استودیو

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره استودیو

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. دوستان اگر کسی با بخش ویدیویی Widgetkit کار شده برای ما شسته و رفته بگن چه جوری یک ویدیو را اپلود کرده و توسط این افزونه روی سایت نمایش دهیم ممنون میشم دوستان راهنمایی جامع تر کنند از انگلیسیش که زیاد حالیمون نشد .
  2. اگه بتونید طراحی کنید که چه عالی حالا قیمت و تعرفتون را پیام خصوصی کنید و یه سایت و یا یه شماره تماس هم بدین
  3. بله فعاله اما چرا منظورتون از این گزینه چیست
  4. دوستان من نیاز به مازولی دارم که بصورت ثابت در کنار های سایت بصورت کادر مورب نمایش داده بشه که با کلیک کردن یکسری مطالب و لینک و یا عکسی که قراره چیزی را لینک بدیم بشه توش جا داد . مثلا من می خوام ارتباط انلاین با مدیر و شماره حسابهای و یا نحوه خریدو داخل این کادر جا بدم که این مطالب در صورتی که کاربر کلیک کنه کشویی باز شده و این مطالب نمایش داده بشه اگر مازول خاصی هست تجاری و غیر تجاری دوستان سراغ دارند برای ما بگند .
  5. انوقت چه جوری و از کجا بریم میشه یه توضیح کوچولو بدید چون توی تنظیمات مطالب من تست کردم گزینه های انتشار روشنه اما عمل نمی کنه
  6. حل کردم مربوط به کش نبود - نمی دونم چرا وقتی برای درج و یا اصلاح مطلبی می رفتم گزینه تاریخ انتشار خاموش بود و مطلب ذخیره نمی شد با بروز کردن تارخ انتشار مطالب مشکل فعلا حل شد اما چرا زمانبندی انتشار مطلب خودبخود خاموش شده و بایستی با دست مجدد تاریخ بدیم تا مطلب انتشار پیدا کنه این کی می دونه !!!
  7. سلام دوستان امیدورام حداقل کسی باشه تا بطور دقیق به سوالات جواب بده مشکل ما اینه از یکی از قالبهای فارسی شده استفاده می کنم اما جدیدا ایرادی که پیدا کرده این بوده که وقتی می رویم در مطالب و یا ماژول متنی را تغییر یا اضافه کنیم تا انتشار یابد اصلا عمل نکرده و مطلب ذخیره نمی شود . همه کار کردم لاینسس را عوض کردم . قالب خارجی را جایگزین کردم - مرورگر را ارتقا دادم - از مرورگرهای مختلف استفاده کردم - جوملا را بازسازی کردم هر کاری که بگید کردیم اما نمی دونیم چرا مطلب را نمی زاره تغییر یا انتشار کنیم و صفحه سفید می شه اگر میشه دوستان راهنمایی کامل انجام دهند .