bobnaze

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0 عادی

درباره bobnaze

  • درجه
    تازه وارد
  • تاریخ تولد
  1. عزیزان راه حلی نیست.
  2. مشکل پیدا شد ولی راه حل نه: در قسمت تعیین و تنظیم استایل قالب، یک Menu assignment وجود داره و یک Page Assign که در این دومی فقط بعضی صفحات انتخاب میشن و مابقی رو نمیشه انتخاب کرد. منوی صفحات مشکل دار رو که حذف و از نو ایجاد میکنم ، مشکل حل میشه ولی اینکار خیلی زمان بر هست و اصولی نیست.
  3. آقا سپاس از راهنمایی ولی مشکل ریشه ای هست و احتمالا مربوط به باگ قالب میشه ولی نمیتونم پیداش کنم. در قسمت تعیین و تنظیم استایل قالب یک Menu assignment وجود داره و یک Page Assign که در این دومی فقط بعضی صفحات انتخاب میشن و مابقی رو نمیشه انتخاب کرد. منوی صفحات مشکل دار رو که حذف و از نو ایجاد میکنم ، مشکل حل میشه ولی اینکار خیلی زمان بر هست و اصولی نیست.
  4. آقای صدیقی با سلام مجدد، من تمام مراحل تغییر فونت در قالب یوتم -کوانتوم را کنترل کردم دقیقا مثل آموزشی هست که شما گذاشتین ولی مشکل اینجاست که در برخی صفحات کل فونتهای منوها، تیترها و متن "یکان" شده و در برخی صفحات کل فونت ها بدون تغییر باقی مانده. استایل و قالب صفحات مشکل دار نیز مثل همان صفحات دیگر هست.
  5. امیر خان دست شما درد نکنه بابت راهنمایی به هنگام و آموزش خوبتون
  6. با سلام و ارادت من هم مشکل مشابهی دارم و این راه حل ها را هم انجام دادم ولی تاثیر نکرد. فونت قالب yoo-quantum را به فونت Webyekan تغییر دادم، ولی نتیجه رندوم شده یعنی توی صفحه اصلی و برخی صفحات فونت ها همگی یکان شده ولی توی بعضی صفحات هیچ تغییری نکرده سپاسگزار میشم راهنمایی کنید. پکیجی هم که فونت فارسی و یکان را به وسیله آن اضافه کردم به پیوست این پست هست. نشانی سایت: http://peyman.parhoondesign.com font.zip
  7. سپاس از شما
  8. تشکر از راهنمایی شما
  9. با سلام مجدد و تشکر از شما من بررسی کردم و متوجه شدم که در تنها فولدر مربوط به محتویات دیتابیس را از نشانی C:\wamp\bin\mysql\mysql5.5.20\data بک آپ گرفتم و فایل های ib_logfile و ibdata1 در بک آپ موجود نیست. آیا بدون این فایل ها امکان احیای دیتابیس وجود دارد؟
  10. سلام آقا مسعود، مشکل اینجاست که جداول در بخش structure نمایش داده نمیشه جدول session را هم که از فهرست جداول انتخاب میکنم ارور 1146 میده (تصویر پیوست هست)
  11. با سلام نیازمند کمک در زمینه اتصال دیتابیس قبلی وب سایت، پس از نصب مجدد ومپ هستم. طبق آموزش زیر کار را انجام داده ام ورژن mysqlدرنصب مجدد نیز تغییر نکرده و فولدر سایت و دیتابیس را در جای خود کپی کردم ولی هنگام فراخوانی سایت با این پیام مواجه میشم: " Error displaying the error page: Application Instantiation Error: Table 'peyman_2.#__session' doesn't exist SQL=SELECT `session_id` FROM `#__session` WHERE `session_id` = '6mm68dpe46i2tmdo74i4cnkr55' LIMIT 1 " آیا برای اتصال دیتابیس قبلی در ومپ تازه نصب شده باید کار خاصی انجام داد؟ البته مشکل از اینجا شروع شد که برای انتقال سایت به هاست از دیتابیس باید بکاپ میگرفتم ولی فقط اسم دیتابیس در mysqlمشخص بود و از tableها خبری نبود و خطای No tables found in database نمایش داده میشد که البته پس از حذف کامل ومپ و نصب مجدد مشکل همچنان باقیست. ورژن mysql 5.6.17 هست و ومپ 64بیت با ویندوز 8.1 آموزش: داده های حیاتی ما در لوکال هاستی که با wamp راه اندازی شده شامل دو بخش هستند: 1- فولدر سایت ها و پروژه ها در مسیر c:\wamp\www 2- دیتابیس ها مواقعی که Wamp مشکل پیدا کرده و نیاز به حذف و نصب دوباره ی اون هست یا وقتی که به هر دلیلی نیاز به تعویض ویندوز وجود داره، اولین نکته تهیه بکاپ از داده های حساس ما در لوکال هاسته. ساده ترین روش اینه که از 2 فولدر زیر در wamp یک کپی روی یکی دیگه از درایوهای خودتون تهیه کنید: c:\www\wamp (فایلهای پروژه ها و سایت ها) C:\wamp\bin\mysql\mysql5.5.20\data (دیتابیس ها. دقت کنید که mysql5.5.20 میتونه در نسخه های مختلف متفاوت باشه) بعد از این کار و هنگام نصب مجدد Wamp، به سادگی فایلها و فولدرهاتون رو در مسیر c:\www\wamp کپی کنید و تمام فولدرهای (و نه فایل هایی مشابه mysql-bin.000026 ) دیتابیس تون رو به مسیر C:\wamp\bin\mysql\mysql5.5.20\data کپی کنید. دقت کنید که فقط فولدرهای دیتابیسهای قبلی رو کپی کنید و اگر پیغامی مبنی بر replace کردن چیزی دریافت کردید، صرف نظر کنید. کپی کردن فایل های مشابه mysql-bin.0000 باعث میشه که wamp server شما از کار بیفته و سرویس mysql استارت نشه.