pesar

کاربران اخراجی
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره pesar

  • درجه
    اخراج شده
  • تاریخ تولد
  1. همه ی کارهایی را که گفته بودین انجام دادم . یعنی هم configuration.php را ویرایش کردم و هم در phpmyadmin دیتابیس قبلی را آپلود کردم. ولی متاسفانه با پیغام ارور 500 مواجه شدم ! زده بود که سایت programming error داره و فکر کنم بخاطر اینه که "مسیر دیتابیسهای" قدیمی و جدید شاید با هم تفاوت "نام" داشته باشن. که البته برای این منظور هم باز هم ویرایش را ادامه دادم و توی همون فایل configuration.php مسیرها را اصلاح کردم ولی بازم مشکل حل نشد. ببینین ,سایت جدیدی را که به عنوان هاست انتخاب کردم , نام دیتابیسش با حرف u شروع میشه. مثلا اینجوریه : u123456789 ولی سایت قبلی ای که دیتابیس را از اون اکسپورت کردم به این صورته نام دیتابیسش : a123456789 حالا حتی با اصلاح کردن نام ها , باز هم همون ارور را میگیرم. دیگه الان خیلی کلافه شدم. دوستان به من بیچاره ی درمانده کمک کنن !
  2. حالا این فایل configuration توی کدوم مسیره ؟ هر چی گشتم فایلی به این نام پیدا نکردم. (از جوملای 2.5 استفاده میکنم و نمیدونم این فایل توی کدوم پوشه قرار داره).
  3. فایل confi منظورت همین فایل config.web هستش که در بین فایلهای سایتمه ؟ اینم بگو که کدوم پارامترها را باید داخلش تغییر بدم. و دوم اینکه آیا نیازی هست که پارامترهای درون فایل Sql اکسپورت شده از سایت اول را هم تغییر بدم یا تغییر فایل کانفیگ کفایت میکنه ؟
  4. آقا صابر عزیز ممنون از پاسخ داداش عزیزم. اما مسئله اینجاست که به هاست دوم گفتم ریستور بکنه و گفت که خودتون باید اینکارو بکنین. حالا میخوام از شما بپرسم ریستور چیه؟ آیا باید متغیرهای php admin را هم در بک آپ Sql تغییر بدم به نام دامنه ی جدید ؟
  5. ریستور کردن چیه؟ خودم میتونم توی دامین و هاست جدید انجامش بدم؟ فکر نمیکنم همه ی وبسایتها قابلیت ریستور کردن و تغییر نام دیتابیس و کانفیگور کردن آنرا با نام دامنه ی جدید داشته باشن.
  6. درود. من از هاستینگ سایتم راضی نیستم و میخوام فایلهای سایت قبلی ام را در هاست جدید آپلود کنم و کلا به هاست جدید نقل مکان کنم و از طرفی دامین آن را هم تغییر بدم.(چون دامین جدید خریدم). اما مشکل اینجاست که به هر حال بخاطر اینکه محتوای سایتم با نام دیتابیس سایت قبلیم روی اون هاست ست شده بود , حالا نمیدونم باید چه تغییراتی در نام دیتابیس (یا محتوای دیتابیس) یدم تا بتونم سایت جدیدم را در هاستی دیگر و با دامنه جدید نصب کنم. لطفا راهنمایی بفرمایید.