elder

آموزش طراحی قالب سایت جوملا بدون داشتن علم برنامه نویسی - به زبان ساده و گویا

25 پست در این موضوع

با سلام و درود به دوستان عزیز جوملایی

در این تایپیک سعی میشود تا روش طراحی قالب جوملا به شیوه ساده بدون دانش برنامه نویسی و مهارت در زبان های php - css بصورت گام به گام و به روش ساده بیان شود .

در این آموزش سعی می کنیم یک قالب را که انتخاب کرده ایم طراحی و پیاده سازی کنیم.

دموی قالب مورد نظر

این یک قالب تجاری انگلیسی می باشد که می خواهیم بدون کدبرداری از قالب مربوطه قالبی شبیه این طراحی نماییم برای نسخه های مختلف جوملا !

نرم افزارهای مورد نیاز :

Adobe Photoshop CS5

artisster 3.1 یا artisster4

کسانیکه هیچ آشنایی با نرم افزارهای فوق ندارند نگران نباشند مراحل لازم برای استفاده از این نرم افزارها به زبان ساده آموزش داده خواهد شد .

=========================================================================================================================

پینوشت :

  • لطفا دوستان از ارسال پست خودداری کرده تا تایپیک کامل شود
  • دوستان خبره و حرفه ایی لطفا در صورت مشاهده مشکلی یا الزام به درج نظر یا پیشنهاد نسبت به آموزش مربوطه لطفا از پیام خصوصی به بنده استفاده نمایید تا تایپیک منحرف نشود
  • عزیزان در مدیریت انجمن در صورت صلاحدید و عدم مغایرت تایپیک با قوانین انجمن بفرمایند تا تایپیک و آموزش اجرا شود
  • در انتها این آموزش فقط جهت آموزش طراحی قالب بصورت مبتدی می باشد و اما با کمی تلاش و سعی میشود قالبی زیبا و حرفه ایی طراحی کرد
  • دوستانی که خواهان فراگیری طراحی حرفه ایی قالب سایت هستند از کلاسهای آموزشی معرفی شده در انجمن استفاده کنند و زبانها و مهارت های لازم رو فرابگیرند

1 کاربر پسند دیده است

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

ارسال شده در (ویرایش شده)

درس اول :

با سلام و درود

بدینوسیله آموزش طراحی قالب سایت براساس نمونه آماده شروع می کنیم . قبل از شروع آموزش لازم است نکاتی گفته شود .

در طراحی قالب سایت هیچگاه ذهن خود را بسته به یک طرح یا یک استایل طراحی معطوف نکنید . شما میتوانید با همین ابزار بهترین و خلاقانه ترین قالب ها را طراحی کنید . برای شروع و آشنایی با ابزار طراحی فوق بهتر است شبیه سازی کنید اما در ادامه و با افزایش خلاقیت شروع به گسترش دانش خود و ایجاد طرح های زیبا و خاص خود شوید شما با کمی جسارت و اعتماد به نفس حتی می توانید سبک خاصی از طراحی قالب سایتها را انتشار دهید .

در این آموزش از مرورگر فایر فاکس + نرم افزار فتوشاپ + نرم افزار آرتیستر + notepad++ استفاده می کنیم.

ابتدا نرم افزارهای فوق را بروی سیستم خود نصب نمایید .

افزونه https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/colorzilla/ را بروی فایر فاکس نصب نمایید و دوباره فایر فاکس را راه انداری نمایید . این افزونه کمک بسیاری برای طراحی قالب سایت به شما می کند . با این افزونه شما می توانید رنگ های به کار گرفته شده در سایتها را کدبرداری کنید .

جهت تایپ و نگارش فارسی در نرم افزار فتوشاپ نیاز به فونت های با فرمت b یا mrt هستیم . مثال فونت B Nazanin یا MRT_slim برای دانلود فونت های زیر از جستجو گوگل استفاده نمایید . وبسایتهای زیادی این فونت ها را برای دانلود قرار داده اند . معمولا Adobe Photoshop CS5 امکان تایپ فارسی را دارد اگر نداشت از نمونه افزارهای کمکی تایپ در فتوشاپ یا برنامه های گرافیکی مانند LeoMoon Persian TTT استفاده کنید .

1. فولدری به نام Alliance ایجاد نمایید .

اکنون نرم افزار فتوشاپ را باز کنید => مانند تصویر زیر یک صفحه جدید ایجاد نمایید .

گزینه file و بعد گزینه new یا دکمه ctrl+N را بزنید .

joomlaforum.ir_13531348141.jpg

یک صفحه با ابعاد 470 * 90 با نام logo با رزولویشن 72 ایجاد نمایید .

joomlaforum.ir_13531348152.jpg

خوب شما اکنون صفحه سفید رنگی مانند تصویر زیر ایجاد کرده اید .

joomlaforum.ir_13531370571.jpg

بروي آيکون درج متن مانند تصوير کليک کنيد و تنظيمات زير را مانند تصوير تغيير دهيد

joomlaforum.ir_13531491911.jpg

joomlaforum.ir_13531491111.jpg

حالا بروی صفحه سفیدی که ایجاد کردیم کلیک میکنیم و کلمه آلیانس رو بصورت فارسی تایپ می کنیم . در صورت عدم تایپ فارسی از نرم افزار LeoMoon Persian یا فارسی نویس مریم استفاده نمایید به این صورت که کلمه یا متن مورد نظر را در نرم افزار مربوط تایپ کرده و کپی کرده و بعد در فتوشاپ زمانیکه با ابزار درج متن کلیک میکنیم روی صفحه paste می کنیم .کد رنگ فونت رو هم 262626 قرار می دهیم و تصویر زیر ایجاد خواهد شد .

joomlaforum.ir_13531496061.jpg

ادامه دارد

ویرایش شده در توسط elder

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

اکنون نیاز داریم تا ابزار خط کش رو فعال کنیم

مانند تصویر زیر بروی گزینه View کلیک کنید در قسمت زیر منوی باز شده بروی گزینه Rulers کلیک کنید یا اینکه Ctrl +R را بزنید .

joomlaforum.ir_13531503051.jpg

حال اگر به صفحه فتوشاپ خود دقت کنید در قسمت بالا و سمت چپ ابزار خط کش نمایان شده

خوب اکنون لازم است یک خط نشانه یا گاید ایجاد نماییم . مانند تصویر بروی View کلیک نمایید در زیر منوی باز شده بروی گزینه New Guide کلیک کرده و مانند تصویر تنظیمات را اعمال نمایید .

joomlaforum.ir_13531503052.jpg

joomlaforum.ir_13531503053.jpg

اکنون یک خط نشانه ایجاد کرده ایم .

حالا لایه متن آلیانس رو در پنجره Layers انتخاب می کنیم . پنجره مذکور معمولا در سمت راست تصویر مانند تصویر زیر قرار دارد . توجه( در فتوشاپ برای هر طرح و متن باید لایه مجزا ایجاد کرد تا بتوان تا خروجی نهایی تغییرات را دربخش های مختلف آن انجام دهیم به این شیوه طرح لایه باز گفته می شود که با فرمت PSD ذخیره میشود . پس شما هر زمان خواستید طرح فتوشاپ خود را موقت ذخیره کنید از طریق گزینه save as خروجی psd بگیرید تا بتوانید در تمام جزییات تغییرات دلخواه را انجام دهید )

joomlaforum.ir_13531524121.jpg

ویرایش شده در توسط elder

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

خوب بعد از انتخاب لایه متن آلیانس دکمه های Ctrl+Tرو همزمان میزنیم . و مانند تصویر تغییرات را اعمال می نماییم .

logo.pngjoomlaforum.ir_13532234971.png

حالا اگر می خواهید لوگو با پس زمینه رنگی که اینجا سفید است ذخیره شود که از طریق گزینه File بروی گزینه Save as کلیک کرده و با فرمت jpg ذخیره کنید . اما اگر می خواهید بکگراند رو حذف کنید و بصورت ترانسپرنت شفاف ذخیره کنید ابتدا از قسمت پنجره لایه ها بروی لایه background کلیک کرده و یا لایه را کلیک راست کرده و حذف کنید یا بروی چشم داخل باکس لایه فوق کلیک کنید تا لایه خاموش شود و در انتها از گزینه File و گزینه Save sa خروجی با فرمت png بگیرید .

توصیه میشود طراحی خود را بصورت لایه بازهم ذخیره کنید ( فرمت psd)

ویرایش شده در توسط elder

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

خوب درس اول تمام شد و ما لوگوی مشابه خود را ساختیم . بدلیل نداشتن طرح گرافیکی خاصی در قالب نمونه نرم افزار فتوشاپ را بسته و نرم افزار آرتیستر را باز کنید . در اینجا آرتیستر 4 که امکانات بسیار خوبی دارد پیشنهاد می شود .

نرم افزار آرتیستر در کنار طراحی و امکانات پیش فرضی که دارد این امکان را به شما میدهد تا با ترکیب طرح های گرافیکی خود که با فتوشاپ طراحی کرده اید و بهینه سازی و تبدیل به قالب جوملا یک قالب زیبا و سازگار با نسخه جوملا خود داشته باشید .

خوب یک پروژه جدید ایجاد می کنیم (پیش فرض دارد) . از منوی Home بروی گزینه تنظیمات Options کلیک می کنیم . در پنجره باز شده در قسمت General شما می توانید قالب را راست چین کرده و نسخه موبایل را بله و favicon رو نیز انتخاب نمایید . در قسمت css Options شما می توانید تنظیمات اضافی و یا دستورات جدید css قالب را تغییر یا اضافه نمایید که این تغییرات معمولا در ورژن های قبلی آرتیستر جهت راست چین کردن قالب بیشتر استفاده می گردید . در قسمت Description شما می توانید مشخصات طراح و قالب مربوطه را وارد نمایید . در قسمت Footnote مشخص می کنید تا در فوتر قالب نام طراح و نرم افزار آرتیستر نمایش داده شود یا خیر . که ما اولی را تیک و دومی را تیکش رو بر میداریم تا فقط نام طراح مشاهده شود . تنظیمات را تایید کنید .

مرحله بعد : از منوی بالا گزینه Colors&Font رو انتخاب کنید .

در قسمت paint شما 3 رنگ مشاهده می کنید . اینها 3 رنگ اصلی قالب شما هستند . خوب قالب نمونه را در مرورگر خود باز کنید . همانطور که مشاهده می کنید این قالب نیز 3 رنگ اصلی بصورت سفید و مشکی و رنگ تقریبا نارنجی آجری دارد . خوب برای بدست آوردن کد رنگ ها بروی صفحه قالب مذکور کلیک راست کرده و از طریق افزونه ColorZila که در درس اول گفتیم بروی فایر فاکس نصب کنید ابزار Eyedropper را انتخاب کرده و بروی رنگ های قالب مانند پس زمینه و رنگ فونت ها و رنگ منو کلیک کرده و کد رنگ ها را یادداشت می کنیم .

حالا در نرم افزار آرتیستر در قسمت Paint رنگ اول سمت چپ را سفید fffffff رنگ وسط را مشکی 000000 و رنگ سمت راست De7d61 قرار می دهیم .

در قسمت fonts گزینه Font sets رو انتخاب نمایید و در زیر منوی باز شد تنظیمات فونت را روی Formal که فونت های arial و Tahoma را شامل میشود قرار دهید .

از منوی بالا گزینه Layout را انتخاب نمایید . در قسمت sheet width عرض صفحه را روی 1000 پیکسل قرار دهید . در قسمت Columns عرض Columns Width را 275 پیکسل قرار دهید .

خوب تقریبا استایل قالب رو مشخص کردیم در درس بعدی تنظیمات هدر و لوگو و منو را آموزش خواهیم داد .

joomlaforum.ir_13532249591.gif

ویرایش شده در توسط elder

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

خوب بریم سراغ ادامه آموزش . از منوی بالا گزینه Header را انتخاب نمایید . در ابزارهای پنجره باز شده در قسمت Layout مقدار ارتفاع هدر Height را 160 پیکسل قرار دهید .حالا در قسمت هدر صفحه قالب بروی متن Enter Site Titel کلیک کرده و دکمه delete را بزنید و حذفش کنید .بروی باکس جستجو هم کلیک کرده و آن را حذف کنید ( بدلیل اینکه می خواهیم مانند قالب نمونه طراحی کنیم آن را حذف می کنیم اما در صورت تمایل میتوانید آن را کشیده و در قسمت مورد علاقه خود در سمت چپ هدر قرار دهید ) . اکنون از تنظیمات هدر در قسمت insert بروی گزینه image کلیک کرده و تصویر لوگویی که در درس اول ساختیم را انتخاب و وارد هدر می کنیم . خوب اکنون در همان تنظیمات هدر در قسمت انتهایی یعنی ویرایش تصویر بروی گزینه position کلیک کرده و گزینه Align Right رو انتخاب می کنیم تا لوگو در سمت راست هدر قرار گیرد . خوب کار هدر قالب تمام شد .

حال می رویم سراغ مقدار دهی به منوی بالای قالب .

از منوی بالا گزینه Menu را انتخاب نمایید . در قسمت Position گزینه دوم بخش Inside Sheet را انتخاب نمایید تا منو کاملا چسبیده به زیر هدر قرار گیرد

در همان بخش Layout مقدار Length را روی Page Width قرار دهید .

در قسمت Menu Area مانند تصویر حاشیه منو (Border) را انتخاب نمایید .برای بدست آوردن کد رنگ خط حاشیه مانند درس قبل از ابزار Color Zilla استفاده می کنیم . کد رنگ Dfdfdf می باشد . بنابراین رنگ حاشیه منو و آیتم منو را dfdfdf قرار می دهیم .

joomlaforum.ir_13534111911.jpg

در قسمت Item نوع Shape را classic انتخاب می نماییم ( امکان دارد رنگ Menu Area تغییر کند که در قسمت منو Menu Area رنگ رو روی سفید یا شفاف قرار میدهیم .

درقسمت Item برروی Size کلیک کرده و More Sizes را انتخاب نمایید . در پنجره باز شده مقدار Horizontal Padding را 40 پیکسل و مقدار Vertical Padding را 40 پیکسل قرار دهید.

در همان قسمت Item مقدار Align را مرکز منو قرار می دهیم . ( البته می توانید سمت راست را نیز انتخاب نمایید ) .

مقدار Separator را مانند تصویر و رنگ آن را dfdfdf قرار می دهیم .

joomlaforum.ir_13534119031.jpg

مقدار font

Font Family = Tahoma

Size=16 pix

Style=Bold

در قسمت اکتیو منو Active رنگ منو را De7d61 قرار می دهیم .رنگ فونت منو را هم سفید fffffff قرار می دهیم .

در قسمت Passive رنگ منو را شفاف یا سفید قرار می دهیم . رنگ فونت را هم مشکی 000 قرار می دهیم .

در قسمت Hovered رنگ منو همان رنگ منوی اکتیو و رنگ متن هم سفید قرار میدهیم .

حال اگر از قسمت فایل > preview In browser > اینترنت ایکسپلورر یا فایرفاکس ، یک نمایش خروجی بگیریم و با دمو مقایسه کنیم می بینیم تقریبا قالب داره یک شکل میشود با دموی نمونه.

تنظیمات زیر منو :

مانند مسیر و دستور زیر اجرا کنید

Levels>one column> Multilevel

تنظیمات Sub Menu Area

Top Margin=1 pix

Padding=20 pix

color= DB7357

Border= No Border

تنظیمات Subitem

مقدار Horizontal Padding را 10 پیکسل و مقدار Vertical Padding را 6 پیکسل

Border = 0 pix

Size Text= 16 pix

در قسمت Hovered فقط کافیست رنگ متن را مشکی 000 قرار دهید .

ویرایش شده در توسط elder

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

خوب کار هدر و منوی بلا تمام شد . حالا از منوی بالای آرتیستر گزینه Content را انتخاب نمایید . از ابزار کدبرداری رنگ قالب نمونه کد رنگ های هدر مطلب ها و رنگ فونت ها و نقل قول ها و .... برداشته و یادداشت کنید .

حالا طبق دستورات زیر اقدام نمایید .

Shape=>Margin=> 10 pix

Shape=>Text Padding=> 10 pix

Content Styling=>Margin=>10 pix

Content Stylist=> Padding=> 20 pix

Content Stylist=> Spacing => 15 pix

radius=> 0

Border=1pix

خوب تنظیمات headings را به این صورت انجام دهید . اولا چون ما میخواهیم فارسی نگارش کنیم پس فرمت فونت family Font را Tahoma قرار میدهیم . البته این مقدار سلیقه ایی می باشد و میتوانید طبق سلیقه انتخاب نمایید برای رنگ هم شما 6 گزینه هدینگ دارید و در پالت رنگ ها در ردیف اول هم 6 رنگ از مشکی تا طوسی روشن دارید به ترتیب انتخاب کنید . یعنی هدینگ اول مشکی و هدینگ آخر ششمین رنگ بالای پالت رنگ ها .

در قسمت Text رنگ فونت را 4f4a43 قرار می دهیم . font family را Tahoma و سایز فونت را 13 قرار می دهیم .

Hayper Link=

Active Link

Color=De7d61

Font Family=impact

Size=20

---------------

Visit Link

Color=9C9C9C

Font Family=Impact

Size=20

--------------

Hovered Link

Color=000

Font Family=Impact

Size=20

دقت داشته باشید این نوع فونت و سایز در نگارش فارسی بزرگ خواهد شد و زیبا نیست اما بدلیل مشابه سازی مانند قالب نمونه بیان شد لذا در صورت علاقه برای استفاده از این قالب می توانید تنظیمات خود را اعمال نمایید .

------------------------------------------

Table

در تنظیمات جدول ما ضخامت حاشیه (Border) را 0 قرار میدهیم . اما شما قادر خواهید بود در مطالبی که در سایت ایجاد می نمایید نمایش حاشیه و ضخامت آن را مشخص نمایید . اما توجه کنید اگر ضخامت را در قالب مشخص کنید اگر در مطالب خود جدول داشته باشید و نخواهید حاشیه نمایش داده شود نمی توانید ! و خطوط جداول نشان داده خواهد شد .

-----------------------------------------

ویرایش شده در توسط elder

Share this post


Link to post
Share on other sites

تنظیمات نقل قول:

Quote

Margin=25

Padding=15

Color=e5e5e5

font family=Tahoma

size=13

Style=Regular

ادامه دارد....

Share this post


Link to post
Share on other sites

چرا عکساشو برداشتیننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:hooom::hooom:

Share this post


Link to post
Share on other sites

آقا مهدی تو پستها که تبلیغ نمیکنن. تو امضات بکن. بدو بیا ویرایشش کن تا اخراج نشدیییی

Share this post


Link to post
Share on other sites

ها سلام.ها خوبین.مدیر ای بخشو.خیلی خیلی تشکر .ادامه نی دین

به زبان دارابی از شما تشکر کردم.

استان فارس-داراب

Share this post


Link to post
Share on other sites

عکس ها که پریده ! ولی آموزش فوق العاده بود !

واقعاً عجب حوصله ای داشتی این آموزش رو تهیه کردی و قرار دادی !

من خودم آزاد کار آماتورم . از آموزشت واقعا استفاده کردم .

دمت گرم !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

به نظر من یه سر به این آموزش بزن

خیلی زود کارت راه میفته و خودت می تونی یه قالب کامل برا جوملا بسازی

در صورت تکرار تبلیغات برخورد خواهد شد

ویرایش شده در توسط amirparvaneh

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

با سلام

من امو زش جوملا را دارم

هرکسی نیاز داره بگه براش بزارم/

خیلی راحته

برخلافه اسمش که مینماید بسیار سخت باشه.این اموزش به صورت پی دی اف است.

باسلام

من به تازيگي يک سايت در زمينه خريد بازي

وخريد بازي کامپيوتر زدم.من تمامي بازي هاي کامپيوتري اورجينال

را تهيه کردم وبه صورت

خريد اينترنتي بازي وخريد پستي بازي دارم ارائه ميکنم.

اگه در زمينه بالا بردن کيفيت وچهره سايتم مرو راهنمايي کنيد واقعا ممنون ميشم

راستي کسايي که ذکر کنند از بچه هاي انجمن هستند 20 درصد تخفيف دارند

ویرایش شده در توسط reza.sh

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوستان عزیز لطفا از قرار دادن لینک سایت ها وتبلیغات جدا خوداری کنید در صورت تکرار برخورد خواهد شد

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

شارژ ایرانسل ,همراه اول , تالیا, رایتل در شارژ گوگل-----------------

ویرایش شده در توسط majid.fathi
تبلیغات

Share this post


Link to post
Share on other sites

واقعا آموزش کاربردی و خوبی بود.

استفاده کردم ، فقط اگه میشه اون عکس هایی که پاک شدن رو دوباره بذار

بازم ممنونم

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام این اولین پست منه.لطفاً منو از ثبت نام کردنم پشیمون نکنید.من فقط وفقط بخاطر دیدن تصاویر این آموزش ثبت نام کردم پس چرا تصاویر برداشته شده؟:yeah::yeah:

Share this post


Link to post
Share on other sites

یا الله ... صاب خونه ...

کسی نیس جواب بده.بعداز چند روز کسی جواب منو نداد.بدترین حالت برای یک پرسشگر نبودن یک مسئول پاسخگوست،مخصوصأ اگر اولین پرسش باشه.[ghahghah]

Share this post


Link to post
Share on other sites

درود

دوست گرامی ورود به انجمن جوملا ایران رو بهتون تبریک میگم و اینو به شما اطمینان میدم که هیچ مرجعی با کیفیت این انجمن در وب پارسی وجود نداره.

در مورد آموزش مربوطه :

بنده به ایشون پیام خصوصی هم دادم و ازشون خواهش کردم تصاویر آموزش رو دوباره در پست قرار بدن یا به نحوی دسترسی به این آموزش فوق العاده رو برای کاربران مهیا کنند. . منتها یا دوست عزیزمون آقای elder ، اصلا به انجمن لاگین نمیکنن، یا دوست ندارن پاسخ بدن. این هیچ ربطی به مسئولین انجمن نداره.

موفق باشید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
یا الله ... صاب خونه ...

کسی نیس جواب بده.بعداز چند روز کسی جواب منو نداد.بدترین حالت برای یک پرسشگر نبودن یک مسئول پاسخگوست،مخصوصأ اگر اولین پرسش باشه.[ghahghah]

سلام دوست عزیز

و بدترین حالت برای یک انجمن آنست که کاربران آن توجه کافی به قوانین نداشته باشند.

انشالله این اموزش بتونه کمکتون کنه

آموزش آموزش طراحی قالب با استفاده از فرم ورک وارپ

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری