arshia_najafi

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    38
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره arshia_najafi

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد
  1. با سلام صفحه اصلی سایتم باز نمیشه خواهشا راهنمایی کنید من افزونه الفایوزرپوینت رو نصب کردم ولی ازش خوشم نیومد حذفش کردم و دیگه صفحه سایتم باز نمیشه و فقط صفحه سفید میاره.tsetmc1.ir
  2. ولی برای من مشکل ساز شده به این صورت که کاربران بعد از وارد کردن اطلاعات انتظار متصل شدن به درگاه بانک رو دارند و وقتی این اتفاق نمیفته از اول به صفحه مربوطه به ما؟ژول میرند و اطلاعات رو مجدادا وارد میکنند به همین طریق ادامه پیدا میکنه و کسی عضو نمیشه.
  3. با سلام یه سری به این سایت بزنید http://www.tse.ir/market/Showins2.aspx?symbol=%D8%AE%D8%B5%D8%AF%D8%B1%D8%A7 در قسمت سمت چپ جستجوی نماد که جهت جستجوی قیمت سهم شرکت هاست رو برای سایت جوملایی خودم میخوام کپی کپی خیله واجبه منتظر کمک های شما دوستان هستم.
  4. دقیقا به طوری که کاربران هر چیزی نوشتند به آخر لینکی که از قبل تنظیم شده اضافه بشه؟
  5. نه به این شکلی که شما میگید نیست من یک آدرس دارم =http://www.irbourse.com/market/Showins2.aspx?symbol میخوامماژولی مثل جستجو که وقتی کاربران کلمه ای وارد کردند و کلید ارسال رو زدند این آدرس به این شکل تغییر پیدا بکنه و در یک صفحه جدید نمایش داده بشه. کلمه در خواستی کاربران=http://www.irbourse.com/market/Showins2.aspx?symbol
  6. :13:دوستان کمک کنید خواهشان.
  7. دوستان لطفا راهنمایی نمایید.
  8. درسته ولی من میخوام کلماتی رو که در جستجو وارد میکنند در لینکی که از قبل تنظیم کردم قرار بگیره نه در سایت خودم جستجو کنه! راستش میخوام همین جستجوی نماد رو در سایت خودم قرار بدم و مثل همون سایت وقتی نمادی وارد شد نمایش بده میشه از همون کپی گرفت!
  9. یه سری به این سایت بزنید http://www.irbourse.com/ در سمت منوی چپ نوشته جستجوی نماد که با وارد کردن اسم نماد مثلا(اخابر)صفحه جدیدی باز میشه در همه نماد ها آدرس لینک تغییری نمیکونه و فقط کلمه در خواستی ما به اخر لینک صفحه باز شده اضافه میشه به همین راحتی!
  10. با سلام میخوام قسمتی مثل جستجو در سایتم قرار بدم که کاربر با وارد کردن یک کلمه و فشار کلید ارسال کلمه در خواستی کاربر رو در آخر لینک سایتی که از قبل تنظیم شده قرار بده و در یک صفحه جدید نمایش بده.مثلا من در قسمت جستجو وارد کردم جوملا در آخر لینک بنویسه جوملا و در یک صفحه جدید باز بشه.جوملاhttp://joomlaforum.ir/newthread.php?do=newthread&f=43
  11. با سلام یک ماژلی میخوام که در طول هر 12 ساعت 3 شماره به رقمی که از قبل تعیین شده اضافه کنه همچین چیزی وجود داره یا باید نوشت؟
  12. از راهنمایی اساتید واقعا ممنونم!:65d6a5d6s:
  13. سلام لطفا یه سری به سایتم بزنید www.borsbaz.ir در نوار کناری منوی بانک پاسارگاد رو مشاهده میکنید که در این ماژول که کاربر یک بار اطلاعات را وارد میکند یک بار دیگه هم باید تاییدش بکنه که باعث مشکلات زیادی برام شده و حالا یه سری به این لینک بزنید میخوام مازول پرداختم به این شکل باشه و بعد از وارد کردن اطلاعات مستقیم به بانک وصل بشه. http://www.blogskin.ir/pay/ لطفا دوستان کمک نمایند .
  14. با تشکر از راهنمایی همه دوستان محمد جان من میخوام کاربر ابتدا ثبت نام کنه .و اگر خواست عضو ویژه سایت بشه با انتخاب عضویت ویژه و وارد شدن با نام کاربری به قسمت انتخاب تعرفه ها بره و بعد از انتخاب یکی و کیلیک بر روی ادامه به بانک متصل بشه به همین راحتی .
  15. اقا محمد چه کسی این کار رو برام انجام میده منظورم نوشتن کامپوننت و ماژل هست؟:33: