hamoonhadizad

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره hamoonhadizad

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. معمولا این مشکل توی مدیریت کاربران و سطوح دسترسی حل میشه. اگر نشد، لینک بدید تا بررسی کنیم.
  2. حتما ورژن پلاگین و جوملا همخوانی ندارند. من هم قبلا چنین مشکلی داشتم. با یک ورژن دیگه امتحان کردم جواب داد.
  3. می تونید حتی از jQuery noconflict استفاده کنید.
  4. دوست عزیز، این صفحه شما یک ابزار جاوا اسکریپتی است. اگر می خواهید از لحاظ عملکرد این "ماشین حساب" در جوملا جواب بگیرید، کافی است پس از نصب جوملا، یک صقحه ایجاد کنید و سپس در قسمت مطلب، محتویات این جاوا اسکریپت را اضافه کنید. پیشنهاد می کنم کل بلوک <div align="center"> را توی مطلب paste کنید. قاعدتا باید اجرا شود. اما اگر گرافک صفحه مد نظر شماست، باید css جوملا را دستکاری کنید تا شبیه به صفحه مورد نظر شود.
  5. وقتی ماژول مورد نظر رو پیدا کردید، روی ویرایش کلیک کنید. اینجا می تونید هم وضعیت انتشار رو تغییر بدید. و هم می تونید موقعیتی که نمایش داده میشه رو تعیین کنید.
  6. قالب ها معمولا می بایست بصورت دستی ویرایش شوند. یعنی فایل template.css و همچنین default.php رو باید دستکاری کنید.
  7. ببخشید که باعث سردرگمی شما شد. اما اگه به منو ها، منوی اصلی و آیتم اصلی کلیک کنید، گزینه های تایتل و description رو می بینید: [ATTACH=CONFIG]9056[/ATTACH]
  8. اگر از تم یا پوسته ای استفاده می کنید که H1 تگ ندارد، باید خودتان آنرا در صفحه ایجاد کنید. فایل زیر را بصورت دستی ویرایش کرده، Templates/TemplateName/index.php و در این بلوک: <div id="main"> اچ وان قرار دهید.
  9. برای ویرایش title tag باید به منو، منوی اصلی، رفته و به پارامتر ها (سیستم) مراجعه کنید. و عنوان صفحه را تغییر دهید.
  10. بله، باید برید توی Templates/TemplateName/css/template.css برای مشکل دوم، چند تا دلیل ممکنه وجود داشته باشه: ممکنه کش ببینید. از ctrl+f5 استفاده کنید. ممکنه تیتر از جای دیگری می آید. پیشنهاد می کنم ماژول ها را هم ببینید.
  11. احتمالا مشکل css هست. ببینید کجا float:left داره اونو float:right کنید حل میشه.