arses

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    148
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره arses

  • درجه
    جوملا کار
  • تاریخ تولد

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    ــــتـــــهــــــرـــــاــــــن ـــــــ
  1. سلام، دوستان همه راهنمایی کردند و کامپوننتی که شما می خواهید موجود بعد از خرید می*توانید قسمت هایی رو که می خواید اضافه کنید حتی اتصال به وب سرویس بانک ها هم موجود هست و با چند تکنینک کوچیک راه اندازی می شود.
  2. میخوام سایت که سایت باز میشه خودکار پاپ آپ باز شه. مثل بعضی از این سایت های تبلیغاتی می خوام یه متن و یا عکس باز شه. نه اینکه روی یک عکس کلیک کنم تا پاپ آپ باز شه کد این رو لطفا در فایلی به صورت html بزنید تا روی لوکال اول تست کنم ممنون
  3. سلام داداش این نه نوعی دیگره مانند facebox , lightbox ,... است
  4. سلام دوستان؛ آقا من جستجو کردم مواردی زذه شده بود من هر چی از اون ماژول ها که برای جوملا 2.5 بود گرفتم اما اون کارو انجام نمیداد. برای باز شدن پاپ آپ به صورت خود کار روی صفحه اول سایت آیا از دوستان کدی دارن که تو body, head یا تو فایل index.php توی root بریزم که باز شه؟ یا افزونه ای که اینکار رو انجام بده؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. فقط لینک کلی در extention.joomla.org ندید اگه امکان داره افزونه مورد نظر رو معرفی نمایید. با تشکر.
  5. سلام برای اینکه مدیر بتونه اطلاعات ثبت شده تو اون فرم رو ببینه یه راه هست اونم اینه که اطلاعات رو به ایمیل ارسال کنه. من هم همین کارو انجام دادم اما مشکل دارم که چه جوری دوستان رو این قسمت توضیح نمیدن نمیدونم چرا.
  6. سلام داداش جستجو م کردم ندیدیم میشه بزاری و راجبش توضیح بدی؟
  7. آقا از دوستان کسی میدونه فیلد (*) رو چطور میشه رنگ رو تغییر داد؟ آیا فایل css دارد؟ اگه اره مسیر فایل های css آن کجا می باشد. و اینکه اگر فرمی طراحی کردیم و قالبی که به صورت آماده دارد مثلا سبز را انتخاب کردیم حال برای اینکه بخواهیم css این قالب سبز را ویرایش کنیم باید به چه مسیری برویم؟ ممنون میشم راهنمایی نمایید.
  8. سلام اره این سوال منم هست؛ از اساتید خواهشمند است در صورت خالی بودن زمان کاری راهنمایی نمایند. مثلا: استان و انتخاب کنه زیرش به صورت خود کار شهر های داخلی اون استان بیاد بعد از این کار بیاد محله های اون رو هم بده برای این کار database شهر تهران موجوده آیا میشه به بانک Import کرد و از انجا فراخوانی نمود که به rsform بشه ربطش داد ؟
  9. سلام مهندس من هم این مشکل رو تو content هایی که ایجاد کردم دارم.
  10. میدونم مهندس آقا صابر برای 2.5 هم گفتند همین مسیر هاست
  11. سلام آقا صابر؛ من باز نتونستم درستش کنم همه کار هایی که گفتید انجام دادم اما نشد. جوملا 2.5.8 دارم و آنلاین هم تست کردم اما نشد نمیدونم مسیر ها رو همون هایی است که گفتید.
  12. سلام دوستان من همه کارایی که گفتید انجام دادم اما نمیدونم چرا صفحه هیچ تغییری نمی کنه شاید مسیر رو اشتباه میرم من از همون قالب استاندارد جوملا فارسی استفاده میکنم. من تو این مسیر ریختم /public_html/templates/system فایل و رو جایگزین فایل error.php کردم نحوه دیدن این صفحه اینجوریه؟ (example.ir/error.php) ??
  13. مشکل خروجی از submissions روی توی تاپیک های قبل دیدم. اما من می خوام کسی که فرم رو تکمیل میکنه (علاوه بر اینکه تو قسمت submissions میاد می خوام تو ایمیل هم بفرسته دقیقا عین فرم ساز های دیگری چون chornoforms, Breezingforms,...) به ایمیلی که مشخص میشه بفرسته. من تنظیمات رو هر جور دست میزنم فقط فایلی که از فرمی که طراحی کردم بارگذاری میشه ارسال میشه. و نه اطلاعات آن فرم.
  14. در صورتی که از direct admin استفاده کنن منطقی می باشد. (یادم رفت بگم) چون همه جوره تست انجام دادم تو پست های قبلی بود اما به این دلیل کسی راهنمایی نکرد مجبور به تست اینکار شدم روی cpnal حرف شما درسته اما direct admin مشکل داره. این هم بر میگرده به خود administrator server که چه جوری ست بکنه. ممنون میشم دوستان پست های قبل و چک کنن و اگه جوابی باشه ارسال کنن با تشکر.
  15. برای بهینه تر شدنش هم میتونی از ninjarss استفاده کنی. خیلی حرفه ای هم میشه