آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل

golicando

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0 عادی

درباره golicando

  • درجه
    تازه وارد
  • تاریخ تولد
  1. تقریبا هر کسب و کاری نیاز به یک طراحی سایت دارد، اما این روز ها طراحی سایت ها تنها به آن چه که شما در صفحه کامپیوتر مشاهده می کنید، ختم نمی گردند. افراد از اینترنت به وسیله ابزارهای مختلفی کمک می گیرند، از گوشی های هومشند همراه گرفته تا کنسول های بازی. برخی کارشناسان پیش بینی می نمایند که در سال های آینده، بیشترین حجم ترافیک اینترنتی از موبایل ها حاصل شود. چگونه طراحی سایت ریسپانسیو را کاربردی کنیم؟ مشکل این جا است که بیشتر طراحی سایت های تجاری تنها برای دسک تاپ و یا لب تاپ بهینه سازی شده اند. هنگامی که یک طراحی سایت تجاری معمولی را در مرورگرهای موبایل مشاهده می نمایید، نیاز به زوم نمودن و اسکرول نمودن دارید تا قادر باشید همه محتویات صفحه را به طور کامل ببینید. تعامل برقرار نمودن با طراحی سایت ها در این صفحه های لمسی قادر است خیلی خسته نماینده باشد. برای این که این مشکل رفع شود، خیلی از کسب و کار ها یک یا چند نسخه طراحی سایت خود را تولید و برای موبایل ها سئو می نمایند و از این رو سرور طراحی سایت، هنگامی که ابزار موبایل مورد استفاده کاربر را تشخیص داد، از این طراحی های بهینه سازی شده استفاده می نماید. این قدم اول است، ابزارهای موبایل در سایز ها و اشکال مختلفی در بازار وجود دارند. طراحی سایتی که در IPHONEE عالی به نظر می رسد، احتمال دارد در KINDLE FIRE به خوبی عمل ننماید. ایده خوبی است تا یک طراحی سایت را برای همه ابزارهایی مورد استفاده مخاطبان سایت بسازیم که در هر سایز و شکل صفحه نمایش ها به خوبی اجرا شود. یک راهکار برای این قضییه، “طراحی سایت ریسپانسیو” است که طراحی وب سایت تان را برای مدیریت نمودن ارازان تر و ساده تر می سازد، این در حالی است که تجربه شگرفی را برای مخاطبان موبایل نیز فراهم می نمایید. این طراحی ریسپانسیو سبب می شود تا یک طراحی سایتی را ایجاد کنید که در هر ابزاری با هر سایز و شکلی به خوبی اجرا شود، هم چنین قادر است حضور برند تان را در میان مخاطبان سایت و دنیای آنلاین نیز بسط دهد. به علاوه، نیاز مخاطبان به تایپ نمودن در سایت نیز کاهش می یابد. هنگامی که یک کاربر به یک طراحی سایت با طراحی ریسپانسیو دست می یابد، سایت محدودیت ابزاری که کاربر استفاده می نماید را تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک بر پایه عملکرد و یا سایز صفحه نمایش، تغییر می یابد تا به خوبی در این ابزار اجرا شود. این طراحی ریسپانسیو قادر است به طور مثال طرح بندی، عکس های و منوی سرج کردن سایت را بر پایه نوع ابزار تغییر دهد. برای این که طراحی سایت ریسپانسیوی را برای کسب و کار خود ایجاد کنید، قادر هستید طراح سایتی را به کار بگیرید و یا از ابزار های ایجاد طراحی سایت استفاده نمایید که طراحی سایت ریسپانسیو را برای شما مهیا می سازد. در هر صورت، این ۵ موردی که در این نوشته برای شما بیان می کنیم نیز قادر است به ریسپانسیو نمودن سایت تان کمک نماید. ۱٫تصمیم بگیرید که طراحی سایت خود را چه وقتی بایست تغییر دهید. طراحی سایت ریسپانسیو اساسا دارای شیوه متفاوتی در مدیریت نمودن مولفه های طراحی سایت است. از این رو تبدیل نمودن یک طراحی سایت ساده به طراحی ریسپانسیو خیلی دشوار است. در این صورت احتمال دارد بخواهید تا یک طراحی سایت تازه را با این نوع طراحی ایجاد کنید و یا این که طراحی سایت موجود خود را مجددا طراحی نمایید. برای اطلاعات بیشتر مقاله ساخت محتوا برای طراحی سایت ریسپانسیو را هم مطالعه کنید. ۲٫روی میزان کاربران طراحی سایت خود نظارت داشته باشید. آمارهای سایت خود را ارزیابی نمایید تا دریابید که چه میزان از کاربران طراحی سایت تان از موبایل ها حاصل شده اند. از این جهت رشد کسب و کار خود را در ۲ تا ۵ سال آینده برنامه ریزی نمایید. هرچه میزان کاربران طراحی سایت تان در این ابزارها افزایش یابد، نیاز بیشتری به طراحی سایت ریسپانسیو خواهید داشت. ۳٫طراحی سایت رقیبان خود را در ابزارهای مختلف ارزیابی نمایید. فهرستی از نشانی اینترنتی طراحی سایت های مشابه با کسب و کار خود را تهیه نمایید. نخست طراحی سایت فروشگاهی آن ها را در کامپیوتر ها و بعد در تبلت ها و موبایل ها آزمایش نمایید. کدم یک از آن ها برای سرج کردن و استفاده ساده هستند و نیاز کمتری به زوم نمودن یا اسکرول نمودن دارند؟ قادر هستید از این موراد برای راهنمایی طراح طراحی سایت تان از آن چه که در ذهن دارید، استفاده نمایید. ۴٫یک طراح سایت را با تجربه طراحی نمودن طراحی سایت های ریسپانسیو برگزینید. خیلی از طراحان سایت مشتریهای تجاری کوچک و بزرگی دارند که برخی روی اجرای سایت ها در کامپیوتر ها و برخی هم روی هر دوی کامپیوتر ها و موبایل ها فوکوس و تاکید دارند. مطمئن شوید که از طراح طراحی سایت خود نمونه های طراحی ریسپانسیوی که در گذشته انجام داده اند را ارزیابی می نمایید. تنها به اسکرین شات های آن ها نیز بسنده ننمایید و از آن ها نشانی اینترنتی این سایت ها را در خواست نمایید تا آن سایت را در ابزارهای مختلفی آزمایش نمایید. در این حالت به نمای دیداری و عملکرد طراحی سایت ها خیلی توجه داشته باشید. ۵٫اگر خود طراحی ریسپانسیو سایت تان را به عهده دارید، از ابزارهای به صرفه و موثری استفاده نمایید. اگر تصمیم گرفته اید تا طراحی سایت ریسپانسیوی را به تنهایی ایجاد کنید، آخرین نسخه SQUARESPACE را امتحان نمایید. این مورد یک خدمات هاست طراحی سایت ارازن قیمت است که فرصت می دهد به آسانی یک طراحی سایت ریسپانسیو را طراحی نمایید. با وب کندو به روز باشید.
  2. در ایران قرار گرفتن سایت در صفحه اول بیش از اندازه مهم است و همه مدیرات سایت ها اهتمام ویژه ای دارند تا سایت خودشان را به صفحه اول گوگل برسانند. در این بین پرسش مهم آن است که چگونه می توان به صفحه اول گوگل راه یافت. در این نوشته تلاش می کنیم نکته هایی را برای رسیدن به صفحه اول گوگل و قرار گرفتن در رتبه های نخست صفحه اول برایتان بازگو کنیم. اولین نکته داشتن یک سایت مناسب و طراحی سایت خوب است سایت شما اصلی ترین وسیله ای می باشد که قادر است شما را در این مسیر یاری کند همه چیز از یک طراحی سایت خوب و مناسب شروع می شود. اگر شما سایت مناسبی برای خودتان تدارک ندیده باشید انتظار رتبه گیری از گوگل از طرف شما کاری بیهوده و وقت تلف کردن است. سایت مناسب به سایتی گفته می شود که ویژگی های زیر در آن رعایت شده باشد.حالا سوال اینجاست: چگونه صفحه اول گوگل باشیم؟ 1 . دارای قالب مناسبی باشد به این معنی که چگالی html صفحه های آن در مقایسه با مطلبی که در آن گذاشته می شود پایین باشد. 2 . ساختار مناسبی از لحاظ لینکهای داخلی میان صفحه های شما پدید بیاید. 3 . از روشهایی مانند برچسب گذاری و نوار راهبردی بهره گرفته شده باشد. 4 . نشانی دهی اینترنتی صفحه ها مناسب باشد. 5 . سرعت بارگذاری صفحه های سایت سریع صورت گیرد. 6 . دردسرهای امنیتی نداشته باشد. 7 . گرافیک مناسب و خیلی سبکی را دارا باشد و حجم صفحه های سایت به علت قالب سایت بیشتر نشود. 8 . سایت شما طوری طراحی شود که Google به آسانی قادر باشد صفحه ها و مطلب های تان را بیابد و آنها را ایندکس کند. پس در نخستین گام بایست یک امکان مناسب و مفید برای این کار بیابید. در صورتی که اطلاعات نخصصی درباره انواع مختلف سایت و تفاوت های آن ندارید سعی کنید از یک مشاور بی طرف و آگاه در این عرصه مشاوره بگیرید تا بهترین شیوه را برای طراحی سایت تان برگزینید. دوم نکته آنالیز کاربران سایت شما و رقیب ها هستند در دومین مرحله بایست بفهمید که کاربران سایت تان اغلب در جستجوی کدام واژه ها وارد سایت شما می شوند در واقع خواسته آنها همان واژه ای است که آنها را به سمت سایت شما کشانده است. این واژه های کلیدی را بیابید. با ارزیابی ابزارهایی که می توانید برای آنها ارائه دهید و ابزارهای سایت های مشابه می توانید به داده های بسیار ارزشمندی برسید و ساختار محتوا و معماری سایت تان را بر این مبنا طراحی نمایید. دانستن خواسته های کاربران نه تنها اثر مستقیمی در جای گرفتن سایت تان در صفحه اول گوگل دارد بلکه در گام های بعدی یعنی تبدیل بازدیدکنندگان سایت به مشتری هم نقش مهمی را ایفا می کند. پس هماره تلاش نمایید خواسته های کاربران تان را بفهمید و درصدد رفع کردن آنها باشید. سوم اینکه برای طراحی سایت تان واژه های کلیدی مناسبی انتخاب کنید انتخاب واژه های کلیدی موضوع خیلی مهمی می باشد که انتخاب واژه های کلیدی مناسب نقش مستقیمی در به موفقیت رسیدن سایت شما در پیش موتور جستجوی گوگل دارد. به طور مختصر به اصل های زیر درباره واژه های کلیدی توجه کنید. اول – واژه های کلیدی را به منزله واژه کلیدی مناسبی انتخاب کنید که مستقیما با خدمات سایت تان در ارتباط باشد. دوم – واژه های کلیدی را انتخاب کنید که سرچ بالایی را داشته باشند و از طرفی رقیب های کمتری در آن واژه دارید و در عین حال رقیب های تان در آن واژه چندان خوب عمل نکرده باشند. سوم – به هیچ نحوی از شیوه های اسپم و سیاه برای افزایش چگالی واژه های کلیدی تان بهره نبرید. مثلا از تکرار بی مورد واژه کلیدی در قسمت های گوناگون سایت تان بپرهیزید. چهارم – از وسایل آمارگیر مناسب برای ارزیابی واژه های کلیدی بهره ببرید. پنجم – واژه های کلیدی مناسب تان را با وسایلی نظیر رتبه تراکر ارزیابی کنید و وضعیت خودتان و رقیب های تان را آنالیز نمایید. ششم – به فکر تولید محتوای مناسب و مفید باشید. در محتوای سایت تان هماره داده های سودمندی قرار دهید تا پرسشها و نیازهای کاربران سایت رفع گردد. به هیچ نحوی داده های تان را از سایر سایت ها کپی نکنید و هماره خودتان مطالب سایت تان را تولید کنید. پنجمین نکته اینکه بهینه سازی سایت خارجی را مهم بدانید منظور از سئو سایت خارجی شامل هر کاری می شود که بر روی سایت در محیط بیرون از سایت صورت می گیرد، فعالیت در سایت های مختلف و لینک گذاری، فعالیت در شبکه های اجتماعی، بازاریابی ویدئویی و غیره نمونه هایی از اینگونه فعالیت ها می باشند. شما با نشر دادن مطلب های سایت تان قادر خواهید بود کاربران بیشتری را به سوی سایت خودتان جذب نمایید و از سویی دیگر به صفحه اول گوگل و بقیه موتورهای جستجو خواهید فهماند که سایت تان دارای محتوای سودمندی می باشد که کاربران مختلف به آن علاقه مند هستند و آنها را انتشار می دهند. علامت ها و هشدارهای به وجود آمده در شبکه های اجتماعی و رفتارهای کاربر اثر خیلی خوبی بر روی رنگینگ سایت تان در نزد گوگل و جای گرفتن در صفحه نخست گوگل خواهد داشت. همواره به خاطر داشته باشید که محتوای شما هنگامی ارزشمند می شود که مشاهده شود، امکانات بسیاری وجود دارند که می توانید بوسیله آنها متنها و محتوای خودتان را انتشار بدهید. ششمین نکته اینکه از امکانات به روز بهره ببرید و الگوریتم های تازه را پی بگیرید امکانات بسیاری در جهت سئو هستند که می توانند آمار آنالیزی خوبی به شما ارائه کند. هماره تلاش کنید از این امکانات بهترین بهره را ببرید و خود را با الگوریتم های تازه گوگل تطبیق بدهید. دو فاکتور وجود دارند که همواره در حال عوض شدن هستند. 1 . الگوریتم های گوگل 2 . وضعیت سایت های رقیب شما پس شما نمی توانید در جا بزنیدبه این خاطر که رقیبای شما جلو خواهند زد. هفتمین نکته اینکه از مشاوران متخصص بهره ببرید. به خاطر داشته باشید که بهینه سازی سایت یک علم فنی می باشد و همانطور که مریض به خاطر بیماری به دکتر مراجعه می کند شما نیز باید برای رفع مشکلات تان از افراد آگاه و ماهر در زمینه کاریتان استفاده کنید و از متخصصان و مشاوران خوب در جهت بهبود وضعیت سایت تان در گوگل استفاده کنید. در ضمن بهینه سازی سایت و سئو سایت یک علم ثابت نیست و هماره در حال به روز شدن می باشد پس با برقراری ارتباط با افراد متخصص در این عرصه داده های به روزتری را کسب کنید. حالا بهتر می توانید تصور کنید که چگونه صفحه اول گوگل باشیم؟