nimkatweb

۴ روش برای پولدار شدن در*اینترنت

22 پست در این موضوع

ویوان نیوز: با اوج گرفتن اینترنت، کسب و کارهای جدیدی به جهان معرفی شد و بسیاری از کاربران عادی با روش*های ابتكاری در اینترنت موفق شدند یک*شبه از فردی عادی به میلیونری معروف بدل شوند! کسانی که می*خواهند سهمی از بازار میلیارد دلاری وب به خود اختصاص دهند، باید حرفی تازه برای گفتن داشته باشند. وقتی مارک زاکربرگ فیس*بوک را راه انداخت، چیزی شبیه به آن در وب وجود نداشت.

اکنون او ۱۷.۵ میلیارد دلار می*ارزد! ناشناسی به نام درو هیوستن روزی به این نتیجه رسید که پول در فضای ذخیره*سازی آنلاین است، به همین دلیل Dropbox را ساخت که تنها در سال ۲۰۱۱ موفق شد به درآمد ۲۴۰ میلیون دلاری دست پیدا کند!

با این اوصاف، اینترنت را می*توان به خوان نعمتی تعبیر کرد که هر*کس با کمی خلاقیت و البته دسترسی به امکانات لازم، می*تواند از آن بهره*ای ببرد. بدون شک امکانات کسب درآمد از اینترنت در کشور ما بسیار کمتر از کشورهای پیشرفته است، با این حال آشنا شدن با روش*هایی که این روزها بسیاری از کاربران اینترنت را یک*شبه پولدار کرده است خالی از لطف نیست.

ساختن ویدئوی ویروسی!

ویدئوی ویروسی، اصطلاحی است که به کلیپ*ها و ویدئوهایی که میلیون*ها بار دیده یا به اشتراک گذاشته شده*اند گفته می*شود. لازم نیست این ویدئو حتما کلیپ موسیقی باشد (گرچه این مورد هم خوب جواب می*دهد)، حتی ویدئوهایی شخصی از فرزند بانمک، حیوان خانگی بازیگوش، رخداد طبیعی شگفت*انگیز و خلاصه هر چیزی که ممکن است برای همگان جذاب باشد، می*تواند به ویدئویی ویروسی با ده*ها میلیون بیننده بدل شود.

پس از اینکه ویدئویی ویروسی شد، معمولا یوتیوب (YouTube) با صاحب آن تماس می*گیرد و پیشنهاد شراکت می*دهد. از این پس ۵۰ درصد درآمد حاصل از آگهی*هایی که در صفحه* مربوط به ویدئو نمایش داده می*شود، به حساب صاحب ویدئو ریخته خواهد شد. پدر کودکی به نام دیوید ویدئوی بسیار مشهوری به نام «دیوید بعد از دندان*پزشکی» تهیه کرد که تنها از طریق یوتیوب، ۱۰۰ هزار دلار برایش درآمد داشت!

وسایلت را بفروش

سایت*های معروف زیادی مانند Craiglist و eBay* هستند که به کاربران عادی امکان می*دهند لوازم شخصی خود را از طریق سایت بفروشند. حتما از وجود این سایت*ها آگاه هستید، اما آیا می*دانستید با استفاده از این سایت*ها می*توان میلیونر شد؟

پدر کودکی به نام دیوید، ویدئوی بسیار مشهوری به نام «دیوید بعد از دندان*پزشکی» تهیه کرد که تنها از طریق یوتیوب، 100 هزار دلار برایش درآمد داشت!

خانمی به نام سوفیا آموروسو که اکنون فروشگاه لباس آنلاین معروفی دارد، کار خود را با فروش لباس در eBay شروع کرد. او پس از جمع کردن تعداد زیادی هوادار، سایت شخصی خودش را راه انداخت که اکنون ۱۳۰ میلیون دلار می*ارزد و پیش**بینی* می*شود درآمد این سایت امسال به ۱۲۸ میلیون دلار برسد! از این*گونه سایت*ها که به کاربرانش امکان می*دهد اجناس گوناگون و حتی دست دوم را بفروشند بسیار زیاد شده است. این*گونه خدمات می*تواند برای کسانی که قصد دارند بدون سرمایه* زیاد کسب و کار جدیدی راه بیندازند ایده*آل هستند.

خلاقیت*تان را به پول تبدیل کنید

تقریبا تمام کاربران اینترنت محتواهای رسانه*ای تولید می*کنند. طبق تازه*ترین بررسی*ها، تخمین زده می*شود روزانه ۳۷۵ میلیارد عکس دیجیتال گرفته می*شود و هر دقیقه ۷۲ ساعت ویدئو در یوتیوب آپ*لود می*شود! آیا می*دانستید که می*توانید از این عکس*ها پول درآورید؟ به تازگی سایتی به نام Paya توسط شرکتی به نام T۳Media افتتاح شده است که به کاربرانش امکان می*دهد تصاویر و ویدئوهای خود را از طریق ۲۵۰ پلتفرم از جمله فیس*بوک و یوتیوب، در سایت آپلود کنند و به فروش برسانند. محتوا به هر قیمتی که فروخته شود، ۸۰درصد آن متعلق به صاحبش است.

سایت دیگری به نام Gumroad هست که در آن می*توانید هر چیزی را که خودتان ساخته*اید بفروشید، از آهنگ و برنامه رایانه*ای گرفته تا کتاب. سایت تنها ۵ درصد قیمت فروش را برمی*دارد و به همین دلیل مکانی ایده*آل برای تبدیل کردن خلاقیت به پول است.

وبلاگ*داری کنید

تعداد بلاگرهایی که موفق شده*اند نوشته*های خود را به پول تبدیل کنند، اصلا کم نیست. نخستین گام، ایجاد کردن وبلاگی برای نوشتن درباره* موسیقی، فیلم، مد، کسب و کار و خلاصه هر موضوع مورد توجه* است. مطالب شما باید آنقدر جذاب باشد که بتواند خوانندگان زیادی را جذب کند و اگر تعداد خوانندگان خیلی زیاد شود، کم کم سر و کله* شرکت*های بزرگ برای خریدن وبلاگ شما پیدا می*شود. شاید این روش میلیونر شدن به نظرتان عجیب و ناممکن بیاید، اما Johns Wu صاحب Bankaholic.com موفق شد با همین روش، وبلاگ خود را به مبلغ ۱۴.۹ میلیون دلار به شرکت Bankrate* بفروشد.

وبلاگ فنی TechCrunch، مثال خوب دیگری در این زمینه است. شرکت بزرگ AOL این وبلاگ را در سال ۲۰۱۰ به قیمت ۳۰ میلیون دلار از صاحبش خرید تا او را یک*شبه به میلیونر تبدیل کند.

یکی دیگر از راه*های خوب برای تبدیل کردن نوشته* به پول، بازاریابی Affiliate از طریق برنامه*هایی مانند Amazon Affiliates است. در این*گونه بازاریابی، صاحب وبلاگ لینکی از محصولی مشخص را در سایت خود می*گذارد و هر*کسی که از طریق این لینک به سایت فروشنده (مثلا آمازون) برود و محصول را بخرد، درصدی از فروش به صاحب وبلاگ خواهد رسید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

راههای زیادی برای کسب درآمد در اینترنت وجود داره.

از دوستانی که در این زمینه اطلاعات دقیق تری دارند خواهشمندم مطرح نمایند.

Share this post


Link to post
Share on other sites

بهترين شيوه كسب درآمد از اينترنت كه واقعا خودم طي اين چندساله كشف كردم و طعمشو چشيدم

يك فروشگاه داشته باشي از محصولات نادر و كمياب و بفروشي ----- اما چطوري ------

1-

پرداخت به ازاي دانلود

مشتري اول پرداخت ميكنه سپس بلافاصله به صفحه محصول منتقل مي شه و لينك دانلود محصول هم براش آزاد مي شه

خيلي راحت تو شب خونت خوابيده اي يكدفعه 500000 تومان پول رفته تو حسابت

2-

اگر حوصلشو داري و يك تيم هستيد سريع فروشگاه اينترنتي با سرويس خريد پستي و خريد آنلاين بزن بشينين كار كنيد و محصول جمع آوري كنيد و تبليغ

آي پول داره آي پول داره

مثلا: تو استان ما، شهرستان بابل يك فروشگاه هست شايد باور نكنيد

روزي 150 تا بسته پستي مياره اداره پست استان

اگه هر كدومو 5000 تومان حساب كني مي شود روزي 750000 و ماهي هم 22500000 تومان

اينها تجربيات شخصي من بوده اند كه تجربه كردم و عينا هم ديدم - برايتان بازگو كردم تا دنبال چيزهاي بيهود تو نت نريد

Share this post


Link to post
Share on other sites

هدف از کسب و کار اینترنتی راحت تر کردن رسیدن هدف مشتری به خواسته هایش است و 99% خرید به جلب اطمینان آنها به هرصورتی است که طرف پولش هاپولی نشه که این رمز کاره و من به شیوه خودم در سایتم این قضیه رو پیاده کردم و بهشون اطمینان 100% دادم و خداروشکر در ماه چندین میلیون درآمد دارم مشتری هام هم راضی هستن و خودشون هم منو معرفی میکنن به یک دیگر که این بهترین نتیجه کارم بوده و روز به روز هم داره بهتر میشه برام / اینکه شما چه خدماتی بدین خیلی زیاد مهم نیست ولی اینکه اطمینان رو جلب کنید خیلی مهمه برای مشتری پس خودتون رو جای مشتری بزارید و ببینید به چه چیزی میتونید در سایت شک کنید و از دوستانتون هم همفکری بگیرید و مشکلاتش رو برطرف کنید اون موقع بشینید و از فروش سایت لذت ببرید ( مشتری شریک ماست پس باید حقوقش رو حفظ کنید):28:

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام اره پیشنهاد های شما خوب بود ولی برای شروع کردن هر کاری نیاز به سرمایست تا سرمایه نباشه نمیشه کاری کرد

برای ساخت فروشگاه باید یه سایت داشته باشی اگه خودت بتونی بزنی باید هاست و دامنه بخری برای پست این چیزا هم هزارتا درده سر گرفتاری داره بعد تو شهر های کوچیک این کار خیلی دیر میگیره و واسه تبلیغشم باید پول خرج کنی باید چند ماه از جیب بخوری تا بعد از چند وقت کارت بگیره اونم بگیر نگیر داره با این شرایط ارزی ]بازم هست ولی واسه هر کاری نیاز به انگیزه و اندکی سرمایه هست

Share this post


Link to post
Share on other sites

این روش هایی که دوستمون در اول پست گفتن بیشتر برای کاربران خارج از ایران امکان داره .

Share this post


Link to post
Share on other sites

این مطلبی که توی پست اول نوشته شده امکان موفقیت بیشتره! چرا که مشتری های ما از سطح دنیا هستن! و فرضا اگه ما بخوایم توی ebay بفروشیم نیاز به تخصص خاصی هم برای ایجاد فروشگاه نداریم! پس خیالمون راحته! فقط یه مشکلی هست:

چه جوری یه حساب بین الملی باز کنیم؟ چه جوری اون پولی رو که از فروش محصولاتمون توی سطح بین الملی عایدمون می شه بهمون می رسه؟

از دوستان کسی در مورد این موضوع آگاهی داره؟

ویرایش شده در توسط sdns

Share this post


Link to post
Share on other sites

بله پست هول هم خوبه

بشرطي كه ....

ايران تحريم نباشد

زبان انگليسي شما عالي باشد

يك حساب بانكي بين المللي داشته باشيد كه نخواد ايرانو بلوكه كنه

و خيلي مسائل ديگر

كه بيشتر براي خارج از ايران كاربرد دارد

البته تو ايران هم ميشه بايد از طريق يكسري واسطه هاي بانكي بين المللي در ايران كمك بگيريد

يكي ديگر از بهترين شيوه هاي درآمد خارجي كسب درآمد از طريق گوگل مي باشد

پرداخت هاي تضميني بصورت چك

كه ايران متاسفانه تحريمه ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

یعنی ما نمی تونیم به صورت fake یه اکانت توی این سیستم های پرداخت مثل paypal یا موارد مشابه تر که ایران رو تحریم نکردن باز کنیم بعد با یه سری روش های دیگه ای، مثل شرکت هایی که توی پرداخت و واریز ارز هستن، از حسابمون به حساب این شرکت ها انتقال بدیم و اونها بتونن برامون برداشت کنن(با حق اجرت برای خودشون طبیعتا)؟

می شه اکانت Fake باز کرد توی این جور حساب ها یا اون هم مسدود می شه؟ راهی نیس تحریم رو دور زد؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

چون دیدم این پست در مورد موفقیت در کسب و کار و نحوه درآمدزایی از اینترنت است

یک کتابی داشتم که گفتم که براتون قرار بدم و دانلود کنید شاید یه مکملی برای مولفقیت دوستان در این امر باشد

دانلود کتاب جادوی کسب موفقیت

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوستان بحث جالبی هستش، اگر دوستان دیگه هم شرکت کنند و تجربیاتشون رو مطرح کنن همه استفاده می کنن.

تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites

بنظر من اول و قبل از این باید یه طرح خوب داشته باشی،فروشگاه خوبه،سایت تبلیغاتی خوبه اما اول باید ببینید ی میخواید بسازید...

Share this post


Link to post
Share on other sites

سعی کنید سایتی طراحی کنید و ایده ای داشته باشید که با نیازهای روز مردم و بیشتر شرکتها و کاسبها سر و کار داشته باشه که یه نیاز عمده اونها رو بر طرف کنه . برای مشتری قیمت در اولویت چندمه ولی اولین اولویتش اطمینان مشتریه که محصول و کالای مورد نظرش همون چیزیه که میخواد

Share this post


Link to post
Share on other sites

روش های زیادی برای پول دراوردن هست ، و اینهایی که شما گفتید فقط برای علاقه است نه برای پول دراوردن ! فیسبوک و دیگر سایت ها هم اگه برای پول دراوردن این کارو می کردن به اینجا نمی رسیدند ، اونها علاقه داشتند و این سایت ها رویای آنها بود ، برای درامد خوب می تونید به شرکت های NetworkMarketing مراجعه کنید و بدونید این که من می گم جدا از تمام شرکت های کلاهبرداری هرمی است.

شرکت هایی که با مجوز دارن داخل ایران کار می کنند و تمام سیستمشون ایرانی هست.

Share this post


Link to post
Share on other sites

توی اینترنت اگه ایده جالبی داشته باشید میشه پیادش کرد و به موفقیت های زیادی هم دست یافت ( نه در ایران )

فیس بوک ، گوگل ، توئیتر ، اینستاگرام و .... از یه ایده ساده و یک خط اینترنت شروع کردند.

Share this post


Link to post
Share on other sites

متاسفانه تحریمهایی که علیه ایرن اعمال شده هرگونه تجارت و کسب و کار با ایران را شدت محدود کرده.

بطور مثال وقتی که بخواهید از طریق کارت visa محصولی را از طریق اینترنت خریداری نمایید در صورتی که متوجه بشوند که از طریق آی پی ایران اتصال صورت گرفته سریعاً کارت شما بلوکه میشه و باید برای خرید حتماً از vpn معتبر و خوب استفاده نمایید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

مطلب جالبی بود !

اما بستگی داره از اینترنت چگونه استفاده کنیم.

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

مطلب جالبی بود !

اما بستگی داره از اینترنت چگونه استفاده کنیم.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری