mahshid1366

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره mahshid1366

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. شما بدون هیچ کامپونتی می توانید به راحتی صفحه 404 اختصاصی برای وب سایت خود با روش زیر ایجاد نمایید: 1- ایجاد یک مطلب با توضیحات زیر برای نمایش در صفحات 404 (1- عنوان را error 404 page بگذارید این عنوان صفحه ای است که کاربربه آن هدایت میشود 2- نام مستعار آدرس لینکی است که برای این صفحه ایجاد میشود دقت بفرمایید که حتما نام مستعار را بر روی 404 بگذارید 3- مجموعه مورد نظر خود را انتخاب نمایید این مجموعه میتواند دسته بندی نشده بوده و یا مجموعه ای دلخواه بسازید و مطلب خود را در آن قرار دهید. 4- تصویری که تمایل دارید تا در صفحه 404 نمایش داده شود را در ویرایشگر وارد نمایید 5- از تب سمت چپ این صفحه در تنظیمات توضیحات کلی (تنظیمات متا) قسمت روبوتها را کلیک نمایید و گزینه بدون فهرست،بدون پیروی یا(no index،نامرتبط) را انتخاب نمایید. ). 2- در این مرحله یک منو مخفی ایجاد نمایید و سپس درون این منو یک گزینه منو ایجاد نمایید که از نوع مطلب باشد. منو مخفی منوی است که در هیچ جای سایت نمایش داده نشود. در سمت راست منو: 1- نوع گزینه منو که باید مطلب باشد (مطلب 404 که ساختیم) 2 - عنوان منو که Error 404 page باید قرار دهید 3- نام مسعار منو 404 قرار میگیرد 4- پس از انتخاب مطلب لینک این منو برای شما ایجاد میشود که آن را کپی نمایید و در جایی نگه دارید این لینک در آینده مورد نیاز ما خواهد شد . 3- حال به هاست خود روید و وارد پوشه templates شوید حال وارد پوشه قالب خود شوید در صورتی که در این پوشه فایلی به نام error.php وجود داشته باشد که آن را باید ویرایش نمایش نمایید و اگر هم وجود نداشت که یک فایل با این نام در روت قالب ایجاد نمایید محتوای این فایل باید به شکل زیر باشد 1. <?php defined( '_JEXEC' ) or die( 'Restricted access'); if ($this->error->getCode() == 404) { header('Location: /لینک صفحه 404 که ایجاد نموده اید'); exit; } در قسمت لینک صفحه 404 آدرس لینک منویی که قبلا در گام چهارم گفته بودیم در جایی نگه دارید کپی نمایید مثال : 1. Location:/index.php?option=com_content&view=category&id=16&Itemid=54 برای جوملا 3.0 باید کد ها به روش زیر باشد 1. if ($this->error->code == 404) { header('Location: /لینک صفحه 404 که ایجاد نموده اید'); exit; } --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- توجه نمایید که در برخی قالب ها ممکن است فقط خط زیر نوشته شده باشد: // no direct access defined('_JEXEC') or die('Restricted access'); که در این صورت با خط زیر را به صورت دستی اضافه نمایید. if ($this->error->getCode() == 404) { header('Location:/404'); exit; } 404/ در این قسمت لینک همان صفحه منوی 404 ای است که ساخته اید. ('Location:/404') امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.
  2. سلام دوستان من یک پلاگین برای جوملا می خواستم مثل پلاگین Ribbon Panel WordPress Plugin که البته این پلاگین مربوط به ورد پرس می باشد. نمونه سایت: http://codecanyon.net/item/ribbon-panel-wordpress-plugin/full_screen_preview/7127735
  3. با سلام بنده هم از این سایت اسلایدر و هم تب سازش را استفاده می کنم خیلی هم راضی هستم فقط یک مشکلی دارم و آن هم این است که لینک صفحه با کلیک بر روی هر اسلاید یا تب تغییر می کند چه کار میشود کرد که لینک صفحه همان لینک اول بماند؟