lena

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

lena last won the day on سپتامبر 9 2013

lena had the most liked content!

اعتبار در انجمن

12 خوب

درباره lena

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    تهران

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1,377 بازدید کننده نمایه
  1. چقدر خوب و تمیز. با چی طراحی شده؟
  2. سلام باید در قسمت تنظیمات کلی زمان محلی روی تهران ست بشه. بعد از اون مطالب جدید با تاریخ درست ست میشن و مطالب قبلی رو هم ویرایش کنید و فیلد تاریخ انتشار و تاریخ ایجاد رو هم خالی کنید تا از وضعیت معلق بودن دربیاد.
  3. سلام زمانیکه شما یک افزونه جدید نصب میکنید ممکنه این خطارو دریافت کنید.بطور معمول این اتفاق زمانی میافته که شما بخواهید یه افزونه بزرگ نصب کنیدو لایه اف تی پی جوملای شما فعال باشه.به عنوان یه راه حل شما میتونید این قابلیت رو غیرفعال کنید از این مسیر : وارد کنترل پنل جوملا بشید.از منوی سایت-----تنظیمات کلی-----سربرگ سرور-----از بخش تنظیمات ftp را غیرفعال کنید. سپس دوباره سعی کنید افزونه موردنظرتون رو نصب کنید.
  4. وقتی وارد phpmyadmin شدید،از سمت چپ باید اول پایگاه داده با پسوند _db رو باز کنید دقت کنید همون پایگاه داده ای که استفاده می کنید باشه.از اونجا جدولی که انتهاش پسوند _extentions داره باید انتخاب کنید.از سمت راست سطری با عنوان plg_authentication_joomla وجود داره.بعد ادامه مراحل برید.
  5. سلام بعد نصب به مدیریت پلاگین ها برید و پلاگین هاشو اگر فعال نبود فعال کنید. بعد از اون وارد تنظیماتش شده و مجموعه هایی که میخواهید به طور خودکار در آنان نظردهی بیاد رو انتخاب میکنید. وارد سطح دسترسی اش میشید و دسترسی رو برای اعضا و یا تمام گروه ها تنظیم و ذخیره میکنید. حالا اگر مطلبی ارسال بشه خودکار در اون منتشر میشه.
  6. سلام قبل از غیر فعال کردن کش صفحه رو با ctrl+f5 رفرش کنید. اگر نشد برای غیر فعال کردن کش سایت ابتدا به مدیریت سایتتون وارد شوید. بعد از ورود به مدیریت از منوی "سایت" در بالای صفحه مدیریت، گزینه "تنظیمات اصلی" را انتخاب کنید، بعد گزینه "سیستم" را انتخاب کنید و سپس در گزینه "تنظیمات ذخیره ساز"گزینه "خاموش-ذخیره سازی غیرفعال" را انتخاب کنید و ذخیره را در بالای صفحه کلیک کنید.
  7. سلام وارد cpanel بشید. در بخش database وارد phpmyadmin بشید. از پنل سمت چپ روی علامت + پایگاه دادتون کلیک کنید تا جدول هارو نمایش بده.جدولی که در انتهای اون پسوند _extensions داره رو باز کنید. از سمت راست سطری با عنوان plg_authentication_joomla که دیدی روی علامت مداد سمت چپش کلیک کنید. در ستون enabled مقدار اون رو به 1 تغییر بدید. از پاین روی Go کلیک کنید.
  8. سلام بستگی داره به انتخاب خودتون .برای حذف این صفحات اگر می خواهید که موتورهای جستجو از متاتگ های جدید که تعریف کردید استفاده کنند، از delete استفاده کنید در غیراینصورت از purge استفاده کنید تا از متاتگ های قدیمی استفاده بشه.
  9. سلام فرمت gip خروجی برنامه ghost installer هست. با استفاده از این برنامه شما می توانید نصب و راه اندازی یک نرم افزار را کنترل کنید به اضافه یکسری تنظیمات مربوط به رجیستری که با این نرم افزار می شود ایجاد کرد. بنابراین به احتمال زیاد منظور از فایل gip برای ایجاد فایل های فلش، فرمت gif بوده است که یک فرمت رایج تولید تصاویر متحرک می باشد.
  10. سلام دکمه delete باعث می شود همه sef urlها به همراه متاتگ هاشون از db حذف شوند بشرطیکه قفل نباشند،ولی دکمه purge باعث حذف sef urlها نمی شوند و فقط اونها رو به سطل زباله منتقل می کند و متاتگ ها همپنان باقی می مونند و زمانیکه وب سایت شما در موتورهای جستجو سرچ میشن از همون متاتگ های قدیمی استفاده می شود.
  11. سلام شما اول باید پلاگین helix نصب کنید.از این مسیر دانلود کنید: Helix Framework
  12. ایرانی*ها و فضای وب ( یه آمار جالب ) براساس یک نظرسنجی از 800 نفر که در ایران زندگی می*کنند و فرم*های نظرسنجی رو در بازه زمانی 24 تا 30 دسامبر پر کرده*اند، رفتار ایرانیها در فضای وب تا حدودی مشخص شد. * کدام سرویس ایمیل ؟ 63% از ایرانی*ها ایمیل یاهو را به فضاهای دیگر نامه*های الکترونیکی ترجیح میدن. این در حالیه که 32% جی*میل و فقط 2% هات*میل را دوست دارن. * روزانه چه زمانی را در ایمیل*؟ فقط 32% از افراد روزانه کمتر از 30 دقیقه رو صرف چک کردن ایمیل*شان می*کنند. 69% کمتر از 2 ساعت در روز، 18% بین 2 تا 4 ساعت در روز و 13% بیشتر از 5 ساعت در روز رو در فضای ایمیل*شان می*گذرونن. * در گوگل چه می*کنند؟ 53% از سرویس "ترجمه" گوگل استفاده می*کنند. 42% از سرویس تصاویر، 33% از سرویس اخبار، 32% از سرویس نقشه، 22% از سرویس کتاب، 18% از سرویس یوتیوب و 14% از سرویس گروه*ها استفاده می*کنند. * چقدر به امنیت اینترنت اهمیت می*دهند؟ 3/2 معتقدند که امنیت اینترنت "مهم*ترین مساله" برای حفاظت از کامپیوترهای*شان از هک اینترنتیه. پس فقط 16% فکر می*کنند که حتما قربانی هک خواهند بود. * از چه نرم*افزارهای آنتی ویروسی استفاده می*کنند؟ 48% از کاربران ایرانی از آنتی ویروس nod32، 18% از کسپرسکی، 9% از mse، 6% از نورتون، 6% از مک*آفی و 3% از avg استفاده می*کنند. * کاربران ایرانی از چه طریقی پرداخت آنلاین می*کنند؟ 44% از طریق کارت اعتباری، 28% از طریق پرداخت هنگام تحویل، 13% از طریق کارت*های از پیش*پرداخت شده، 7% از طریق پی*پاد (پرداخت امن پاسارگاد) و 3% از طریق پیامک/ موبایل خرید اینترنتی می*کنند. * چه سرویس*های آنلاینی را دوست دارند؟ 70% سرویس*های آنلاینی را ترجیح می*دهند که در ابتدا کاربران به صورت رایگان در آن ثبت*نام می*کنند، اما برای دریافت قابلیت*های بیشتر باید هزینه* بپردازند. * چه وب*سایت*هایی را ترجیح می*دهند؟ اگر قرار باشه کاربران همین فردا یک وب*سایت راه بیندازند، اول از موارد زیر شروع خواهند کرد: 44% وبلاگ/ وب*سایت شخصی، 33% فروشگاه آنلاین، 27% وب*سایت مربوط به شرکت 3/2 ایرانی*ها سایت*های فارسی را ترجیح میدن و 3/1 انگلیسی رو ترجیح میدن. نهایتا انتخاب وب*سایت*ها توسط کاربران بستگی داره به 34% سرعت و امنیت و 33% طراحی و قابلیت*ها اگر یک وب*سایت به چند زبان در دسترس کاربران باشد، 70% زبان فارسی را ترجیح میدن در حالی که 28% زبان انگلیسی رو ترجیح میدن. 40% کاربران معتقدن که داشتن یک محصول به زبان فاسی مساله خیلی مهمی نیست، اما 32% فکر می*کنند که خیلی مهمه. * مهارت ایرانی*ها در ساخت وب*سایت در چه سطحیه؟ 51% مهارت*های html ابتدایی، متوسط و در حد حرفه*ای دارند و 41% غیر فنی هستند. " این بررسی توسط شرکت "چی* می*گی" تهیه شده که اولی ن پنل مطالعات آنلاین در ایرانه "
  13. http://joomlaforum.ir/showthread.php/11258-%D8%A8%D9%87%D9%85-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%85-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88%D9%86%D9%86%D8%AA-sh404sef
  14. سلام لینک دانلود آموزش کامل کار با افزونه قدرتمند سئو جوملا sh404sef sh404sef دانلود ● آپلود سنتر انجمن جوملای ایران