برای تست از نسخه سایت پاستل استفاده کنیم . اما این نسخه را هم تست کردیم همین مشکل بود .

واقعا مانده ام مشکل از چیست ؟؟؟ !!!! دوستان لطفا راهنمایی فرمائید .

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

با سلام دوست گرامی بده چک کردم مشکلی نداشت

اینجا را در ((تنظیمات کلی سایت >سرور> تنظیمات ایمیل> سیستم ایمیل >در حالت (اس ام تی پی )قرار داشته باشد

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام دوست گرامی بده چک کردم مشکلی نداشت

اینجا را در ((تنظیمات کلی سایت >سرور> تنظیمات ایمیل> سیستم ایمیل >در حالت (اس ام تی پی )قرار داشته باشد

تشکر دوست عزیز . بله این موارد تست شده است .

من در بالا عرض کردم که وقتی تیکت جدید می دهیم یک ایمیل اطلاع رسانی برای مدیر و کاربر میره . با این مشکلی نداریم اما وقتی به تیکت پاسخ می دهم یک ایمیل اطلاع رسانی که معلوم باشه ما به این تیکت جواب دادیم برای کاربر نمیره .

امیدوارم توانسته باشم منظورمو رسانده باشم . حالا شما این مورد را تست کنید ببینید جواب میده یا نه

تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام دوست گرامی بده چک کردم مشکلی نداشت

اینجا را در ((تنظیمات کلی سایت >سرور> تنظیمات ایمیل> سیستم ایمیل >در حالت (اس ام تی پی )قرار داشته باشد

تشکر دوست عزیز . بله این موارد تست شده است .

من در بالا عرض کردم که وقتی تیکت جدید می دهیم یک ایمیل اطلاع رسانی برای مدیر و کاربر میره . با این مشکلی نداریم اما وقتی به تیکت پاسخ می دهم یک ایمیل اطلاع رسانی که معلوم باشه ما به این تیکت جواب دادیم برای کاربر نمیره .

امیدوارم توانسته باشم منظورمو رسانده باشم . حالا شما این مورد را تست کنید ببینید جواب میده یا نه

تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites

مشکلی که هست اینه که خود شما تو جوملا میدونم که اشنایی کافی دارید و خیلی موارد رو تست کردید لذا منم چیزی بخوام بگم قطعا قبلا توسط خودتون تست شده .. بازم میگم راه حل این موضوع فقط دست خود پشتیبان rsjoomla باید باشه احتمالا ... یا باید وقت کافی کسی داشته باشه بزاره و خروجی ایمیل رو تو افزونه با ازمون و خطا درست کنه .. البته از دوستانی که حرفه ای هستند

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام بنده چک کردم و مشکلی نیست میخواید اطلاعات وب رو پ.خ بدید بررسی کنم

البته لازم به ذکره که ما در محضر اساتید شاگردی میکنیم مخصوصا مهندس طالبی عزیز که خیلی بهشون ارادت داریم.

یا علی

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری