salim63

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره salim63

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام اتفاقی نیفتاد!
  2. سلام آره پایگاه داده قبلی رو پاک می کردم. هر دو نسخه اصلی و فروم رو که نصب می کنم همین اتفاق می افته و بعد از ساخت منو ها و حتی ایجاد مطلب جدید و زدن گزینه انتشار هیچ چیزی تو صفحه سایتم دیده نمیشه!
  3. البته در قسمت پایگاه داده این سه خطا را نشون می داد که نمی دونم مهمه یا نه! اخطار. پایگاه داده شما بروز نیست جدول 'knwkr_redirect_links' ایندکس 'hits' ندارد (از فایل 2.5.5.sql) جدول 'knwkr_users' ایندکس 'lastResetTime' ندارد (از فایل 2.5.5.sql) جدول 'knwkr_users' ایندکس 'resetCount' ندارد (از فایل 2.5.5.sql)
  4. من اول از سایت اصلی جوملا برنامه رو دانلود و نصب کردم. بعد از اینکه هیچ چیزی رو تو سایت نشون نمی داد اومدن آخرین ورژن یعنی 2.5.18 رو از همین فروم دانلود و نصب کردم که بازم نشد! پلاگین و ماژول نصب شده ای ندارم و گزینه دو و 3 رو به خاطر تازه وارد بودن نفهمیدم! ممنون
  5. ممنون زدم چیزی نمایش نداد. البته نمایش خطاها جای به خصوصی نشون داده میشه؟
  6. با سلام بنده بعد از اینکه جوملا را در هاست آپلود و نصب کردم شروع به ایجاد منو و مطلب کردم. (طبق آموزش این فروم). ولی با ورود به صفحه سایت هیچ گونه مطلبی نمایش داده نمیشه و صفحه سفیده! البته فقط فوتر جوملا را میشه دید! لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
  7. سلام دوستان من وقتی میخوام جوملا را در هاست نصب کنم گزینه ای برای نصب نمیاد! لطفا راهنمایی بفرمایید.ممنون
  8. ممنون از پاسخ تان گزینه اول رو رعایت می کنم ولی هیچ چیزی از گزینه دوم شما به دلیل تازه کار بودن نفهمیدم!
  9. احساس می کنم ورژن های جدید جوملا دچار اشکالاتی است که در لوکال نصب نمیشه! الان من تونستم ورژن 2.5 را راحت نصب کنم!!
  10. با سلام خدمت دوستان عزیز بنده در نصب جوملا نسخه 3.2.1 در لوکال به مشکل برخوردم. در مرحله نصب دیتابیس گیر می کند و جلوتر نمی رود! تمام را حل هایی را که در جاهای مختلف پیشنهاد داده بودند را امتحان کردم ولی نشد. حتی نسخه های قدیمی تر را نیز تست کردم که دقیقا در همین مرحله گیر می کرد! لطفا راهنمایی بفرمایید. از نرم افزار xAMPP نسخه نهایی استفاده می کنم.