MILAD SAFARY

اوضاع مصر در آستانه ظهور ( این تاپیک به مرورزمان بروزر می شود ) با ما همراه باشید...

5 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

اکنون که بیداری عظیم اسلامی در جهان درحال وقوع است بدنیست هرزگاهی نگاهی هرچند گذرا به روایاتی داشته باشیم که خبر از این انقلاب ها و دگرگونی ها داده اند .باور ما بر این است که در زمانی خیلی نزدیک انتظارها به پایان خواهد رسید ....در همین راستا تصمیم دارم که انجمن جوملای ایران را نیز با این روایات و بشارات بی بهره نگذارم .

برای جلوگیری از سردرگمی سعی می شود تمام مباحث در یک تاپیک ارائه شود .... پس ما با همراه باشید

اوضاع مصر در آستانه ظهور :

روايات از وقوع انقلابي به حق ، در استانه ظهور در مصر خبر مي دهند ، كشمكش و درگيري فراواني در مصر در آستانه ظهور رخ مي دهد ، حاكم مصر در زماني بسيار نزديك به ظهور كشته مي شود و اوضاع اين كشور به سمت انقلاب مي رود ، تيره قيس در مصر در استانه ظهور قيام كرده و بعد از خروح سفياني با وي درگير مي شوند.در نهايت روايات پيش بيني مي نمايند كه سپاه مرد مغربي كه از شمال آفريقا حركت كرده است و قصد شام دارد در سر راه خود بعد از انجام جنايات فراوان ، موقتا اوضاع مصر را كنترل مي كند و نيروهاي انقلابي را سركوب مي نمايد. كشمكش و درگيريهاي فراوان در مصر در آستانه ظهور گزارش شده است.

با این اوصاف آیا نمی توان انقلاب اسلامی که اخیرا در مصر رخ داد را همان انقلابی دانست که ائمه اطهار قرن ها بیش خبر از آن داده اند ؟

ویرایش شده در توسط MILAD SAFARY

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

اوضاع عراق در آستانه ظهور :

روايات شريف اوضاع بسيار سخت و ناگواري را در عراق پيش بيني مي كنند ، حكومت فردي ستمگر و كشته شدن او ، ورود نيروهاي غربي به عراق به همراه فجايع فراوان ، قطحي ، جنگ و درگيريهاي فراوان در آستانه ظهور بخشي از پيش بيني روايات است ، اين فجايع با خروج سفياني به اعلي درجه خود رسيده و فجايع سفياني در عراق بسيار شديد توصيف مي گردد ، نيروهاي يماني نيز براي ياري سيدخراساني و امام زمان(عج) وارد عراق مي گردد.

در نهايت امام زمان(عج) بعد از قيام در مكه به همراه حلقه اوليه ياران خويش و ياريگران نخستين به سمت عراق حركت مي كند و در آنجا پس از بيعت نيروهاي ايراني به رهبري سيد خراساني با ايشان با يكپارچه كردن لشگر بزرگ خويش و سپردن فرماندهي آن به شعيب بن صالح ، عازم جنگ با يهود و فتح بيت المقدس مي گردد.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

برای این مطالب منبعی هم داردید ؟

دوست عزیز ، در نقل کردن روایت و ... باید جانب احتیاط رو شدیدا رعایت کرد ،

مثلا این گفته شما :

حكومت فردي ستمگر و كشته شدن او ، ورود نيروهاي غربي به عراق به همراه فجايع فراوان ، قطحي ، جنگ و درگيريهاي فراوان در آستانه ظهور بخشي از پيش بيني روايات است

کجا اومده ؟ منبع کجای قران یا احادیثه ؟؟؟؟؟؟؟

یا این یکی

در آنجا پس از بيعت نيروهاي ايراني به رهبري سيد خراساني با ايشان با يكپارچه كردن لشگر بزرگ خويش و سپردن فرماندهي آن به شعيب بن صالح ، عازم جنگ با يهود و فتح بيت المقدس مي گردد.

این جوری باشه نقشه حمله لو رفته ،دیگه امریکا و اسرائیل 2 تا بمب هسته ای میدازند ، همه چیز تمومه میشه؟ که .!!!!!!!!!

منبع عقلانی ؟

بنظرم داستان ه تا واقعیت !!!!!!!!!!

اسامی لو رفت ؟

من شدیدا پیگیرم این جور مسائلم (15 ساله) ، هر چند این انجمن در رابطه با وب ه نه چیز دیگه ، بحث رو کش داره نمی کنم

و پیش نهاد میکنم قبل از راه اندازی این جور تاپیک ها حتما چندتا کتاب مرجع فقهی ، رجال و ... بخونید از روی دانسته ها حرف بزنید و نه از روی ............. .

ویرایش شده در توسط student
غلط املائی

Share this post


Link to post
Share on other sites
برای این مطالب منبعی هم داردید ؟

دوست عزیز ، در نقل کردن روایت و ... باید جانب احتیاط رو شدیدا رعایت کرد ،

مثلا این گفته شما :

کجا اومده ؟ منبع کجای قران یا احادیثه ؟؟؟؟؟؟؟

یا این یکی

این جوری باشه نقشه حمله لو رفته ،دیگه امریکا و اسرائیل 2 تا بمب هسته ای میدازند ، همه چیز تمومه میشه؟ که .!!!!!!!!!

منبع عقلانی ؟

بنظرم داستان ه تا واقعیت !!!!!!!!!!

اسامی لو رفت ؟

من شدیدا پیگیرم این جور مسائلم (15 ساله) ، هر چند این انجمن در رابطه با وب ه نه چیز دیگه ، بحث رو کش داره نمی کنم

و پیش نهاد میکنم قبل از راه اندازی این جور تاپیک ها حتما چندتا کتاب مرجع فقهی ، رجال و ... بخونید از روی دانسته ها حرف بزنید و نه از روی ............. .

با سلام خدمت داداش عزیزم

به نکته ی خوبی اشاره نمودید و آن هم ذکر منبع و روایات و .... در مورد مطالبی که در تاپیک آورده می شود.ابتدا تشکر میکنم از شما و سپس ازتون دعوت میکنم که به انچه که در ادامه می اورم دقت بفرمایید:

در مورد کشور مصر و عراق و اوضاع آنها در آستانه ظهور مطالبی گفته شد که برای رفع ابهامات و همچنین تاکید بر صحت و درستی موضوع به روایاتی که در این رابطه آمده اشاراتی خواهم داشت:

مصر

كشمكش و درگيري فراواني در مصر در آستانه ظهور رخ مي دهد :

امنيت از مصر رخت برمي بندد و نظام آن از هم مي پاشد نسخه خطي ابن حماد ص 78

(حكومت ) مصر چون سرگين شتر از هم مي پاشد. نسخه خطي ابن حماد ص 78

مصر همانند بصره خرد و نابود خواهد شد الفتن لابن حماد ج 1/ص292

اين روايات جملگي نشان دهنده وجود درگيري و التهاب و عدم امنيت در مصر در آستانه ظهور است.

حاكم مصر در زماني بسيار نزديك به ظهور كشته مي شود

« هنگامی که مردم مصر زمامدار خود را بکشند و پرچم های " قیس و عرب" وارد مصر گردد و در آن متمرکز شود » الزام الناصب ص 185 ، بشاره الاسلام ص 175 و 192

« پیش از ظهور قائم (عج) فرمانروای شام و مصر کشته می شوند ...»الملاحم و الفتن ص ۲۰ ، بشاره الاسلام ص ۱۸۵

روايات نشان ميدهند كه در آستانه ظهور حاكم مصر به دست مردم اين سرزمين كشته خواهد شد

و.....

عراق

ورود نيروهاي غربي به عراق به همراه فجايع فراوان ، قطحي ، جنگ و درگيريهاي فراوان :

((آگـاه بـاشـيـد واى بـر بـغداد از اهل رى از مرگ و مير و كشتار و ترس و وحشتى كه اهـل عـراق را فـرا مـى گـيـرد زمـانى كه شمشير در بين آنان گذارده شود آن قدر كه اراده خداست كشته مى شود.. و در اين هنگام عجم بر عرب خروج نموده و بصره را بتصرف خود در مى آورند))الزام الناصب ج 2 ص 191

در نامه امام زمان(عج) به شيخ مفيد(ره ): ... گروههايی منحرف از اسـلام بر عراق تسلط يابند و با کردارهای زشت خود موجـب کمبـود ارزاق (مـحاصره اقتـصادی) در عـراق مـی شـوند. سـپس بـا هـلاکت طـاغوتـی از طواغيت اين فاجعه بر طرف می شود... (بحارالانوار ج 53 ص 175)

با تفکر در حوادث وخیم در مورد تحولات و فتح عراق در آستانه ظهور که از امام علی نقل شده (بشاره الاسلام/ ص۷۴) و همچنین فرمایشات امام محمد باقر(ع) در مورد اشغال عراق و كشت كشتار در آنجا (بحارالانوار ج52/ ص223) و نیز در نامه امام زمان(عج) به شیخ مفید (ره) مبنی بر تسلط گروههایی منحرف از اسلام بر عراق (بحارالانوار ج ۵۳ ص ۱۷۵) می توان به تشابه و حتی یکسان بودن احادیث با اوضاع کنونی عراق پی برد.

در آنجا پس از بيعت نيروهاي ايراني به رهبري سيد خراساني با ايشان با يكپارچه كردن لشگر بزرگ خويش و سپردن فرماندهي آن به شعيب بن صالح ، عازم جنگ با يهود و فتح بيت المقدس مي گردد.فتن ابن حماد، ص84 و عقد الدرر ص126

و ده ها روایات دیگر.....

از این پس هم سعی می شود همراه با روایات مربوطه مطالب ذکر شود!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

اوضاع عربستان در آستانه ظهور

بنا بر روايات شريف در آستانه ظهور ، خانداني فاسد بر عربستان حاكم است كه آخرين فرد اين خاندان فردي بنام " عبدالله " نام دارد ، اين فرد بعد از برادرش كه نامي شبيه حيوان داشته و مشخصات ديگري از وي ذكر مي گردد به حكومت مي رسد ، مرگ عبدالله بعنوان يكي از نشانه هاي بسيار نزديك بودن ظهور مي باشد و بعد از وي حكومتي در عربستان مستقر نخواهد شد وشاهزادگان و تشنگان قدرت براي رسيدن به قدرت به هم به جنگ منازعه مي پردازند ، حوادث خونيني در كنار خانه خدا در آستانه ظهور و در ماه ذي الحجه رخ مي دهد ، زمزمه هاي ظهور و رويت امام زمان(عج) در ماههاي مانده و متصل به ظهور در بين مردم حجاز بالا مي گيرد و بنا بر رواياتي وجود مقدس امام زمان(عج) پس از ظهوري موقت در طي چند سخنراني ، قبل از قيام تاريخي در عاشوراي موعود ، مردم را به حق دعوت مي كند. و پس از تجمع ياران فداكار و تاريخي امام زمان(عج) در مكه مكرمه ، آن حضرت حركت مبارك خويش را به سمت عراق آغاز مي نمايد.

دوستان توجه کنيد که رواياتي که در اين مورد از ائمه نقل شده فراوان است و به دليل رعايت برخي مسائل از ذکر همه ي آنها خودداري مي کنم و تنها به مواردی از آن چند روايت اشاره مي کنم که خود حاوي تمام ماجراست :

رسول اکرم (ص) : مردي در حجاز حکومت خواهد کرد که اسمش چون اسم حيوان است. هنگاميکه او را از دور ببيني، تصوّر ميکني که در چشمش کژي (انحراف) است ولي وقتيکه به او نزديک مي شوي در چشمش چيزي ديده نميشود. بعد از او برادرش که نامش عبدالله است به خلافت مي رسد.

پيامبر 3 مرتبه فرمودند: واي بر شيعه ما از او.... خبر مرگش را به من بشارت دهيد تا من ظهور حجت را بشما بشارت دهم.

منابع :

۱- کتاب مائتان و خمسون علامة حتی ظهور المهدی (عج):

تألیف سید محمّد علی

طباطبائی حسنی ناشر مؤسّسه ابلاغ بیروت

چاپ دوم ۱۴۲۵ قمری ص ۱۲۲ - 2004 میلادی

۲- کتاب مسند احمد بن حنبل

[/color]

امام صادق (ع) فرمودند:

هر کس مرگ عبدالله را براي من تضمين کند، من ظهور قائم را براي او تضمين مي کنم. سپس فرمود: وقتي عبدالله بميرد، مردم براي حکومت با کسي توافق نکنند و اين اختلاف و درگيري به خواست خدا تا ظهور صاحب الامر (عجل الله) ادامه يابد. حکومت هاي چند ساله پايان يافته و تبديل به حکومت چند ماهه و چند روزه شود. راوي مي گويد: سئوال کردم: آيا اين ماجرا به طول مي انجامد؟ فرمود: هرگــــــــــــز.

منابع:

روزگار رهائی ص ۹۱۹

عصر ظهور علی کورانی ص ۲۹۲

مهدی منتظر شیخ جواد خراسانی ص ۱۸۸

بحارالانوار جلد ۵۲ ص ۲۱۰

ترجمه ۱۳بحار علی دوانی ص ۹۸۵

غیبت شیخ طوسی ص ۲۷۱

الامام المهدی ص ۲۳۰

بشارة الاسلام ص ۱۲۲

نوائب الدهور و علائم الظهور جلد ۳ ص ۷

ویرایش شده در توسط MILAD SAFARY

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری