farsiwebhost.com

معرفی اینترنت 10 گیگابیت بر ثانیه!!!!

12 پست در این موضوع

در حالی که گوگل مشغول عرضه اینترنت یک گیگابیتی در برخی نقاط آمریکا است و قصد دارد آن را گسترش دهد، اکنون نوبت به شرکت مخابراتی BT رسیده که اینترنت فوق سریع ۱۰ برابری خود را رونمایی کند. این سرویس به هر مشتری پهنای باندی بالاتر از حداکثر اینترنت شبکه رسانه ای المپیک لندن اختصاص می دهد.

چندی است استفاده آزمایشی از اینترنت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه در تعدادی کارخانه آغاز گردیده است. BT این اینترنت را در کنار سرویس قبلی ۳۳۰ مگابیتی کارخانه بر روی همان فیبرهای نوری راه اندازی کرده است. جالب است بدانید که میانگین پهنای باند فعلی کاربران در بریتانیا ۱۲ مگابیت بر ثانیه است.

بی تی می گوید این مرحله آزمایشی اولیه بر اساس تکنولوژی جدید فیبر با نام XGPON انجام شده که توسط شرکت چینی ZTE توسعه یافته است. برای دریافت این سرویس دفاتر اصلی کارخانه مورد آزمایش مستقیما با استفاده از فیبرنوری به مرکز مخابراتی متصل شده است. حالا این کارخانه که آرکول نام دارد اولین کسب و کار در بریتانیا است که از چنین رکوردی در سرعت اینترنت بهره می برد.

بی تی امیدوار است با پیاده سازی این پیش نمایش موفق از سرویس جدید خود، بتواند به مشتریان بالقوه اش نشان دهد که با همان فیبرهای نوری فعلی می توانند از سرعت های بسیار بالاتری بهره ببرند. ارتقاء مراکز ارتباط و مبادله و تجهیزات کاربران، برای ایجاد این تفاوت بسیار عظیم کافی به نظر می رسد و نیازی به تغییر زیرساخت نیست.

اجرای این پروژه ابتدا از منطقه Cornwall آغاز خواهد شد. زیرا پیش از این با حمایت مالی اتحادیه اروپا، صدهزار خانه و مرکز اداری این بخش به شبکه فیبر نوری بی تی متصل شده اند.

منبع : narenji

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

من خیر سرم اینترنت 2 مگ گرفتم ماهی 100 هزارتومان نهایت سرعت دانلودش 230 کیلوبایت :hoy: مسئولین لطفا رسیدگی کنین:oo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

براساس آمارهاي سايت NetIndex از ميان ۱۷۰كشور جهان، كشور ايران در رتبه ۱۶۴ ميانگين سرعت اينترنت قرار گرفته است كه برخي از كشور*هايي كه از ما جلوتر هستند شامل: افغانستان هشت رتبه بالاتر از ما، عراق ۱۰ رتبه بالاتر از ما، مغولستان ۱۲۰ رتبه بالاتر از ما و قرقيزستان ۱۱۵ رتبه بالاتر از ايران هستند.

اين در حالي است كه قيمت اينترنت در ايران گران*ترين قيمت ممكن در دنيا به نسبت سرعت و كيفيت و حجم دانلود است. براي مثال در كشور بلغارستان به ازاي هر ۱Mbps قيمتي كه دريافت مي*شود، ۶۷/۰ دلار در ماه است. قيمت معمول يك سرويس ۴۰ مگابيتي با حجم نامحدود ماهيانه در دنيا حدود ۳۰ دلار در ماه است.

از طرفي رفع محدوديت حجمي در استفاده از اينترنت پرسرعت كه اكنون سه سال از تصويب آن مي*گذرد، هرگز اجرايي نشد و علت آن هم كاهش سرعت اعلام شد. زيرا هر كاربر در واقع از جرياني در اينترنت استفاده مي*كند كه اشتراكي بين وي و حداقل ۱۰ نفر ديگر است. همچنين قيمت اينترنت ۲۵۶ كيلوبيت و ۵۱۲ كيلوبيت به صورت اختصاصي و غيراشتراكي با حجم ماهيانه ۸۰ و ۱۶۰ گيگابايت برابر تقريبا۲۶۰ و ۵۲۰ هزار تومان است. با اين قيمت شما در استاندارد جهاني مي*توانيد به مدت دو سال از اينترنت پرسرعت با سرعت بالاي ۵۰ مگابيت و حجم نامحدود بهره*مند شويد.

حال با تمامي موارد ياد شده، وضعيت اينترنت در ايران در حالي مطرح مي*شود كه ارايه خدمات اينترنت در ايران با محدوديت سرعت دسترسي و پهناي باند براي كاربران خانگي همراه است و متاسفانه از زماني كه اين محدوديت*ها اعمال شده است، مسوولان به*صورت روشن و واضح دليل وضع اين محدوديت*ها را بيان نكرده*اند.

محمد سليماني، وزير سابق وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در توضيح اين محدوديت، پهناي باند ۵۶ كيلوبيت را براي كاربران خانگي، دانشگاه*ها و حتي براي دانلود كتاب*هاي ۵۰۰ صفحه*اي مناسب مي*داند. اين فقط نظر وزير سابق نبوده و رضا تقي*پور نيز چند هفته قبل سرعت ۱۲۸ كيلوبيت را براي كاربران اينترنت كافي دانست.

عليرضا شيرازي، مدير بلاگفا در اين*باره مي*گويد: با توجه به اظهارنظرهاي اشاره شده به نظر مي*رسد كه تنها دليلي كه براي وضع اين محدوديت وجود داشته كافي بودن اين پهناي باند براي كاربران خانگي از ديدگاه مسوولان است. به گفته او اگرچه مي*توان گفت اين سرعت براي خواندن اي*ميل*ها يا صفحات وب كافي است، اما همه ما مي*دانيم كه تنها كاربرد اينترنت خواندن اي*ميل*ها، اخبار متني سايت*هاي خبري يا كتاب نيست.

به*روز*رساني سيستم عامل، نرم*افزارهاي آنتي ويروس و دريافت نسخه جديد نرم*افزارهاي پركاربرد به*خصوص از آنجا كه به امنيت اطلاعات كاربران مرتبط بوده، نيازي مهم است كه با توجه به حجم چند ده مگابايتي بسته*هاي به*روزرساني و نسخه*هاي جديد نرم*افزارها با سرعت فعلي اينترنت كاربران خانگي اگرچه امكان*پذير است اما مي*تواند بسيار وقت*گير باشد. در كنار اين مسايل بايد قطعي*هاي مكرر را نيز قرار داد تا مساله حقوق كاربران اينترنت بيشتر مدنظر قرار گيرد.

احمد پورنگ*نيا، معاون شركت ارتباطات زيرساخت در اين*باره بيان مي*كند، قطع لينك*هاي ارتباطي به طور نرمال در بعضي مواقع اتفاق مي*افتد كه به سرعت نيز مشكل آن حل مي*شود اما اين به معناي مشكل در شبكه ارتباطات زيرساخت نيست.

به گفته او ممكن است لينك*هاي ارتباطي در برخي نواحي دچار قطعي شوند اما اين درصدي نيست كه بتواند اينترنت مملكت را قطع كند و محسوس هم نخواهد بود. كارشناسان معتقدند قطع لينك*هاي ارتباطي موضوع پيچيده و تازه*اي نيست و تقريبا در اغلب كشورها به دلايل مختلفي ممكن است اتفاق بيفتد اما آنچه كه اينترنت كشور ما را از ديگر كشورها متمايز مي*كند مربوط به عدم اطلاع*رساني و ناديده گرفتن حقوق كاربران و نبود پيش فرضي به نام SLA در قرارداد مشتركان در صورت قطعي*هاي مكرر يا مقطعي است.

گزارش*هاي منتشر شده از وضعيت سرعت اينترنت در دنيا نشان مي*دهد «ايران» در ميان كشورهايي با سرعت اينترنت كمتر از يك مگابيت بر ثانيه قرار دارد و اين در حالي است كه در تايوان سرعت متوسط اينترنت پنج مگابيت بر ثانيه، نيوزيلند ۲/۳ مگابيت بر ثانيه، آمريكا پنج مگابيت بر ثانيه و استراليا ۹/۲ مگابيت بر ثانيه است.

در همين حال در ايتاليا حداكثر سرعت اينترنت ۱۳ مگابيت بر ثانيه و سرعت متوسط اينترنت ۳/۳ مگابيت بر ثانيه است. در اين كشور ۵/۷ درصد از اتصالات بيش از پنج مگابيت بر ثانيه و ۸۲ درصد بيش از دو مگابيت بر ثانيه است و كمتر از ۳/۱ درصد از كاربران اين كشور از سرعت ۲۵۶ كيلوبيت بر ثانيه استفاده مي*كنند. سرعت متوسط اينترنت در اسپانيا نيز برابر با ۸/۲ مگابيت بر ثانيه و در پرتغال برابر با ۲/۳ مگابيت بر ثانيه است.

در آفريقاي جنوبي متوسط سرعت اتصال به اينترنت كمتر از دو مگابيت بر ثانيه است و اين كشور نيز مانند ايران در ميان ۸۶ كشوري قرار دارد كه از سرعت متوسط كمتر از يك مگابيت بر ثانيه برخوردارند.

براساس اين گزارش دو كشور كوبا و مايوت با سرعت متوسط كمتر از صد كيلوبيت بر ثانيه در ميان كشورهاي داراي پايين*ترين سرعت اينترنت قرار دارند.

(من خودم از صبا نت گرفتم سرعت 2 مگ و کلی هم پول دادم بابتش که به قول خودشون اینترنت فوق سرعت صبا نت , ولی الان دقیقا یک ماهه که با سرعت 3 کیلو بیت در ثانیه دانلود میکنم)

واقعا فقط میشه گفت متاسفیم بابت این ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
من خیر سرم اینترنت 2 مگ گرفتم ماهی 100 هزارتومان نهایت سرعت دانلودش 230 کیلوبایت :hoy: مسئولین لطفا رسیدگی کنین:oo:

دوست عزیز خیلی خوب گرفتی

سرعت درست است باید 2048 تقسیم بر 8 شود 264 ولی این سرعتی که داری عالیه

چون من الان 2048 مخابرات دارم سرعت روی 30 یا 20 کیلوبایت است

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام

دوستان الان خوبه سرعت اینترنت در شهر های بزرگ خصوصا تهران ، مشهد و اصفهان.

منم سرعت 1 دارم 6 ماه دانلود نامحدود .

سرعت واقعا خراب هستش به نظر من سرعت 512و 256 یکی هست و از سرعت 256 استفاده کنیم بهتر چون هم سرعت سرعتی است که بیشتر از آن در ایران وجود نداره و هم هزینش خوبه .

Share this post


Link to post
Share on other sites

من فکر می کردم که فقط تهران سرعت اینترنتش خرابه ، الان اصفهانم از تهران بدتره ....................!@

Share this post


Link to post
Share on other sites

واقعا که با این سرعت کار کردن با اینترنت برا اصفهانی ها خیلی سخت شده (ای دی اس ال مخابرات دارم )

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام. خوب دوستان اینجا ایرانه ، ایران هم بلاخره مسائل خودشو داره ، از تحریم و افزایش قیمت ارز که بگذریم سیاست هم با اینترنت ما قفل شده. بقول استاد ارجمند آقای طالبی عزیز شاید بهتره طراحی وب رو بزاریم کنار و بریم تو کار کاشت سیب زمینی "مزاح کردم" بهر صورت قیمت داشتن اینترنت پر سرعت واقعی در ایران فعلا در حد تخیل هستش . به امید روزی که این مشکل هم مثل بقیه مشکلهای "خرید مسکن ، اجاره مسکن ، درآمد معقول ، مالیات منصفانه و .... " حل بشه:128fs318181:

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری