haghighi251

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره haghighi251

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. کسی نیست تو اینجمن تخصصی ! دو خط کد به ما بده کارمون راه بیافته ؟
  2. سلام ... بنده دارم یه پلاگین مینویسم برای انتقال جوملا به ورد پرس.پلاگین های آماده اصلا به کارم نمیاد و به دردم هم نمیخوره.همه کارها انجام شده فقط نمیدونم تو جوملا 2.5 چجوری باید تصاویر مربوط به هر پست رو به دست بیارم ؟!!! من تو ودپرس پلاگینم رو نوشتم پس دقت بفرمایید که کدی که معرفی میکنید کد های جوملایی نباشه و در واقع کد دست نویس خودتون باشه تا من بتونم از وردپرس اجراشون کنم و خروجی بگیرم.اصلا هم آشنایی با جوملا و توابعش ندارم .
  3. سلام ... ظاهرا شما متوجه منظور بنده نشدید.به هر حال هر برنامه نویس نوپایی هم میدونه که تصویر خودش دردیتابیس ذخیره نمیشه و آدرسش ذخیره میشه .جمله دوم هم دیگه هر فرد غیر برنامه نویسی هم میدونه اون رو چونکه تصویر نمیاد تو فولدر فرضا فایل های صوتی که قرار نمیگیره. سوالم رو جور دیگه ای مطرح میکنم.میخوام بدونم اگه بخوام یه کد php بنویسم که پست شماره 1 رو وقتی داره از جدول content میبره برای جدول مربوطه توی وردپرس ،آدرس عکس مربوط به این پست جوملا رو چطوری باید به دست بیارم و تو دیتابیس ذخیره کنم؟! کد بالا رو نوشتم و فقط انتقال تصئیرش باید انجام بشه.نمیدونم تصویره مطلب رو چجوری باید با php بگیرم !
  4. با سلام ... من ورد پرس کار هستم و دقیقا نمیدونم سایتی که الان مال مشتری من هستش نسخه جوملاش چیه.لطفا اگر با دیدن سایتم متوجه شدید که نسخه جوملاش 2 یا 1.5 هستش مدیران محترم خودشون این مطلب رو به انجمن مربوطه منتقل کنن.آدرس وب سایت هم هستش خانه پزشکی و سلامت ایرانیان | روانشناسی | طب روم و اما سوال بنده این هست.در صفحه اول برای هر مطلب تصویری در نظر گرفته شده است.مصلما مکان این تصویر ها در دیتابیس ذخیره شدن.اما من نمیتونم بفهمم که تصویر مربوط به هر پست رو باید از کدوم جدول و از کدوم فیلدش بخونم.به عنوان مثال در صفحه اول مطلب "مکان های بسیار خطرناک برای ابتلا به بیماری" زیرش تصویری وجود داره که مربوط به آشغال هستش.خب من این مطلب رو با یک کد php منتقلش کردم به وردپرسم اما نمیدونم که تصویرش کجا در دیتابیس وجود داره.لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر ...