azadiphone

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره azadiphone

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. اينطور كه من متوجه شدم مسئول به پرداخت اشراف كامل داره روي جوم شاپ و افزونه تجاري درگاه ملت آن(جالبه حتي نام برنامه نويسش را هم ميداند)، اما آنها كاري به كار نحوه فروش در فروشگاه ندارند و فقط ميگويند قانون ماست كه در برگشت بايد كد تراكنش به همراه مبلغ پرداختي نشان داده شود و بعد از آن ما هر جايي و هر طور كه بخواهيم ميتوانيم خريدار را هدايت كنيم به فاكتور تاييد شده يا نشده پرداخت. اصلا به شماره فاكتور و يا تمايل مشري كاري ندارند و «فقط ميخواهند مشتري بداند و به رويتش برسد» كه با «فلان كد تراكنش» از بانك، اين پرداخت يا انتقال وجه انجامش در بايگاني بانك ثبت شده تا اگر احيانا مشتري به مشكلي برخورد كرد به كمك آن كد بتواند در به پرداخت آن تراكنش را پيگيري كند.
  2. دقيقا در همين مرحله است كه مسئول به پرداخت گير سه پيچه داده است كه بايد به همراه شماره فاكتور مبلغ پرداخت شده كدپيگيري نير به كاربر نمايش داده شود. البته زماني كه افزونه را داشتم خريداري ميكردم يكي از آپشنها و امتيازهايي كه مسئول فروش برمي شمارد، همين تاكيد بر نمايش كدپيگيري است كه متاسفانه همانطور كه گفتم پس از فروش آن و در زمان پشتيباني به من گفته شد كه در جوم شاپينك اين كد به نمايش در نمي آيد! و اين درصورتي بود كه در زمان خريد تاكيد كرده بودم كه ميخواهم آنرا براي جوم شاپ استفاده كنم!
  3. منظور شما اين است كه با توجه به گفته نويسنده افزونه كه گفته اند كدپيگيري در جوم شاپينگ نمايش داده نميشه! آيا براي درگاه شما در برگشت كدپيگيري را به خريدار نمايش مي دهد!!!؟ اگر اينطور است آيا تنظيم خاصي انجام داده ايد كه اين امر برخلاف آنچه نويسنده برنامه با پشتيباني تلفني خودشان به من اعلام كردند براي شما بطور خاص انجام مي پذيرد؟؟؟! يا مسئول بانك بنا به دلايلي از عدم نمايش اين كد در سايت شما چشم پوشي كرده و يا اينكه ترفند خاصي براي اكتيو شدن اكانت ملت انجام داده ايد و بعد كه درگاهتان اكتيو شد و به قول معروف خرتان كه از پل گذشت آنگاه از همين افزونه بدون نمايش كدپيگيري به كاربر در حال استفاده مي باشيد!؟ كه در اين صورت لطف كرده يك راهنمايي كوچك هم به من بدهيد تا از اين مرحله اكتيو شدن اكانت عبور كنم و بعد بقيه اش حل است
  4. خسته نباشيد دوستان عرض شود كه من براي فروشگاه خودم همين پكيج افزونه بانك ملت از پي سي جوملا خريدم و نصب هم شد ولي وقتي مسئول بانك ملت تست را براي اكتيوكردن درگاه انجام داد گفت كه اين اتصال در برگشت مشكل داره و كدپيگيري را به خريدار نشان نميده. موضوع را با برنامه نويس افزونه در ميان گذاشتم(فكر ميكنم آقاي طالبي باشند) ايشان فرمودند كه اين مشكل جوم شاپينگ كه كد پيگيري را نشان نميده و افزونه مشكلي نداره!!! در نهايت اينكه به نظر ميرسد افزونه تجاري هم بدرد جوم شاپينگ نمي خورد!. اگر دوستان راه حلي به نظرشان ميرسد لطفا اعلام كنند چون به پرداخت اين افزونه را قبول نكرد و اكانت درگاه ما كماكان غير فعال باقي مانده...
  5. اين تذكر فارسي نويسي چرا به اولي داده ميشه ولي به دومي نه!؟
  6. ميخواهم در اولين پستم دقيق بزنم وسط خال! احتمالا منظور از هلو آن جناب وزير بهداشت سابق كه نيست!؟ اگر هست پس قطعا ميخواهيد هسته اين هلوي نانازي را جاي هسته اصلي جوملا زورچپان خلق الله جهان كنيد! عجب جوملايي بشه اين جوملا بخصوص كه يك كامپوننت سركوچه طرف هم بهش اضافه كنيد تا در اين اوضاع خوب اقتصادي كه (همه چي آرومه ، ما چقدر خوشبختيم) ملت يه حالي با ارزوني بكنند و ديگه مجبور نباشند به سر ه كوچه ي اين و اون سرك بكشند! به قول بعضيها: چرا كه نه! وقتي ميتوانيم با كيك زرد جهاني بشيم (طوري كه هنوز نتوانيم يك لامپ 40 وات را با آن روشن كنيم ولي بجاش شاخص جهاني قيمت پايه هر سهم مرغ ايراني تخم طلا را در بازارهاي بورس جهان به عرش برسانيم)، پس با هولوي جوملايي هم ميتوانيم دستي بر سر و گوش جهانيان بكشيم. فقط خدا آخر و عاقبت اين يكي را بخير كنه! همين روزاست كه سرو كله اين يارو ويروس اسكاسنت توي كامپيوتر جناب حجت خان و سايتهاي جوملايي ايران باز بشه!