hamidnpc

کاربران اخراجی
  • تعداد ارسال ها

    520
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    2

hamidnpc last won the day on آگوست 30 2012

hamidnpc had the most liked content!

اعتبار در انجمن

14 خوب

درباره hamidnpc

  • درجه
    اخراج شده
  • تاریخ تولد

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    تهران
  • علاقه مندی ها
    طراحی قالب
  1. سلام دوستان، اینم دومین پلاگین اختصاصی ارس دیزاین! همون جور از که از اسمش پیدا هست برای ایجاد افکت های Css3 بدون دخالت هیچ گونه اسکریپت اضافی مثل جی کوئری یا موتولز هست.اساس کار این پلاگین بر پایه ی انتخاب سلکتور مورد نظر شما هست. بدین گونه که شما توی تنظیمات پلاگین اول سلکتور خودتون را که میتونه هم id و هم class باشه ، وارد کنین و از افکت های آماده ی داخل پلاگین استفاده می فرمایید.نکته جالب و قابل توجه این هست ، که داخل این پلاگین 8 نوع افکت وجود داره که میتونین آن ها را کاملا ویرایش کنید. مثلا ما افکت پلاروید را داریم که میتونین رنگ بک گراند را با انتخاب گر رنگ عوض کنین ، میزان سایه در هاور و حالت اصلی و میزان چرخش در حالت اصلی وهاور و... را انتخاب فرمایید. در کل پلاگینی هست که واقعا میتونه به زیبا کردن سایت و داینامیک کردن نوشته ها و عکس ها کمک کند. لیکن سعی کردیم که هیچ گونه محدودیتی در آن نگذاریم ، هر چند این نسخه رایگان و تنظیمات نسبتا ساده ای نسبت به نسخه حرفه ای آن دارد.همچنین سعی داشتیم چندین نوع افکت های جی کوئری به آن اضافه کنیم، که آن ها در پلاگین های مجزا منتشر خواهند شد قابلیت ها: اختصاصی ارس دیزاین ، کد نویسی از پایه توسط تیم برنامه نویسی نصب آسان و استفاده ی آسان مناسب برای مبتدیان جوملایی قابلیت اختصاص class(.) و id (#) دارای استایل اختصاصی مدیریت پلاگین بسیار سبک و سنگین نکردن سایت فقط و فقط css3 ( هیچ گونه جی کوئری یا موتولزی استفاده نشده است) دارای افکت های: پلاروید،زوم، شفافیت ،بازتاب،چرخاندن، انواع فیلتر های رنگی و سیاه و سفید، انواع قاب و گرد کردن عکس ها دارای افکت فیلتر های css3 که خود به 5 افکت ، سیاه سفید ، قهوه ای ، محو کردن،تیره گی، معکوس کردن تقسیم می شود دارای تنظیمات انتخاب گر افکت انتقال یا transition دارای انتخاب گر رنگ دارای فیلد برای سفارشی سازی کلیه افکت ها دارای 8 نوع قاب :نقطه ای،نقطه ای بزرگ تر،خط ساده، 2 خط ساده، 3بعدی،3 بعدی لبه دار،3 بعدی لبه دار به سمت بیرون و درون سازگار با اکثر مرورگر ها کاملا رایگان لینک دانلود این پلاگین 753 خط کد فقط xml و php داره.:37:
  2. مهندس كي كپي كرده؟ بگو خودم با حجت ميريم پيشش
  3. فقط فقط فقط فقط فقط فقط وارپ!
  4. لینک جوملا جهانی: http://extensions.joomla.org/extensions/core-enhancements/file-management/2630
  5. دوست گل لطفا پیغام خصوصی کنید!
  6. نسخه اورجینالش ببین برای 1.5 زده یا نه؟؟؟:37::37::37: extplorer
  7. برخورد خطرناک نبود! دوستانه عرض کردم! بسته را هم ببند!
  8. اين قالب را كي طراحي كرده؟
  9. شما نبايد با توجه به نظر خود كپي رايت را بشكانيد! اين انجمن مدير داره و قوانين محكم كه از كپي رايت پشتيباني مي كند! مي دونيد اگر شركت جوملا آرت به صورت اتفاقي به اين انجمن بياد و ببينه قالب هاشو دارن رايگان ميدن چه فكري مي كنه؟
  10. جالبه !خیلی جالبه! بازدید روزانه شما چه قدر هست؟ میشه آدرس بدین؟
  11. بله این درسته آقای طالبی. فعلی وی بیلتن ساختارش خیلی با جوملا فرق داره! شما این انجمن را 1.5 است تاسیس کردین و محبوب شده در گوگل ! ولی وب سایت های تازه تاسیس تازه اون هم با جوملا کار سختی هست!!!! به طور مثال شما تو وب سایت p30doctor خودتان یک مطلب قرار دهید تا ببینیم زود در گوگل می آید یا نه!
  12. من هم وردپرس را پیشنهاد میکنم! ولی با کامپوننت زوو و... هم میشه دانلود سنتر راه انداخت!
  13. خیر چنین چیزی به نظر بنده در هیچ سایت جوملایی امکان نداره! اگر این امکان وجود داره برای وبلاگ ها بیشتر هست! علتش هم تا حدودی معلوم است! به خاطر شناخته شدن سرویس دهنده وبلاگ در گوگل می باشد
  14. نام خاصی ندارد . این جور افزونه های خیلی زیادن ! در مرکزافزونه های جوملا دنبالش بگردین!