SEO Artist

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    165
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

15 خوب

درباره SEO Artist

  • درجه
    جوملا کار
  • تاریخ تولد

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    تهران
  • تلگرام
    http://facebook.com/turandesigners
  • شغل
    طراح وب سایت، بازاریاب الکترونیک
  1. درود مشکلی نداره، ولی اگه قالب جدیدتون از لحاظ w3c (از لحاظ کد نویسی) معتبر باشه می تونه تاثیر مثبتی در سئو داشته باشه.
  2. درود ببینید هر دوی این سیستم های مدیریت محتوا قدرتمندند ولی برای این که کدامیک را انتخاب کنید مقاله : مقایسه سیستم های مدیریت محتوا رو مشاهده کنید.
  3. درود برای اینکه بتونید index صفحات سایتتون رو ببینید، آدرس سایتتون به این شکل در سرچ گوگل وارد کنید: site: Example Domain برای اینکه بتونید تاریخ crawl صفحات سایتتون رو ببینید، آدرس سایتتون به شکل قبل در گوگل وارد کنید، و با آمدن نتایج جستجو در کنار هر لینک بر روی فلش سبز رنگ کلیک کنید و گزینه cached رو بزنید و یا آدرس سایت رو به این شکل وارد کنید: cache: Example Domain
  4. ببنید به نظر من استفاده از adwords گوگل بی فایدس چون لینکهاش ایلتره! و به علاوه هزینه های سنگینی باید براش پرداخت بشه
  5. درود ببینید همونطور که دوستمون گفتن اصل محتواست، اگه این سئو کار، سئو کار حرفه ای باشه رو محتوای سایت کار می کنه و یک محتوای خوب باید محتوایی باشه که کپی نباشه،*معتبر باشه، کاربر پسند باشه،* طوری باشه که کاربران براش لینک بسازن. و یا این که این سئو کار روی شبکه های اجتماعی کار کنه که بازدید سایت شما رو ببره بالا.
  6. درود به منوی اصلی ربطی نداره، باید فقط Title همون صفحه رو از بخش مقالات عوض کنید، و این که به این زودی ها تغییر نمی کنه، معمولا یک هفته طول می کشه تا گوگل دوباره صفحه رو Index کنه و تغییرات اعمال شه. ولی می تونید در Search Console یا Webmaster Tools از طریق Fetch as Google درخواست Index بدین و امکانش هست که سریع تر انجام بشه، و یا این که نه، به هر حال بستگی به گوگل داره.
  7. ببنید من با وب سایت W3C چک کردم: W3C Link Checker: http://www.aminbzh.ir/ ارروری که می ده: Can't check links: Error decoding document at <http://www.aminbzh.ir/>, Content-Type 'text/html; charset=utf-8', Content-Encoding 'gzip', content charset 'UTF-8': 'Can't gunzip content: Header Error: Bad Magic at /usr/share/perl5/HTTP/Message.pm line 305. '. مربوط به cPanel شماست.
  8. مشکل از cPanel هُست وب سایتتونه، با پشتیبانی تماس بگیرید.
  9. شما فکر می کنید چون نوشته "کد های ریدیرکت در این قسمت قرار بدید" مشکل داره؟ هیچ ارتباطی نداره، شما می تونید بالا یا پایین خط های کامنت هم کدتون رو قرار بدید.
  10. درود شما می خواین سایتتون هم با و هم بدون www باز شه یا فقط ی***ون باز شه؟ دوست عزیز این سه خط کامنتن، این کد ها هیچ تاثیری ندارن.
  11. درود آدرس سایت رو بدید تا بررسی شه.
  12. نه به هیچ وجه، همونطور که دوست عزیزمون هم گفتن نباید برش گردونید، اگه این کار رو بکنید شما عملا به گوگل اعلام می کنید که نباید به عکس های شما دسترسی داشته باشه و این برای سئو سایت شما بده.
  13. درست شد، ولی چون سایت شما کش می کنه، پیغام بلاک رو می ده، برای این که خودتون مطمئن شید درست شده : تو Webmaster Tools بخش robots.txt Tester لینک یکی از فایل های css یا js و ... رو وارد کنید و Test رو بزنید، اگر پیغام Allowed رو داد درست شده.
  14. درود به دلیل این که شما Viewport رو ست نکردی، Viewport پیش فرض باید به این صورت باشه: <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">
  15. دوست عزیز سایت ایشون Mobile-Friendly و تو Mobile-Friendly Test تستش کردم!