farshidgb

راه های نمایش وب سایت در صفحه اول گوگل

8 پست در این موضوع

تبلیغات و آگهی سایت در صفحه اول گوگل

راه های نمایش وب سایت در صفحه اول گوگل

همانطور که می دانید یک وب سایت موفق زمانی به اهداف خود خواهد رسید که بازدیدکننده داشته باشد بنابراین وبمسترها بعد از طراحی سایت همواره باید به دنبال راه های افزایش تعداد بازدیدکننده سایت باشد و از جمله مهمترین راه های موجود در حال حاضر جذب بازدید کننده از موتورهای جستجوگر است. این به نوعی تبلیغات متمرکز خواهد بود زیرا هرکس که به دنبال چیزی می گردد آنرا جستجو می کند و مسلما در اینترنت موتورهای جستجوگر برای اینکار ساخته شده اند. معروف ترین موتور جستجوگر اینترنتی یعنی گوگل بهترین گزینه برای این منظور است. گوگل سایت ها را بر اساس عبارات کلیدی رتبه بندی می کند و به جستجو کنندگان در چند ده و یا چند صد صفحه بنمایش در می آورد.

برای معرفی شدن از طریق سایت گوگل صفحات اول در اولویت هستند ، ممکن است جستجو کننده ، مورد مطلوب خود را در صفحه اول گوگل پیدا کرده و از مرور صفحات دیگر صرف نظر کند. بنابراین بهتر است سایت اینترنتی ما در صفحه اول و یا دوم یافت شود تا شانس جذب بازدید کننده یا مشتری از این طریق بالاتر باشد.

اما راه های حضور در صفحه اول گوگل چه راه هایی هستند؟

قبل از پاسخ به این سوال باید یادآور شویم بعد از اینکه جستجو کننده در سایت هایی نظیر گوگل ، یک عبارت را جستجو می کند صفحه ای متشکل از فهرست سایت ها و توضیحات آنها به وی نمایش داده می شود در این صفحه سایت های رتبه بندی شده در کنار سایت هایی قرار می گیرند که نه بر اساس رتبه سایت بلکه بر اساس پرداخت حق آگهی به سایت گوگل در آن صفحه قرار گرفته اند.

با این توضیح می توان گفت برای حضور در صفحه اول گوگل از دو راه می توان وارد شد.

1- تبلیغ در گوگل

گوگل نام این سرویس تبلیغاتی و بازاریابی خود را "گوگل ادوردز" نامیده است. گوگل ادوردز در واقع سیستم نمایش آگهی های بازرگانی و یا آگهی های تبلیغاتی وب سایت ها در سایت گوگل و همچنین سایت هایی که از سرویس ادسنس استفاده می کنند می باشد. روش کار بر اساس تعریف کردن تعدادی عبارت کلیدی برای هر آگهی است. بدین ترتیب مبلغی در حساب آگهی شارژ می شود تا به ازای تعداد هر کلیک روی آگهی از میزان شارژ حساب کاسته شود. هر زمان که کلمات کلیدی تر و یا رقابت سخت تر باشد هزینه کلیک بالاتر می رود. این راه یکی از سریع ترین راه های نمایش سایت در صفحه اول گوگل است . این نوع تبلیغات کلیکی گرچه در مواردی بسیار موثر است اما قطعا در مقاطع زمانی بلند مدت هزینه ای سنگین بدنبال خواهد داشت.

تبلیغ در گوگل

این سرویس هم اکنون در کشور ما با مشکلات زیادی قابل ارائه است. اما راه دیگر

2- بهینه سازی سایت

بهینه سازی وب سایت یا اصطلاحا سئو یعنی افزایش رتبه سایت تا حدی که در صفحه اول گوگل بنمایش در آید . این راه ارتباطی با تبلیغات کلیکی گوگل ندارد و صرفا اقدامی در جهت افزایش رتبه وب سایت است که گرچه مشکل تر از راه آگهی گوگل است اما ماندگاری بیشتری داشته و در طول زمان بسیار بصرفه تر خواهد بود. چرا که هزینه تمام شده بهینه سازی سایت پایین تر از قیمت تمام شده تبلیغ گوگل در طی زمان است. در پروسه سئو مجوعه اقدامات، تنظیمات و ترفندهای تجربی در طراحی سایت بر اساس بهینه سازی کدها از سوی متخصصین سئو انجام میگیرد تا در زمان کوتاهی رتبه سایت به حد چشمگیر افزایش پیدا کرده و تا اولین صفحه سایت گوگل پیش رود. این ارتقا رتبه سایت می تواند تا جایی صورت بگیرد که سایت مورد نظر جزو چند لینک اول باشد. بدین ترتیب موثر ترین تبلیغات متمرکز میسر خواهد شد.

در تصویر زیر نتایج جستجو در صفحه اول گوگل را می بینید . برای روشن تر شدن موضوع تبلیغات گوگل در بالا و اولین سایت بعد از آن تبلیغات ، سایت با رتبه اول است.

نتیایج جستجو در صفحه اول گوگل

اگر شما هم به دنبال افزایش تعداد بازدید کننده سایت خود هستید بهینه سازی سایت را به عنوان یک گزینه مهم در نظر داشته باشید.

منبع: https://sites.google.com/site/wikiwebdia/fa/advertisments_in_the_first_page_of_google

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

بهینه سازی سایت ، و کار کردن بر روی سئو کمک بزرگی به بالا اومدن توی گوگل می شه

Share this post


Link to post
Share on other sites

سئو مهم ترين و با ارزش ترين ركن اساسي و سرمايه پذير سايت است

حتي مهم تر از زيبايي و جذابيت سايت اهميت دارد

بجاي هزينه روي گرافيك و ظاهر سايت مي بايست سئو عالي داشته باشد

سايت ميليوني وقتي بازديد نداره و در صفحه اول گوگل نيست هيچ ارزشي نداره كلي بايد پول تبليغ بده تا ديده بشه

Share this post


Link to post
Share on other sites

تفاوت بهینه سازی سایت برای گوگل یا یاهو یا مرورگرهای دیگه چیه و چه تفاوتی دارند؟؟؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

گوگل نسبت به همه برتری داری بسیاری از موتورهای جستجو بویژه موتورهای ایرانی از گوگل پشتیبانی می کنند یعنی تو گوگل بیای بالا به طبع تو اونها هم میای بالا

به عنوان مثال

کلمه سئو سایت رو در هر دو یاهو و گوگل بزنی مال یوسایت دیزاین رو می بینی

Share this post


Link to post
Share on other sites

فعالیت در شبکه های اجتماعی هم در سئو سایت خیلی تاثیر زیادی داره ، گوگل خیلی اهمیت میده

Share this post


Link to post
Share on other sites

اگر در مورد الگوریتم جدید گوگل ( مرغ مگس خوار ) اطلاعاتی دارید لطفا قرار بدین .

Share this post


Link to post
Share on other sites

چطوری میشه تبلیغ خرید برای اینکه سایت تو صفحه اول گوگل نمایش داده بشه

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری