NimaT

Ciw

2 پست در این موضوع

با سلام خدمت اساتید بزرگوار می خواستم بدونم برای اخذ مدارک CIW باید از کجا اقدام کنم و چه مراحلی طی بشه......؟

:ooof:

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

معرفی مدارک CIW

در زمینه مباحث طراحی وب کتاب*ها و مدارک زیادی وجود دارد. در بین این مجموعه*های آموزشی سری مدارک CIW کامل*ترین و قوی*ترین مجموعه را فراهم کرده که در این مطلب بیشتر در مورد این موسسه و مدارک آن صحبت خواهیم کرد.

کلمه CIW مخفف Certified Internet Web است که نام گروهی از طراحان وب بوده که در دهه 1990 این موسسه را تاسیس کردند و به سرعت جایگاه خود را میان شرکت*های بزرگ پیدا کردند. استقبال از این مدارک به گونه*ای بوده که این موسسه تا سال 1997 حدود 145000 مدرک را به دانشجویان خود داده است.

در ابتدا پایه کار این گروه بر این اصل بنا شده بود که هیچ برنامه خاصی را آموزش نمی*دادند چون با این کار خود را فقط به یک محصول منحصر می*کردند. اما اکنون دوره*های نحوه مدیریت وب، زبان*های برنامه نویسی تحت وب و نحوه مدیریت سرور در حال برگزاری است. در حال حاضر شرکت*های IBM ، Novell ، HP و Intel با این موسسه همکاری می*کنند و برای استخدام در این شرکت*ها مدرک موسسهCIW را نیاز دارید.

در این سیستم آموزشی شما ابتدا باید یک سری مبانی شبکه و ساختار وب را بگذرانید تا بتوانید گرایش خود را انتخاب کنید. با قبول شدن در آزمون مبانی به شما مدرک CIW Associate اعطا می*شود که در مرحله بعد شما گرایش مورد علاقه خود را انتخاب می*کنید و دوره*های مربوط به هر کدام را می*گذرانید تا در پایان به شما مدرک CIW Master داده شود که بالاترین سطح مدرک این موسسه است. در زیر نمودار دوره*ها و گرایش*های این موسسه آمده است.

ciw

همان طور که در نمودار روبرو مشاهده می*کنید مدرک CIW Master دارای 4 گرایش است که در ادامه درباره هر کدام بحث خواهیم کرد اما قبل از آن این نکته لازم به ذکر است که زمانی که شما مدرک CIW Associate را دارید با قبول شدن در هر یک از دوره*ها به شما مدرک CIW Professional اعطا می*شود. به طور مثال در گرایش design شما در صورت قبولی در آزمون site design، مدرک professional آن دوره را دریافت خواهید کرد.

گرایش*های مدرک CIW Master عبارت*اند از:

Designer: در این گرایش دانشجو ابتدا دوره* طراحی سایت می*گذراند که در آن روش طراحی سایت با برنامه*های Flash و Dreamweaver و بعد از آن مبانی پایه scripting language را فرا می*گیرد. این گرایش دارای 2 آزمون است.

Administrator: در این گرایش دانشجو با نحوه مدیریت سرورها و بعد از آن با ساختار شبکه*های بزرگ و در آخر با نحوه ایجاد امنیت برای شبکه و سایت آشنا می*شود. این گرایش 3 آزمون دارد.

Web Site Manager: در این دوره دانشجو هم یک دوره طراحی سایت می*خواند و هم یک دوره مدیریت سرور و در پایان در یک دوره با زبان*های برنامه نویسی تحت وب آشنا می*شود. این دوره 4 آزمون دارد که هر کدام از دوره*های site designer و server administrator یک آزمون و دوره web language دو آزمون دارد.

Enterprise Developer: این مدرک که کامل*ترین مدرک CIW است از 4 دوره تشکیل شده است. در ابتدا دانشجو با مبانی زبان*های برنامه*نویسی تحت وب آشنا می*شود و در ادامه یک دوره طراحی نرم افزار می*خواند و بعد یک دوره کامل زبان JAVA را آموزش می*بیند و در پایان با پایگاه داده*ها و شبکه*های بزرگ بیشتر آشنا می*شود. این دوره 6 آزمون دارد که دوره web language دو آزمون و بقیه دوره*ها هر کدام یک آزمون دارند.

در پایان این نکته قابل ذکر است که این مدارک دقیقا مانند مدارک سیسکو به صورت غیر حضوری آزمون گرفته می*شود و برای آزمون دادن باید در یکی از دو مرکز آزمون VUE و یا Prometric ثبت نام کنید.

از طريق سايت هاي زير

مركز توسعه آموزش هاي مجازي

http://www.ciwcertified.ir/

مجتمع انفورماتيك بين الملل

http://www.i3center.com/departmanha/edu/news/306-enrollment-start-ciw-course

1 کاربر پسند دیده است

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری