ali_tavanaie

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    21
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره ali_tavanaie

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام ممنون از کمک بسیار خوبتون. من این افزورنه رو نصب کردم ، اما کار نکرد.به این صورت که دوتا url رو قرار دادم ، اما متاسفانه منتقل میشه مستقیما به صفحه 404
  2. سلام خوب من می خوام ریدایرکت شه به همون صفحه ای که باید.
  3. سلام حتما تا به حال به این مشکل برخوردید که هنگام تغییر منوهای سایت (مخصوصا در سایت هایی که حاوی مقالات هستند) ، و با تغییر آدرس لینک هاتون ، موتور های جستجو دارای تاخیر باشند و باعث ایجاد خطای 4040 و کاهش بازدید سایت شما بشند. می خواستم ببینم راه حل یا ملحقاتی برای این موضوع هست؟آیا روشی هست که آدرس ها بر اساس کاتاگوری ها ایجاد بشند ، یا این که روشی هست که در صورت تغییر لینک ، به صورت موقت ریدایرکت انجام بدند به سمت آدرس جدید؟ من سعی کردم از طریف سی پنل این کار رو بکنم اما نشد ، اگر هم بشه وقت گیره. روش یا راه حلی هست؟
  4. سلام ان شاء الله که خوب باشید. من دوست دارم اگر شخصی از طریق موتورهای جستجو ، به سایت ما راهنمایی شده باشه ، یک صفحه پاپ آپ باز بشه و یک سری توضیحات در اون مورد داده بشه ، خصوصا اگر بشه براش شرط گذاشت (که اگر با فلان کیورد ها اومد فلان چیز رو نشون بده). نظرتون چیه ؟ چنین چیزی هست؟
  5. سلام نه من می دونم چجوری ادامه مطلب رو بزارم برای مطلبم ، اما نمی خوامومن یک گالری تصویری دارم که در موردیک محصول تو توضیحاتی رو دادم ، بعد مطلب مربوط به این گالری یک متنی داره که متناسب با اون گالری تنظیم شده ، در ثانی نمی خوام تمام محصولات توی گالری بیاد ،به خاطر همین دو علت هم نمی تونم از ادامه مطلب به شیوه عادی استفاده کنم ، بلکه می خوام وقتی شخص روی ادامه مطلب کلیک می کنه ، بره تو یک مطلب دیگه که مربوط به همون محصول هست و دوست دارم اون مطلب لود شه.
  6. سلام بله درست می فرمایید.می خوام لینک بدم به یک مطلب کامل تر ، از طریق دکمه ادامه مطلب مطلب اول. اون ماژول پیش فرض روی سایت ما نصب بوده خودم ندارمش ، اگر پیدا کردم میگذارم خدومتتون.
  7. سلام خوب می شه این ادامه مطلب رو جوری گذاشت لینکش رو که مثل ادامه مطلب پیش فرض مطلب گرافیکی هم باشه؟ راستش رو بخواید من با ماژول roktabs کار می کنم ، لینک ادامه مطلب داره ، بعد می خوام لینکش کنم به مطلب اصلی.بدیش هم اینه که خیلی ماژول کم هوشی هست ، شما یک مطلب جدید بهش می دید گرافیکش قاطی می کنه ، حتما باید فقط مطلب پیش فرضش رو ویرایش کنید.
  8. سلام من دوست دارم لینک ادامه مطلب یک مطلبم به یک مطلب دیگه لینک داده بشه ، آیا این کار راهی داره؟
  9. خوب بعضیاز مطالب ما داخل منوها نیست ، اما دوست دارم گوگل تشخیصشون بده ، چکار کنم؟ در ضمن خوبی کامپاننت ها اینه که خود به خود یا به راحتی آپدیت می شن.
  10. سلام من هم این کامپاننت رو نصب کردم ، اما مشکلش اینه که فقط منو ها رو میاره ، در صورتی که من تمایل دارم مطالبم رو هم بیاره ، مثلا من 5-6 تا صفحه دارم ، تو هر کدومش یک سری مطلب متغییر هست ، که ممکنه همیشه نباشند ، دوست دارم گوگل اون مطالب رو هم بخونه.یا ممکنه یک مطلب تو منو نباشه ، اما تو صفحات دیگه بهش لینک داده باشم. یک سوالی هم داشتم ، تعداد صفحات سایت مپ در سئو هم موثر هستند؟ یا فقط مطالب داخلشون مهم اند؟
  11. سلام برید تو قسمت ادمین ، بالا سمت راست نوشته ورژنش رو.
  12. آدرس سایت رو براتون فرستادم ، اما جالبیش اینه که وقتی من کیورد هایی رو به صورت هدر1 (همون مدلی که توضیح دادم) میگذارم ، با این که تعداد لغاطش 62 تا است ، باز هم سایت http://www.aboutus.org تعداد کلمات رو بیشتر از 70 تا حساب می کنه ،نمیدونم مشکل از کجا است.
  13. سلام همینطور که میدونید یکی از موارد مهم در سئوی سایت وجود header1 در صفحه اول سایت هست. سایت ما در حالت کلی تشکیل شده از تعدادی ماژول و این ماژول ها هم اکثرا تکراری هستند و header3 دارند. حالا به نظر شما من چجوری این مشکل رو حل کنم؟ الآن ماژول html ساختم و یک نوشته به صورت header1 گذاشتم ، اما هر کار می کنم فونتش کوچیک نمیشه و خیلی بد چشمی می کنه،هر کار کردم ، کد html ش رو هم دستکاری کردم ، اما کوچیک نشد ، بعد هم در کل کوچیکش هم بکنم زیاد جذاب نیست.به نظر شما بهترین راه حل چیه؟
  14. سلام خوب ببینید درست متوجه شدم یا نه ، اگه من مطلب رو بگذارم ، لینک رو هم بگذارم ، گوگل خودش متوجه حسن نیت من میشه و نمره منفی نمیده ، علاوه بر این که کیورد های اون مطلب هم به نفع من بوسیله گوگل ثبت میشه ، درسته؟
  15. سلام من قصد دارم بعضی از نوشته های خودم رو که در سایت های دیگه وجود داره (که مطمئنا پیج رنکشون خیلی خیلی بالاتر از سایت ماست و سابقه این مطالب هم خیلی بیشتر از سایت ما هست) رو در سایت خودم عیناً وارد کنم و لینک بدم به سایت اصلی که اون مطالب داخلش هست ، از طرفی هم شنیده بودم گوگل مطالب کپی رو شناسایی می کنه و بهشون نمره منفی میده ، خوب حالا بهترین راه حل چیه که هم عین اون مطالب رو داشته باشم (حتما باید عین اون مطالب باشه) تو سایت خودم و هم نمره منفی برای من منظور نشه؟ همچنین اگر من مطلبی رو در سایت خودم قرار بدم و بعد کسی اون مطلب رو کپی کنه اون هم با سرعت ، قبل از این که گوگل مطلب من رو تشخیص بده ،اون وقت راه حل چیه؟ یک سوال دیگه من در سایت خودم که یک سایت تخصصی هست یک سری key word دارم ، اما در عین حال ، بعضی سایت های تبلیغاتی غیر تخصصی که مطمئنا بی دلیل پیج رنک های بالایی دارند ، عین همون keyword ها رو استفاده می کنند ، اون وقت گوگل اون سایت رو به من ترجیح می ده درسته؟راه حلی برای رفعش هست؟